Achizitie publica - Dezvoltarea infrastructurii de transport in zona transfrontaliera Rose?i, jude?ul Calara?i
Detaliu pentru invitatia numarul 356081
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356081/26.11.2013
Denumire contract: Dezvoltarea infrastructurii de transport in zona transfrontaliera Rose?i, jude?ul Calara?i
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROSETI (Primaria Roseti)Cod fiscal: 4294146, Adresa: com. Roseti, Roseti, Telefon: 0242/344017, Fax: 0242/344017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea infrastructurii de transport in zona transfrontaliera Rose?i, jude?ul Calara?i
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de transport in zona transfrontaliera Rose?i, jude?ul Calara?i?.Lungime strazi = 12685 ml;Latime parte carosabila= 4, 00 m pentru strazile : Dunarea (75 ml), Parcului, Lebedei, Florilor, Liliacului si I. H. Radulescu (118 ml). Latime parte carosabila= 5, 50 m pentru strazile : Dunarea (1315 ml), Bradului, Ion Creanga, Izvor, Baladei, Dianei, Ulmi, G-ral Popescu Ion-Oita, Soarelui, Ecaterina Teodoroiu, Mihai Eminescu, Gheorghe Folescu, Castelului, Decebal, Larga, Macilor, Toamnei, Spicului, I.H. Radulescu (677 ml) , Ion Ghica si Nicolae BalcescuSuprafata imbracaminti asfaltice =86.640 mpDupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 16.724.763, 23Moneda: leiValoare estimata servicii proiectare si asistenta tehnica: 582.682, 84 leiValoare estimata lucrari executie: 15.582.662, 83 leiValoare estimata cheltuieli diverse si neprevazute: 559.417, 56 lei, respectiv 3, 66 %.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 724, 763.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 162.000 lei.Valabilitateagarantiei de participaree ste cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zilede latermenul limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul Primariei Roseti: RO38TREZ2015006XXX000201 deschis la Trezoreria Calarasi, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, in conditiile dispozitiilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante, in original, cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor si se va atasa, in copie, in SEAP.Ofertantii care vor constitui garantia conform art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM - Formularul nr. 2NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila; in cazul unei asocieri aceasta se va depune in numele asocierii sau a liderului daca acest lucru este prevazut in contract.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul leu/ alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, anexa la contract, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006.Contractantul va avea obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractareaIn cazul subcontratarii unor parti din contract, ofertantul va depune o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii., Informatii privind asociereaIn cazul unei asocieri, se va prezenta Acordul de asociere.(informatiile din model sunt minimale, nu restrictive), Lista privind dotarile tehnice necesare executarii lucrarilorOfetantul va depune o lista privind dotarile tehnice pe care le va folosi pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la echipament un minim necesar pentru asigurarea unei executii de calitate in conformitate cu propunerea tehnica pe care o face, prezentand contracte de cumparare, de inchiriere, leasing sau oricealte forme de dispozitie asupra acestora., Lista privind dotarile tehnice necesare prestarii serviciilor de proiectare
Ofetantul va depune o lista privind dotarile tehnice pe care le va folosi pentru indeplinirea serviciilor de proiectare.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la echipament un minim necesar pentru asigurarea unei proiectari de calitate in conformitate cu propunerea tehnica pe care o face, prezentand contracte de cumparare, de inchiriere, leasing sau sau oricealte forme de dispozitie asupra acestora., 7. Specialist protectia mediului
Cerinte:
- studii superioare- experienta generala de cel putin 3 ani
- experienta specifica doveditaprin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului, 6. Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) Cerinte:
- certificat SSM- experienta relevanta in aceasta calitate -sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? intr-un proiect/contract similar, 5. Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii drumuri si constructii edilitareCerinte: - atestat ca responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii drumuri si constructiilor edilitare(pot fi prezentate atestate disticte pt 2 specialisti sau unul cu ambele specializari), 4. Sef santierCerinte: -sudii superioare.- experienta relevanta in aceasta calitate -sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef santier? intr-un contract de lucrari, 3. Inginer topo autorizat ANCPI cat. B/CCerinte: -atestat emis de ANCPI valabilla data limita de depunere a ofertelor., 2. Inginer poiectant
Cerinte:
-studii superioare inginer CFDP
- experienta in cel putin un proiect/contract similar, 1.Manager proiect
Cerinte- diploma de absolvire curs manager proiect
- experienta in cel putin un proiect/contract similar, Personal
Informatii privind calificarile si experienta personalului tehnic de specialitate implicat in realizarea contractului:
Personalul tehnic va fi compus din cel putin urmatorii specialisti: , Experienta similara lucrari:
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca a executat la nivelul unui contract sau maxim 3contracte, lucrari similare a caror valoare cumulata a fost de minim 15.000.000 lei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Experienta similara servicii:
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul unui contract maxim3 contractea caror valoare cumulata a fost de minim 400.000 leiinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cerificat ISO 14001Se va atasa copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 14001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul deactivitate supus procedurii de achizitie.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru pentru partea din contract pe care o realizeaza., Certificatul ISO 9001Se va atasa copie lizibila, semnatasi stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si indomeniul de activitate supus procedurii de achizitie.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE PROIECTARE
10
Descriere: DURATA DE EXECUTIE PROIECTARE
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
20
Descriere: DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
GARANTIA ACORDATA LUCRARII
5
Descriere: GARANTIA ACORDATA LUCRARII
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transnationala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 21:40