Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltarea domeniului schiabil Sinaia- Perla Carpatilor ? Realizare instalatie de zapada artificiala in Valea Soarelui


Detaliu pentru invitatia numarul 340628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Numar invitatie: 340628/05.12.2012
Denumire contract: Dezvoltarea domeniului schiabil Sinaia- Perla Carpatilor ? Realizare instalatie de zapada artificiala in Valea Soarelui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)Cod fiscal: 2844103, Adresa: SINAIA, Sinaia, Telefon: 0244-311788;0244-310650, Fax: 0244-314509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINAIA, Sinaia, Romania, cod postal: 106100, telefon: +40 244311788, fax: +40 244314509, persoana de contact: DANA TIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, jud Prahova, loc Sinaia, Bd Carol I, nr 47
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii specifice autoritatilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea domeniului schiabil Sinaia- Perla Carpatilor ? Realizare instalatie de zapada artificiala in Valea Soarelui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare instalatie de zapada artificiala in Valea Soarelui, conform caietetului de sarcini atasat.Obiectivul general al proiectului , ,Dezvoltarea domeniului schiabil Sinaia-Perla Carpatilor ? realizare instalatie de zapada artificiala in Valea Soarelui" este dezvoltarea zonei turistice a statiunii Sinaia prin modernizarea si dezvoltarea infrastructurii de turism.
II.1.6) CPV: 45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 431, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 321.000 lei, din care cuantumul sumei coresp.preved. art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006este de9.703, 14 lei. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament contul de lei este RO28TREZ5295006XXX000609 ? Trezoreria Busteni, deschis in beneficiul orasului Sinaia, cod fiscal 2844103. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii se va folosi Formularul nr.16. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Plata in euro se face in contul RO55RNCB0209013053230004 deschis la BCR Sinaia.In cazul asocierilor, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul nr.17 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM. Garantia de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formular nr.2.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.3 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de subcontractanti, dupa caz.d)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 1.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, de subcontractant, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta : Vlad Oprea? Primar Oras Sinaia; Marian Panait ?Administrator Public; Gheorghe Badaran ? Viceprimar; Beatrice Radulescu-SecretarComisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. DANA TIU ? Sef Serviciu Investitii si Achizitii Publice ? Presedinte cu drept de vot;2. CRISTINA HARAPU? Inspector serv. Investitii si Achizitii Publice ? membru;3. AURORA BUNEA ? Consilier juridic ? membru;4. CONSTANTA COTOFANA ? Inspector serv. Investitii si Achizitii Publice ? membru;5. CRISTINA BADEA ? Inspector serv. Venituri si cheltuieli ? membruMembrii de rezerva: 1.MARIA IONITA ? Consilier juridic2.MARIA MARIN ? Sef serv. Urbanism ? Dezvoltare urbana si cadastru3.ION NEGUTOIU ? Sef serv. Venituri si cheltuieliPersoanele care au aprobat bugetul aferent A.C. necesar finantarii contr. de achiz. publica sunt: Gheorghe Badaran? cons.local; AncaHogea ? cons.local; Ariesan Aurora? cons.local; Remus David? cons.local; Nicolae Iosifescu? cons.local; Daniela Toma?cons.local; Suvaina Mihai Dan? cons.local, Vasile Gheorghe ? cons. local; Dan Septimiu ? cons.local; Lupoiu Iulian ? cons.local; Peticila Ion ? cons.local; Boteanu George C-tin ? cons.local; Balescu Marius Catalin? cons.local; Cautes Cristina? cons.local, Cretu Pompiliu ? cons.local; Ferentz Roberto Cristian ?consilier local; Staicu Constantin Claudiu-consilier local.e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul 2.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.f)Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea prezentului contract, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.g)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.h)Se solicita cazierul judiciar al operatorului economic-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.i)Pers. jurid./fizice straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil. Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. a)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC), faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.b)Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana.c)Atestat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip B, pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0.4 KV. Vor prezenta atestat (valabil la data depunerii ofertelor) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine atestarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta atestare.d)Atestat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip C2A, pentru executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV ? 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV. Vor prezenta atestat (valabil la data depunerii ofertelor) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine atestarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta atestare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Prez.bilanturilor contabile vizate si inreg de organele competente/extrase de bilant/ rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor etc.la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011.b)Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011 -Informatii generaleCerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009-2011) trebuie sa fie de minimum 42.000.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Curs valutar mediu lei/euro pt. anii: 2009-1euro=4, 2373 lei2010-1euro=4, 2099 lei2011-1euro=4, 2379 lei, Decl.din partea ofertantului ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 6.590.000lei pentru o perioada de 4 luni de la semnarea contractului.Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prez. aut. contr. la semnarea contr: extras de cont bancar cu depozit colateral, linie/contract de credit/scrisoare de confort angajanta emisa de banca/institutie financiar bancara, sau alte mijloace financiare si o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca suma reprezentand 6.590.000 lei va fi folos numai pentru asigurarea cash-flow-ului necesar derularii acestei lucrari., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraa) Lista princ. lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultim. 5 ani se vor calc. pana la data limita de dep a of). Executarea de lucrari sim. de nat. si complexitatea celei ce se doreste a fi contractata in prez procedura, in valoare min de 19.500.000 lei fara TVA (cerinta poate fi indeplinita prin cumul). b)Se vor prez. fise de exp similara, pentru max 10 contr finalizate, iar val cumulata a acestora trebuie sa fie de min 19.500.000 lei. Fisele de exp sim. vor fi insotite de copii (lizibile cu mentiunea ?conf cu originalul?) dupa certificari de buna executie; PV de receptie; recomandari din partea beneficiarilor. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Curs val mediu lei/euro pt anii: 2007-1euro=3, 337, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, PersonalPersonalul cheie: 1.Manager de proiect cu experienta profesionala specifica de minimum 3 ani, pentru care se vor prezenta: - Diploma de studii superioare- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate2.Responsabil tehnic cu executia autorizat in domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, pentru care se vor prezenta: - Atestat RTE- Legitimatie RTE ? viza valabila- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate3.Responsabil tehnic cu executia autorizat in domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, pentru care se vor prezenta: - Atestat RTE- Legitimatie RTE ? viza valabila- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate, 4.Responsabil tehnic cu executia autorizat in domeniul IX- Constructii edilitare si de gospodarie comunala, pentru care se vor prezenta: - Atestat RTE- Legitimatie RTE ? viza valabila- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate5.Inginer absolvent Facultatea de Utilaj Tehnologic ? experienta profesionala specifica de minimum 3 ani, pentru care se vor prezenta: - Diploma de studii superioare, absolventFacultatea de Utilaj Tehnologic- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate6.Sef santier cu experienta profesionala specificade minimum 2 ani, pentru care se vor prezenta: - Diploma inginer/subinginer-absolvent Facultate de Constructii, specializarea Constructii civile, industriale si agricole/Instalatii/Utilaj tehnologic- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate, 7.Responsabil Controlul Calitatii, pentru care se vor prezenta: - Certificat de autorizare/Decizie interna - responsabil calitate (CQ)- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate8.Sudor autorizat ISCIR, pentru care se vor prezenta: - Autorizatie ISCIR- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitate, 9. Electrician autorizat ANRE, minim gradul IIB, pentru care se vor prezenta: - Legitimatie ? viza valabila- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitateOperatorul economic clasat pe primul loc va prezenta documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV pentru personalul cheie., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/leasing/cu contract de inchiriere/comodat sau alte forme de punere la dispozitie, a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilaje necesare: automacara, incarcator telescopic echipat pentru lucrarile electrice, buldozer, excavator, draglina, autocamion, autobasculanta, autobetoniera, autoremorcher cu remorca trailer, ciocan de abataj pneumatic, picamer, cilindru compresor pentru compactare, mai mecanic., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind subcontractantii.Declaratie privind subcontractantii.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara/situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 si 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare/ tehnice si profesionale invocate., Persoana care asigura sustinerea economica si financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum sidaunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara Punctajul maxim acordateste de 50 de puncte, pt pretul cel mai scazut dintre preturile ofertate. Pt. celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n)=(Pret minim/Pret (n)x50, unde, P(n) - punctajul ofertei pt factorul de evaluare , ,Pret"; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pt care se calculeaza punctajul.
Durata de executie a lucrarilor (De)
25
Descriere: Durata maxima de exec a lucrarilor este de 13 luni. Of.unei perioade de exec mai mari de 13 luni are drept consec respingerea of. ca neconf. conform Art.36 alin.2.lit.b) din HG 925/2006 actualizata. Durata min de exec a lucr este de 10 luni. Of unei per de exec mai mici de 10luni nu va fi punct suplim. Pentru durata cea mai mica se acorda punct maxim. In sit in care se ofert o durata mai mica decat cea minima solic, resp 10 luni, atunci durata care se ia in calcul este 10 luni. Pentru celelalte durate de exec. ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: De(n) = (Durata executie minima/Durata executie(n)) x 25, unde De(n)-punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarii?; Durata executie minima-cea mai mica durata de executie ofertata;Durata executie (n)-durata de executie ofertata de operatorul economic pentrucare se calculeaza punctajul.
Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
25
Descriere: Per min de gar.este de 60 luni, oferta care prop o perioada de gar a lucrarilor mai mica de 60 luni are drept cons resp of ca neconf cf Art.36 alin.2 lit.b) din HG 925/2006 actualiz. Per max de garantie a lucr exec este de 96luni. Of unei per de garantie mai mare de 96luni nu va fi punct suplim. Per.de garantie se va exp.in luni de la data intocmirii p-v de receptie la terminarea lucr.Pct. max. acordat este de 25 punctept cea mai mai mare per de garantie a lucr ofertata. Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Dg(n)=(Durata g(n)/Durata g max.)x25 puncte, unde Dg(n)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarilor executate?; Durata g(n)- perioada de garantie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Durata g max.-cea mai mare perioada de garantie ofertata in cadrul procedurii de atribuire
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare, in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer