Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltare si implementare de solutii informatice pentru Directia Generala de Politie Locala Sector 3


Detaliu pentru invitatia numarul 352750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3
Numar invitatie: 352750/19.08.2013
Denumire contract: Dezvoltare si implementare de solutii informatice pentru Directia Generala de Politie Locala Sector 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3Cod fiscal: 17168255, Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213407015, Fax: +40 0213400751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030502, telefon: +40 0213407015, fax: +40 0213400751, persoana de contact: DANA SAVESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, camera 217, etaj 2, Sector 3, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institutie care functioneaza cf Legii nr. 155/2010)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltare si implementare de solutii informatice pentru Directia Generala de Politie Locala Sector 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Solutiile informaticetrebuie sa contina urmatoarele componente/module: - kit automatizare pentru completare si eliberare procese verbale (20 buc)- componenta mobila- program informatic pentru flux documente si evidenta dosare instanta -modul juridic- program informatic pentru evidenta agenti economici modul autorizatii- program informatic pentru registratura institutiei;
- program informatic pentru evidenta proceselor verbale
II.1.6) CPV: 30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 466, 935.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 9338.70 lei, adica 2% din valoarea estimata a a contractului. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, acesta va depune in contul autorit contractante : RO51TREZ7035006XXX005606, Trezorerie Sector 3, CIF 17168255. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea de 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Autoritatea are dreptul de a retine garantia in situatiile: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei, c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia( suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006- suma de 4246.93 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conf art. 278^1 alin. 1 lit. b)Prevederile alin. 1 art 278 ^1 OUG 34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la cerere. Garantia de participare se depune in original pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a oferelor cu 5 zile. Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire este conform art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, tinandu-se cont de HG nr. 1045/2011. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului verbal de receptiefinala.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- completare Formular nr. 1 atasat, semnare, stampilare.- Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat pentru obligatiile de plata scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele( conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare). Acestea vor fi prezentate in original sau copie lizibila conform cu originalul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 2 atasat, semnat, stampilatCerinta nr. 3 Declaratia " Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta " ( cf. Ordin 314/12.10.2010) - formular nr. 3 atasat, semnat, stampilatCerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4 Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractente, sunt: BratuAdrian - Director General, SoroceanuSilviu- Director General Adjunct, Gitoi Daniela- Sef Serviciu Financiar-Contabilitate, MireaMadalina Ileana - Sef Birou Juridic- Evidenta Contraventii, Bratosin Romica -Politist local Ordine publica, Ciobotaru Gabriela Roxana Sef Serviciu Control Comercial, Zaharia Daniela Florentina-Sef Birou Relatii cu publicul si informatica, Savescu Dana-Mihaela - Expert Biroul Investitii, Achizitii, Contracte, Constanta Ilie - Expert Biroul Investitii, ContractePentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare-eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, conform cu originalul, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului, prezentat in original sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina conform cu originalul, semnata si stampilata, care sa cuprinda: -date de identificare legale(denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
-obiectul de activitate;
-reprezentantii legali;Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata si legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 "Fisa de informatii generale" cuprinzand informatii privind operatorul economic si media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, pe ultimii 3 anisa fie mai mare, sau egala/cel putin egala cuvaloarea de 900.000 lei . Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010- 1 euro=4, 2099 lei;2011- 1 euro=4.2379 lei, 2012 - 1 euro = 4.4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani Prezentare formular nr. 6 + anexa in original, Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 sni, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a efectuat cel putin un proiect similar, care sa confirme livrarea de produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat: copii lizibile cu mentiunea " conform cu originalul" de pe parti relevante ale proiectului /contractului/procesuluiverbal de receptie/recomandare din partea beneficiarului/certificate de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberate in conformitate cu art. 97^1 din HG nr. 925/2006 actualizata, care sa confirmelivrarea de produse similare., Cerinta nr. 3 Ofertantul va face dovada ca detine pesonalul necesarpentru livrarea produselor si prestarea serviciilor, va prezentainformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul sau organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.1.Personal cheie - Manager de proiect2. Responsabil instruire personal3. Lista personalului cheie care va fiimplicat in executia contractului.Prezentare CV- Manager de proiectCV-URI, diplome pentru personalul cheie nominalizat in care sa se evidentieze competentele si experienta profesionalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer