Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltare software seismicitate "Avertizare seismica timpurie (Early Warning System) si de monitorizare seismica comuna in bazinul Marii Negre"


Detaliu pentru invitatia numarul 353171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica Pamantului
Numar invitatie: 353171/27.08.2013
Denumire contract: Dezvoltare software seismicitate "Avertizare seismica timpurie (Early Warning System) si de monitorizare seismica comuna in bazinul Marii Negre"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica PamantuluiCod fiscal: 5495458, Adresa: str. Calugareninr. 12, Magurele, Telefon: 021 / 4050670, Fax: 021 / 4050673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAPhttps: //www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltare software seismicitate "Avertizare seismica timpurie (Early Warning System) si de monitorizare seismica comuna in bazinul Marii Negre"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dezvoltare software seismicitate "Avertizare seismica timpurie (Early Warning System) si de monitorizare seismica comuna in bazinul Marii Negre"
II.1.6) CPV: 72212461-8 - Servicii de dezvoltare de software analitic sau stiintific (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 583.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3000 lei sau echivalent alta valuta (pentru echivalenta leu / alta valuta se va lua in considerare cursul afisat de BNR cu trei zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor si se va constitui conform art. 86 (1) din HG 925 / 2006 Pentru virament bancar contul INCDFP: RO81RNCB0082044180710001, BCR Unirii. Pentru scrisoare de garantie bancara pentru participare se va utiliza Formularul 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate deasigurari acesta va fi depus in original la sediul INCDFP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi scanat si incarcat si in SEAP.Daca ofertantul depune contestatie la CNSC (Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor) si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in oricare din formele de la art. 90 (1)-(3) din HG 925 / 2006. Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - se va completa Formular A. (daca este cazul se va prezenta si de tertul sustinator, in cazul asocierii se va completa de fiecare membru al acesteia)- Declaratie privind neincadrarea in prevedeile art. 181 - se va completa Formular B. (in cazul asocierii se va completa de fiecare membru al acesteia, daca este cazul se va prezenta si de tertul sustinator, caz in care se vor avea in vedere numai situatiile prevazute la lit. a, c1 si ddin Formularul B); Se vor prezenta Certificate constatatoare / documente eliberate de autoritatile legale competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat si a taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in cazul asocierii se vor prezenta de fiecare membru al acesteia si daca este cazul de tertul sustinator). Ofertantii din alte tari decat Romania vor prezenta documente echivalente emise de autoritatile competente din tara de origine.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinta minima: se va completa Formular 0. (in cazul asocierii se va completa de fiecare membru al acesteia)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta minima: se va completa Formular 00. (formularul se va prezenta de fiecare ofertant / asociat / subcontractant)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 - Cerinta minima: se va completa Formular 000. (formularul se va prezenta de fiecare ofertant / asociat / subcontractant/ tert sustinator). Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie suntnominalizate in anexa la formularul 000 (Ionescu Constantin, Ghita Viorica, Radulian Mircea, Florian Georgeta, Borleanu Gabriela, Dragos Tataru, Cioflan Daniel, Florin Balan, Edvin Murat, Cristina Vremes). Persoane juridice/ fizice romane: Cerinte minime: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se va prezenta Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta minima: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte in ultimii 3 aniCerinta minima: - serviciile similare prestate in cadrul contractelor de servicii sa fie de minim 80.000 lei fara tvaCursurile medii ale BNR: euro / lei: 2010?4.2099; 2011? 4.2379; 2012 ? 4.4560Se va completa Formular D ce va contine cel putin date referitoare la beneficiarii contractelor, valorile contractelor, perioadele de prestare si date referitoare la participarea ofertantului la contractele respective.- pentru demonstrarea prestarii serviciilor se vor prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul unui client privat pentru demonstrarea prestarii serviciilor se accepta si o declaratie a operatorului economic conform art.188 alin. 2 lit a) din OUG 34/2006 .In cazul contractelor aflate in derulare se vor prezenta documente din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate si receptionate partial., Declaratie privind asociatii / subcontractantiiSe va completa Formular F si acord asociere.Acordul de asociere va cuprinde cel putin: - Lista tuturor asociatilor- Clauza privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinireacontractului- Nominalizarea liderului asociatieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Black Sea Basin Joint Operational Programme)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer