Achizitie publica - DEZVOLTAREA LUCRARILOR HIDROTEHNICE CU ROL DE APARARE IMPOTRIVA INUNDATIILOR IN ZONA TRANSFRONTALIERA PE RAUL MURES : Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I;
Detaliu pentru invitatia numarul 352782
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352782/19.08.2013
Denumire contract: DEZVOLTAREA LUCRARILOR HIDROTEHNICE CU ROL DE APARAREIMPOTRIVA INUNDATIILOR IN ZONA TRANSFRONTALIERA PE RAUL MURES : Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, Secretariat (et.1)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEZVOLTAREA LUCRARILOR HIDROTEHNICE CU ROL DE APARAREIMPOTRIVA INUNDATIILOR IN ZONA TRANSFRONTALIERA PE RAUL MURES : Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I;
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii: Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I;Valoarea estimata fara TVA: 1.122.830, 0 lei, din care 70.180, 0 leicheltuieli diverse si neprevazute care reprezinta 6, 67% din valoarea estimata a contractuluifara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 122, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 20.000, 00lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3.Modul de constituire : - prin ordin de plata, in contul de garantii autoritatii contractanteidentificat prin cod IBANRO 13 TREZ 4765 005 XXX 00 8483 , deschis la. Trezoreria Targu Mures, CIF: RO 23719936.In acest caz se solicita copie a ordinului de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. ;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. ( pentru scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat -Formular 12 . Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 (patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului ) . In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat leul, echivalenta leu/ valuta se va calcula la cursul leu /valuta comunicat deBNR pentrudata anterioara datei limitta de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006. In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge pe fond contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. b) din OUG. 34/2006, suma de :4.832, 65 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluireprezinta 10% din valoarea contractului, fara T.V.A..Modul de constituire a garantiei de buna executie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara saude o societate de asigurari ;
- prin prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului - conform art. 13 Model de contract . Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Achizitorul va dispune ca unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentinadministrareaacestuiasainstiintezeexecutantuldevarsamantulefectuat, precumsi destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea executantului. Executantul va inscrie distinct pe facturile emise cuantumul garantiei de buna executie si contul in care acesta va fi virat. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 aliniat (4) din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c indice 1 si d)Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul) Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Administratiei Bazinale de Apa Mures: D-l. Ing. Ervin Molnar? Director ; D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ; D-na dr.ing. Colceriu Rodica ?Director Tehnic ARAPM ; D-l. Ing. David Csaba? Director Tehnic ELH; D-l. Ing. Popa Ioan? Director Tehnic ; D-nac.jr. Suteu Adela -Comp Juridic, ; D-ul jr. Briscaru Cornel- Comp. Juridic;D-lec. Jozsef Somogyi ? Sef Birou ALSS ; D-l ing. Ostafe Marcel ? Ing. Sef SGA Arad;D-naec. Andok Juliana ? Birou Contabilitate; D-na ing. Moldovan Stela ? Sef Birou UIP; D-soara geog. Bajko; Eniko-BirouUIP;D-l ing. Bumbas Ioan ? Birou ALSS. Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la platain luna anterioara in care se depun ofertele.4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara in care se depun ofertele Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990-Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include si obiectul procedurii . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generale.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul obiectului procedurii de cel putin :2.000.000, 0 leisau echivalentul in lei, calculat la cursul mediu comunicatde BNR pentru anii pentru care se prezinta acest indicator., 2) Declaratie privind asigurariledin care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Declaratie privind lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula prin raportarela data limita de depunere a ofertelor).-Experienta similarase va demonstra prin prezentarea de lucrari executate avand ca obiect constructiide cladiri, , in baza a unul sau mai multe contracte, lucrariin valoare cumulata de minim 1.000.000, 0lei fara TVA. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnatede beneficiarii lucrarilor, pentru cele mai importante lucrari conf. art.188 alin.3 lit.a)/OUG 34, 2) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelorresponsabile de executia lucrarilor, 3) Informatii privind dotarile - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, 4) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
- partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze indicare procentaj din total contract ce va fi realiz prin subcontracant- datele de recunoastereale subcontractantilor. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 3 ;, 5) Informatii privind tertii sustinatori(daca este cazul)Tertul sustinator va prezenta un angajament fermprin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare/ tehnice / profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta completat : a)Formularul 1 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; b) Formularul 2 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute lalit. a, c indice 1 si d ale art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; c) Formularul 3 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute laart. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 1)-Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate - Lucrari de constructii cladiri, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic. In cazul unei asocieri , se solicita ca cerificatul sa fie prezentat individual de catre fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., 2) ISO 14001 sau echivalent , pentru domeniul de activitate - Lucrari de constructii cladiri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 07:51