Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?DEZVOLTAREA RETELELOR DE CANALIZARE IN COMUNA TULUCESTI, JUDETUL GALATI?


Detaliu pentru invitatia numarul 342459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tulucesti (Consiliul Local Tulucesti)
Numar invitatie: 342459/07.02.2013
Denumire contract: ?DEZVOLTAREARETELELORDECANALIZARE IN COMUNA TULUCESTI, JUDETUL GALATI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tulucesti (Consiliul Local Tulucesti)Cod fiscal: 3553307, Adresa: COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Tulucesti, Telefon: 0236345007, Fax: 0236345707
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Tulucesti, Romania, cod postal: 807300, telefon: +40 236345007, fax: +40 236345707, persoana de contact: BRATU PETRICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA TULUCESTI, SAT TULUCESTI, COM. TULUCESTI, JUD. GALATI,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?DEZVOLTAREARETELELORDECANALIZARE IN COMUNA TULUCESTI, JUDETUL GALATI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv de investitie?Dezvoltarea retelelor de canalizare in comuna Tulucesti, judetul Galati?Se solicita oferta pentru executia lucrarillor- Canalizare sat Tulucesti-Canalizare sat Tatarca-Canalizare sat Sivita-Statie pompare ape uzate sat Sivita ;
-Refacere sistem rutierCantitatile de lucrari ce vor fi executate se regasesc in Caietul de sarcini.Valoarea estimata este de 5272862 lei fara TVA si cuprinde valoareaexecutiei de lucrari;din aceasta valoarea organizarii de santier este de 7000 lei, iar valoarea de 103.389, 00 lei fara TVA , reprezinta procentul de 2% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute , acestea decontandu-se doar daca apar , cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractlui de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 272, 862 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare va fi in cuantum de 100000 lei care va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formularul 1Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptulbancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, iar acesta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante suma de 8087 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Pentru o evaluare ?i raportare unitare a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de5 %din valoarea fara TVA a contractului.Modalitatea de constituiregarantia de buna executie aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3). La constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011. (Formularul 2)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal-Completare Formular nr.4 sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se incadreaza in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 oriinregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora).Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Completare Formular nr.4A- Certificat de atestare fiscala eliberat de AFP privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau conform cu originalul.);
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau conform cu originalul).-Certificat de cazier fiscal .Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele .3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuireDeclaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.1aIn cazul asocierii se va prezenta o copie a Acordului de asociere, daca este cazul - Formular nr.3 si 3A4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.55. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 691din OUG nr.34/2006Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.6Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Bratu Petrica-primar, Bernea Ion-consilier, Bogatu Florica-consilier, Bratu Vasile-consilier, Enache Daniel-consilier, Marin Neculai-consilier, Mitrofan Nicolae Marius-consilier, Mirza Marius-consilier, Mocanu Victor-consilier, Neghina Constantin-consilier, Nour Gheorghe-consilier, Peiu Lica-consilier, Popa Costica-consilier, Rauta Viorica-consilier, Rosu Bogdan Dragos-consilier, Soimu Gabriel Claudiu-viceprimar, Munteanu Lacramioara?Inspector;Sandu Dan ? Secretar;Casu Virginica? referent Contabil;Sandu Georgiana-responsabil achizitii, Mindru Mariana-responsabil tehnic.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna- asociere, fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintele mentionate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, depunand toate documentele solicitate: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local, Cazierul fiscal. Ofertantulare capacitatea legala de a executa lucrarilece fac obiectul contractului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN ce descriu activitatea ofertantului. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 ani cel putin egala cu 10000000 leiDocumente relevante: - declaratie privind cifra de afaceri- Formular 7 Informatii generale- bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la, 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente. Pentru anul 2012 operatorul economic care nu a depus bilantul contabil poate depune orice document considerat edificator pentru dovedirea cifrei de afaceri., Cerinta nr. 2Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 1300000 lei si va fi valabila pe o durata de minim 6 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5, continand valori, perioade de prestare, beneficiari- Formular 8Ofertantul sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari de constructie de retele de canalizare cu o lungime de cel putin13, 0 km. Cantitatea minima impusa poate fi dovedita si prin prezentarea a cel mult doua contracte de lucrari similare.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara lucrari, ofertantul va prezenta Formularul16a si 16 b Fisa de experienta similara.Se vor atasa documente suport: copie dupa parti relevante ale contractelor (parti semnatare, durata, valoare, obiect, pret, semnaturi ); procese verbale de receptie; recomandare/ documentconstatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin contractele prezentatede catre asociati. (Formularele 8A si 8B.)Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectul contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii mediului, conform ISO 14001 sau echivalent, pentru activitateaspecifica obiectul contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarii -P2
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Termenul de executie a lucrarii ? P2 se acorda astfel:
Perioada garantiei acordata lucrarii ? P3
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada garantiei acordata lucrarii ? P3 se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer