Achizitie publica - Dezvoltarea capacitatii administrative a MECTS prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei ? cod SMIS 39174
Detaliu pentru invitatia numarul 341461
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341461/27.12.2012
Denumire contract: Dezvoltarea capacitatii administrative a MECTS prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei ? cod SMIS 39174
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Educatiei Nationale, cam. 9, Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: :+40 214056358, +40 214055624, fax: +40 214055661, persoana de contact: Valentin Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Educatiei Nationale, cam. 9, Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea capacitatii administrative a MECTS prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei ? cod SMIS 39174
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de consultanta in achizitii publice in vederea implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii administrative a MECTS prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei ? cod SMIS 39174
II.1.6) CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 7900 leiEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zilePentru Ofertantii din categoria IMM, Garantia de Participare poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor trebui sa completeze Formularul nr. 3 dinsectiunea de Formulare.Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul Autoritatii Contractante sau un instrument de garantare (Conform Formularului 14 din capitolul de Formulare) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de Participare prezentata de catre ofertant trebuie sa fie in original.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.In cazul in care ofertantul face contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluisuma de 3990 lei.In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa in numele si pentru Asociere, prin grija Liderului Asocierii;Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, fara TVA(5% pentru Ofertanti din categoria IMM, in conditiile legii).Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor trebui sa completeze Formularul nr. 3 din sectiunea deFormulare.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in oricare dintre formele prevazute in cadrul art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificatului de participare cu oferta independenta - Ofertantul trebuie sa prezinte in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 6 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: reprezentant legal ministru Ecaterina ANDRONESCU, Secretar de Stat Gigel PARASCHIV, Secretar General Iuliana LASCU, Secretar General Adjunct Gabriel LEAHU, Director General Economic Mihai PAUNICA, Manager de proiect Valentin Sorin Popescu, specialist achizitii publice Cristian Cimpoeru. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 7 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Acest document se va prezenta atat de catre subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Certificate conform art. 181 litera c) din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Aceste documente trebuie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic conform codului CAEN, valabil la data depunerii ofertelor.Ofertantul desemnat castigator va trebui sa prezinte in original Certificatul constatator inainte de data semnarii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriCifra de afaceri medie globala pe ultimii 2, 5 ani (2010, 2011, 2012 semestrul I) sa fie de cel putin: 790.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniAceasta lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Suma contractelor prestate trebuie sa fie cel pu?in egala cu 399000 lei, PersonalCerinta minima a autoritatii contractante este ca ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa detina personal de specialitate cu urmatorul profil: Expert cheie 1- Coordonator proiect ? 1 persoanaExperienta generala de cel putin 5 ani;Studii superioare;Participarea intr-o pozitie similara in minim 1 proiect.Expert cheie 2 ? Expert achizitii publice ? 1 persoanaExperienta generala de cel putin 5 ani;Experienta specifica de cel putin 3 ani in achizitii publice;Studii superioare;Certificare CNFPA ?expert achizitii publice? sau echivalent., (Continuare Personal)Documente: 1. Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie, original, semnat de catre expert), care sa prezinte relevanta expertului propus, in raport cu cerintele minime de calificare.2. Documente suport pentru a dovedi experienta solicitata: i. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute, care sa probeze indeplinirea cerintelor minime de calificare cu privire la pregatireii. operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.In cazul depunerii unei oferte comune, acesti experti pot sa fie angajati ai oricarui membru al asocierii.Un expert poate fi propus pentru o singura pozitie din cele obligatorii., Informatii privind asociatii si subcontractantii: Daca este cazul, ofertantul va prezenta Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (conform Formularului 13 din Sectiunea Formulare) si formularele Formularul 4, Formularul 5 si Formularul 7 care trebuie prezentate de toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 14:51