Achizitie publica - Dezvoltarea infrastructurii, a serviciilor de baza pentru populatie si punerea in valoare a mostenirii culturale
Detaliu pentru invitatia numarul 319585
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319585/12.01.2012
Denumire contract: Dezvoltarea infrastructurii, a serviciilor de baza pentru populatie si punerea in valoare a mostenirii culturale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Slava Cercheza (Consiliul Local Slava Cercheza Jud. Tulcea)Cod fiscal: 4994700, Adresa: Slava Cercheza, Slava Cercheza, Telefon: 0240-551681, Fax: 0240-551681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slava Cercheza, Slava Cercheza, Romania, cod postal: 827200, telefon: +40 240551681, fax: +40 240551681, persoana de contact: Ignat Ivan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna slava cercheza , primaria, sala consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea infrastructurii, a serviciilor de baza pentru populatie si punerea in valoare a mostenirii culturale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII, A SERVICIILOR DE BAZA PENTRU POPULATIE SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNASLAVA CERCHEZA?
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 374, 203 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentruLOTUL 1 - 178.704, 05 Lei;Cuantumul garantiei de participare pentruLOTUL 2 ? 8.780, 00 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. In conf cu Art.86 HG 925, insa pentru - ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ6455006XXX000050 deschis laTREZORERIA ORASULUI BABADAG, confirmat de trezorerie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din hg nr. 925/2006 ? modificat de HG 1045/2001. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Formular 12A.2. Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor.3. Formularul nr. 12J Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4.Cazier fiscal.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr.12B, persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.6.Certificat de participare cu oferta independenta Formularul nr.12D. 7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12K, Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/20061)": Anore Andrei ? Responsabil Achizitii; Ignat Ivan- Primar -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiiprivindsituatia economico-financiaraLotul 1 : Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activitate de constructii montaj sa fie de cel putin: 17.870.406, 00 leiLotul 2 : Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activitate de constructii montaj sa fie de cel putin: 878.000, 00 lei, Informatiiprivindsituatia economico-financiaraAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, executia serviciilor/lucrarilor pentru: Lotul 1:1 contract de executie drumuri similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 5.558.194, 00 lei , fara TVA;1 contract de executie canalizare si statie de epurare similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 3.132.762, 00 lei , fara TVA;1 contract de executie alimentare cu apa similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim107.414, 00 lei , fara TVA;Lotul 2:1 contract de executie constructii civile similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 439.000, 00 lei , fara TVA;, Echipamentele necesar pentru executarea contractului, Autoritatea Contractanta considera ca fiind strict necesare indeplinirii inbune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care voravea roluri esentiale in indeplinirea contractului) : Lotul 1 : - manager de proiect care a finalizat un curs de projectmanagement in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel nationalcurs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putinla nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat indomeniul Management proiect; Se accepta si alte certificari echivalente decalificare ca manager de proiect;
-sef de santier ? cu diploma de studii universitare in inginerie ?, cuexperienta specifica de cel putin 3 ani.-sef de santier adjunct? cu diploma de studii in inginerie cu experientaspecifica de cel putin 3 ani .-responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu experienta inaceasta calitate de cel putin 3 ani. Persoana respectiva trebuie sa fiecertificat, lot 1 continuare-specialist protectia mediului: absolvent studii superioare de lunga durata culicenta: experienta de cel putin 3 ani.-responsabil tehnic cu executia (RTE) cu diploma de studii superioaretehnice, cu experienta de cel putin 3 ani in aceasta calitate. Persoanarespectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectulachizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare. Atestatul si legitimatiatrebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.-Inginer ? specializarea instalatii, cu experienta specifica de cel putin 3 aniin aceasta calitate.-Inginer ? specializarea, constructii civile cu experienta specifica in executiede cel putin 3 ani in aceasta calitate.-Inginer ? specializarea, CFDP cu experienta specifica de cel putin 3 ani inaceasta.-Sudori in PEHD atestati ISCIR cu experienta-Specialist topografie cu experienta in executie Trebuie sa faca dovada ca adetinut functia ?topometrist? intr-o lucrare similar, Lot 2 : - manager de proiect care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national curs de projectmanagement in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national(pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniulManagement proiect; Se accepta si alte certificari echivalente de calificareca manager de proiect;
-sef de santier ? cu diploma de studii universitare in inginerie ?, cuexperienta specifica de cel putin 3 ani in aceasta calitate.-inginer ? specializarea, constructii civile cu experienta specifica in executie de cel putin 3 ani in aceasta calitate-responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu experienta inaceasta calitate de cel putin 3 ani.-responsabil tehnic cu executia (RTE) cu diploma de studii superioaretehnice, cu experienta de cel putin 3 ani in aceasta calitate.Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere, Informatii privind subcontractantiiDeclara?ie privind subcontractantul/subcontractan?ii, par?ile din contract pecare acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoa?tereale acestuia/acestora ?i, dupa caz, acordul acestuia/acestoraIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? incadrul formularului mentionat mai sus.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul incare se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experientanecesara pentru a desfasura diverse activitati Informatii privind standardele de management al calitatii, Informatii privind standardele de management al management de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
135
Descriere: Componenta financiara
tehnic 1
20
Descriere: durata de executie , calcul conform precizari caiet sarcini
tehnic 2
10
Descriere: perioada de garantie , calcul conform precizari caiet sarcini
tehnic 3
35
Descriere: costuri de mentenanta si exploatare, calcul conform precizari caiet sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se obtine in format electronic de pe seap sau pe cd la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.01.2012 17:26