Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DEZVOLTAREA MARKETINGULUI TURISTIC IN COMUNA SIMIAN, ACTIUNEA 1 INFIINTAREA REFUGIULUI TURISTIC


Detaliu pentru invitatia numarul 342435
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIMIAN
Numar invitatie: 342435/05.02.2013
Denumire contract: DEZVOLTAREA MARKETINGULUI TURISTIC IN COMUNA SIMIAN, ACTIUNEA 1 INFIINTAREA REFUGIULUI TURISTIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIMIANCod fiscal: 4948305, Adresa: comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor, simian, Telefon: 0259356172, Fax: 0259356263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor, simian, Romania, cod postal: 417545, telefon: +40 259356172, fax: +402 59356263, persoana de contact: IOSIF BALAZSI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEZVOLTAREA MARKETINGULUI TURISTIC IN COMUNA SIMIAN, ACTIUNEA 1 INFIINTAREA REFUGIULUI TURISTIC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari este finantat din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, prin Programul de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 313 axa III, avand ca obiect, lucrari de executie aferente obiectivului de investitii ''Dezvoltarea marketingului turistic in comuna Simian, actiunea 1: infiintare refugiu turistic''.Valoarea totala estimata fara TVA: 275.654 Ron fara TVA, din care 8.029 Ron fara TVA este cuantumul aferent procentului (1, 90%) de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21 ) din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 654 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278?1 din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 130 zile de la termenul limita deprimire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ - Formular nr 17)Contul de trezorerie in care se poate vira garantia de participare prin Ordin de plata (vizat de banca) este urmatorul: cont RO09TREZ0825006XXX0016024948305 deschis la Trezoreria Marghita, jud.BihorIn cazul in care garantia de participare se va constitui in euro se va tine cont de Cursul ron/euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ - Formular nr.19)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivind eligibilitateaOfertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul nr. 1, sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 2Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr 3;Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de catre ofertant Formular nr 14;?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conformin conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative, si se vor prezenta pentru sustinatorFormularele 1, 2, 3.Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010Modalitatea de indeplinireCertificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Formularul nr 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69?1 din OUG 34/2006 - Formular nr 5Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: BalazsiJo;zsefViceprimar: Timar SorinSecretar: Pascar Maria HortenziaContabil: Lemperger ErikaConsilieri locali: Banyai IstvanCiorba Terezia MariaGali AndrasGeszti IstvanKereszturi LajosMate Zsolt SandorSereban FerencSima AdalbertSzabo; ImreTama? ÉvaVanyi AttilaVeg SandorLipsa datoriilor la bugetul consolidat de stat si bugetul local, scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelorModalitatea de indeplinireCertificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediul principal, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;NOTA: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Ofertantul nu a savarsit infractiuniModalitatea de indeplinireCazier Fiscal al operatorului economic eliberat de organele fiscale competente, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Cazier judiciar al operatorului economic , Cazier judiciar al administratorului/directorului general, valabil la data limita de depunere a ofertelor;In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinirePentru persoanele juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoanele juridice strainePrezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursNota: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007Modalitatea de indeplinireAtestat ANRE? detip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.Autorizatie IGSUModalitatea de indeplinireSe va prezenta autorizatie IGSU pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in termen de valabilitate, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatia se solicita conform art. 183 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 3Scrisoare bonitateModalitatea de indeplinireScrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul)sau prezentarea aoricarui document relevant in demonstrarea situatiei economico-financiare in conformitate cu art 185 OUG 34/2006., Cerinta 4Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilorModalitatea de indeplinirePrezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor, respectiv durata intre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contractanta va fi de minim 3 luni -(www.apdrp.ro).Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada de executie ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 89208, 33 lei si va fi valabila pe o durata de minim 3 luni, Cerinta 1Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani in domeniul de activitate aferent contractului sa fie de cel putin 500.000, 00 lei.Modalitatea de indeplinireDocumente justificative: Se vor prezenta copii dupa situatiile financiare pentru anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Pentru persoanele juridice straine: Data pentru care se determina echivalenta RON/EURO: cursul mediu ron/euro al BNR comunicat pentru fiecare an in parte., Cerinta 2Informatii generaleModalitatea de indeplinireInformatii generale - Formularul 6, Continuare Cerinta 4Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna atunci situatia economico financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.NOTA: 1. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.3. Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv art.16 alin.2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare Cerinta 4- Nominalizarea sefilor de santier (constructii civile);Calificari si abilitati: - Studii superioare ;
- Atestat conform legislatiei in vigoare;
- Nominalizarea responsabililor tehnici cu executia, atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate ( constructii civile)Calificari si abilitati: - Atestat conform legislatiei in vigoare;, Continuare Cerinta 4- Nominalizarea controlorilor cu calitatea in domeniul ( constructii civile);Calificari si abilitati: - Studii superioare ;
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani;
- Decizia interna de numire in functie conform legislatiei in vigoareExperienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
- Nominalizare inginer lucrari civileCalificari si abilitati: - Studii superioare;
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani;Experienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
- Nominalizare Electrician autorizat ANRE pentru executia de instalatii electriceCalificari si abilitati: - Atestat, Continuare Cerinta 3Se vor anexa suplimentar declaratiei respective si: -Copii dupa contractele de inchiriere, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului.NOTA: 1. Se accepta si orice alte documente care sa ateste dispozitia ofertantului asupra utilajelor/dotarilor necesare executarii contractului.2.Se vor prezenta documente doveditoarepentru indeplinirea conditiilor (facturi, contracte, autorizatii).3. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Cerinta 4Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractuluiModalitatea de indeplinireSe califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti, relatii de munca cu expertii cheie implicati, sau prezinta angajamente de participare in executia lucrarilor: Declaratie privind informatii de personal - Formularul 18.a;
- liderul asocierii va prezenta centralizator pe total asociere (daca este cazul)Declaratie pe propria raspundere - Formularul 18.b? pentru executia de lucrari ?privind: - Nominalizarea managerului de proiectCalificari si abilitati: - Studii superioare ;
- Atestat Manager de proiect., Continuare Cerinta 4- Nominalizarea inspectorului S.S.M.- Studii superioare;
- Atestat- Nominalizarea responsabilului cu gestionarea deseurilor- Studii superioare;
- AtestatNOTA: 1. Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus, specifice fiecarei activitati in parte. (constructii civile). Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse.2. Se solicita personal de specialitate atestat.3. Se califica ofertantii care dispun de personalul de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursar, Continuare Cerinta 4Pentru toate persoanele care se solicita a fi nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-urile ? in original - conform Formularului 18.c ;
- Diplome de studii Studii superioare - in copie;
- Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat (manager de proiect, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul de calitate , electrician autorizat ANRE, inspector S.S.M, inginer lucrari civile, responsabil cu gestionarea deseurilor) valabile la data depunerii ofertei - in copie;
- Angajament de participare- in original;
- Contracte de munca - in copie sau extras din registrul general de evidenta a salariatilor- pentru angajati ai ofertantului; Pentru persoane care nu sunt angajati ai ofertantului se vor prezentacontracte de colaborare cu firma la care sunt angajati sau contracte de colaborare cu persoane fizice autorizate., Cerinta 5Persoane juridice/fizice strainePentru persoanele fizice/juridice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari: - moneda folosita in contractele similare prezentate va fi transformata in lei, utilizand cursul mediu ron/euro al BNR comunicat pentru fiecare an in parte, iar pentru anul in curs, cursul din data publicarii invitatiei de participare.- documentele de calificare referitoare la capacitatea tehnico-profesionala a ofertantului, care au fost emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducerea autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original, - pentru demonstrarea pregatirii profesionale a personalului, ofertantii pot folosi echivalente ale documentelor solicitate din tara lor de origine.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea ofertei, ca inacceptabila., Cerinta 3Ofertantul dispune de utilaje si echipamente suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractuluiAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta obligatorie, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului (conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus), in corelatie cu personalul de executie alocat, inclusiv expertii propusi, cu resursele financiare si cu fluxul de numerar).Se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contract de o statie de betoane cu sistem de masurare certificat de BRML. Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere - Formular 17.a, formularultrebuie completat doar de catre liderul asocierii si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati., Continuare Cerinta 2Documentele mai sus enuntate vor contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: -Beneficiarul contractului;
-Obiectul contractului si tipul de lucrari prevazute a se realiza, inclusiv cantitati;Perioada de desfasurare a contractului;
-Valoarea contractului;
-Valoarea efectiv realizata de natura si complexitate SIMILARE proiectului supus prezentei proceduri;.Toate documentele vor fi semnate de factorii implicati.NOTA: 1. Data de referinta pentru calcularea ultimilor 5 ani, este data limita de depunere a ofertelor.2.In cazul in care un contract prevede bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate(centralizatoare F1, F2, procese verbale, oferte, devize)., Continuare Cerinta 23.Se califica ofertantii care prezinta contracte, procese verbale de receptie fara obiectii incheiate in termenele contractuale, procese verbale de predare-primire din partea beneficiarilor pentru toate lucrarile si serviciile declarate in Formularul 16.a. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate.4. Cursul mediu ron/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, iar pentru anul 2012, cursul comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare;5. Ofertantii care prezinta praguri valorice mai mici la experientele similare in conditiile solicitate vor fi respinsi., Cerinta 1Prezentare GeneralaModalitatea de indeplinireSe va prezenta o lista a lucrarilor similare, finalizate si receptionate sau in curs de finalizare in ultimii 5 ani. Prin ultimii 5 ani se intelege perioada 2008-2013.Se va prezenta completat Formularul nr. 7, in original.Seprecizeazacalitateaincareaparticipatlaindeplinireacontractului, carepoatefide: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie), contractant asociat.Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitateaexecutantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz? ofertantul va completa Formular 7b.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti ? Formular 12., Cerinta 2Ofertantul a executat in ultimii 5 ani: Se va prezentacel putin uncontract similar, finalizat sau in curs de finalizare in ultimii 5 ani, avand ca obiect: executie lucrari de contructii, in valoare de minim 267625 lei, fara TVA.Modalitatea de indeplinirePentru demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta: -Formular 16.a.- experienta similara;
-Formular 16.b.- centralizator pentru experienta similara pentru lucrari, cat si pe total asociere (daca este cazul);
-Ofertantii pot prezenta Procese-Verbale de Receptie Finala, Procese-Verbale la Teminarea Lucrarilor sau Procese-Verbale de Receptie Partiala-Recomandare (document constatator) -certificate din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului sau documente echivalente pentru contractele nominalizate ca experienta similara. Certificat de atestareISO-9001 sau echivalentCertificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilorcivile aferente prezentei achizitii, valabil la data depunerii ofertelorsau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.NOTA: 1.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.2.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri., Certificat ISO 14001 sau echivalentCertificat ISO-14001, valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul constructiilor civile aferente prezentei achizitii, sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.NOTA: 1.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.2.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctaj maxim (60 puncte) b)Pentru celelalte oferte, punctajul va descreste proportional si se va calcula dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim ofertat/pret n) x 60
Termenul de garantie
20
Descriere: a)Pentru cel mai mare termen de garantie (maxim 5 ani) , de la data receptiei la terminarea lucrarilor, se acorda P= 20 puncte b)pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel : P= (termen n / termen maxim ofertat) x 20. Mentionam ca durata de garantie minima acceptata, sub care oferta este considerate neconforma este de 24 luni.
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie este de minim 7 luni si maxim 9 luni. Ofertele care nu se incadreaza in acest interval sunt considerate neconforme. Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel a)pentru cea mai scazuta durata de executie ofertata se acorda P2=20 puncte b)pentru alta durata decat cea prevazut la pct. 2.a) se acorda punctajul astfel: P2= (durata minima ofertata / durata n) x 20;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer