Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltarea retelelor de canalizare in comuna Tulucesti, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 341587
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tulucesti (Consiliul Local Tulucesti)
Numar invitatie: 341587/07.01.2013
Denumire contract: Dezvoltarea retelelor de canalizare in comuna Tulucesti, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tulucesti (Consiliul Local Tulucesti)Cod fiscal: 3553307, Adresa: COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Tulucesti, Telefon: 0236345007, Fax: 0236345707
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Tulucesti, Romania, cod postal: 807300, telefon: +40 236345007, fax: +40 236345707, persoana de contact: Bratu Petrica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TULUCESTI, COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Tulucesti, Romania, cod postal: 807300, telefon: +40 236345007, fax: +40 236345707
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea retelelor de canalizare in comuna Tulucesti, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv de investitie?Dezvoltarea retelelor de canalizare in comuna Tulucesti, judetul GalatiSe solicita oferta pentru executia lucrarillor- Canalizare sat Tulucesti-Canalizare sat Tatarca-Canalizare sat Sivita-Statie pompare ape uzate sat Sivita ;
- Refacere sistem rutier format din : fundatie drum din pamant stabilizat cu enzime, balast, strat de baza din mixtura asfaltica, strat de legatura (binder), strat de uzura BA16m modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri.
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 603, 512 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare va fi in cuantum de 90000 lei care va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formularul 1Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptulbancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, iar acesta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante suma de 8020 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Pentru o evaluare ?i raportare unitare a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 %din valoarea fara TVA a contractului.Durata de garan?ie a lucrarii: minim 24 luni de la recep?ia la terminarea lucrarilor.Modalitatea de constituiregarantia de buna executie aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3). La constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal-Completare Formular nr.4 sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se incadreaza in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 oriinregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la cel local.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Completare Formular nr.4A- Certificat de atestare fiscala eliberat de AFP privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau conform cu originalul.);
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau conform cu originalul).-Certificat de cazier fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor.Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuireDeclaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.1AIn cazul asocierii se va prezenta o copie a Acordului de asociere, daca este cazul - Formular nr.3 si 3A4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.55. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 691din OUG nr.34/2006Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.6Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Bratu Petrica-primar, Bernea Ion-consilier, Bogatu Florica-consilier, Bratu Vasile-consilier, Enache Daniel-consilier, Marin Neculai-consilier, Mitrofan Nicolae Marius-consilier, Mirza Marius-consilier, Mocanu Victor-consilier, Neghina Constantin-consilier, Nour Gheorghe-consilier, Peiu Lica-consilier, Popa Costica-consilier, Rauta Viorica-consilier, Rosu Bogdan Dragos-consilier, Soimu Gabriel Claudiu-viceprimar, Munteanu Lacramioara?Inspector;Sandu Dan ? Secretar;Casu Virginica? referent Contabil;Sandu Georgiana-responsabil achizitiiIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna- asociere, fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintele mentionate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, depunand toatedocumentele solicitate: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local, Cazierul fiscal. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Ofertantulare capacitatea legala de a executa lucrarilece fac obiectul contractului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN ce descriu activitatea ofertantului. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor, vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 ani cel putin egala cu 9200000 lei.Documente relevante: -declaratie privind cifra de afaceri- Formular 7 Informatii generale-bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la, 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente., cont cerinta1Modalitatea de indeplinireSe va completa: Declaratie privind cifra de afaceri- Formular 7 Informatii generaleDaca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat al cifrei de afaceri se poate demonstra prin cumularea valorilor cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor grupului.Ofertantii nerezindeti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate., cont cerinta1. Ofertantul poate sa isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, prezentand in acest sens Formularele nr. 5a; 4 si 6., Cerinta nr. 2Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executiepropus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resurselefinanciare proprii., cont cerinta 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Valoarea inscrisain scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 1300000 lei si va fi valabila pe o durata de minim 6 luni., cont cerinta 2 Modalitate de indeplinire: Scrisoare bancara sau alte mijloace financiare, insotita de cashflow.Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1300000 lei si pentru o perioada de 6 luni., continuare cerinta 2 NOTA: 1. Documentele pentru care nu este prevazuta operioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu maimult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor., continuare cerinta 2 In cazul incare ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantulintampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., cont cerinta 23. Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferitede legea 346/2004, inclusiv art.16 alin.2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cont cerinta 1 Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Prezentarea listei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - completare Formular 18. Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. In document se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului., cont cerinta 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizariiunei echipe formata din: - 1 sef de santier cu studii de inginerie constructii cu specialitatea instalatii cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;solicitat conf.L 10/1995-1inginer cu studii de inginerie constructii, specialitatea drumuri cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;solicitat conf.L 10/1995- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat in domeniul constructiilor edilitare, atestat conform prevederilor HG 766/1997 cu modificarile si completarile ulterioare, dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;, cont cerinta 2 - 1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii CQ, desemnat prin decizie interna;solicitat conf.L 10/1995- 1 responsabil SSM (atestat);solicitat conf.L 10/1995Completare Formular 18 si 18B - Informatii referitoare la personalul ce va fi angajat in contract., cont cerinta 2 Se vor prezenta urmatoarele documente suport pentru a dovedi experienta similara solicitata: -CV tip Europass;
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- copie contract de munca pentru specialistul angajat permanent al ofertantului ori contract de colaborare si declaratie de angajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa completeze Formularele nr. 5A;4 ?i 6., Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5, continand valori, perioade de prestare, beneficiari- Formular 8Ofertantul sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari de constructie de retele de canalizare cu o lungime de minim 7, 0 km , si lucrari de constructii de drumuri prin folosirea metodei de stabilizare a solului cu enzime., continuare cerinta 1 Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea unui singur contract similar care a avut ca obiect realizarea a cel putin 7, 0 km de canalizare si a unui singur contract similar care a avut ca obiect realizarea de lucrari de constructii drumuri prin folosirea metodei de stabilizare a solului cu enzime sau prin prezentarea a minim unui contract care sa fi avut ca obiect atat realizarea a cel putin 7, 0 km de canalizare cat si realizarea de lucrari de drumuri prin folosirea metodei de stabilizare a solului cu enzime., continuare cerinta 1 Stabilizarea solului cu enzime este justificata de proiectant in cadrul proiectului tehnic si a caietului de sarcini.(metoda impusa de structura solului si pentru ca lucrarile sunt amplasate pe drumuri cu panta mare), Cont cerinta 1 Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara lucrari, ofertantul va prezenta Formularul16A Fisa de experienta similara.Se vor atasa documente suport: copie dupa parti relevante ale contractelor (parti semnatare, durata, valoare, obiect, pret, semnaturi ); procese verbale de receptie; recomandare/ documentconstatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Cont cerinta 1 Se vor completa: - lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5- Formularele 8;
- Fisa de experienta similara - Formularul16ADaca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin contractele prezentatede catre asociati., Cont cerinta 1 Se vor atasa documente suport: copie dupa parti relevante ale contractelor (parti semnatare, durata, valoare, obiect, pret, semnaturi ); procese verbale de receptie; recomandare/ documentconstatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Cerinta nr. 1Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectul contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireCertificat ISO 9001 privind managementul calitatii sau echivalent, Cerinta nr. 2Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii mediului, conform ISO 14001 sau echivalent, pentru activitateaspecifica obiectul contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireCertificat ISO 14001 privind managementul calitatii mediului sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul total al lucrarii- P1 se acorda astfel: a) Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 60 puncte;b) Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: P1 = (Pret minim / Pret oferta ) x 60
Perioada garantiei acordata lucrarii - P2
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada garantiei acordata lucrarii - P2 se acorda astfel: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata se acorda 30 de puncte;b) Pentru alta durata, punctajul se acorda astfel: P2=(Durata n/Durata maxima)x30c) Pentru o perioada de garantie sub 24 luni (durata minima) oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni (durata maxima) nu se acorda punctaj suplimentar.Perioadele se exprima in luni calendaristice.
Termenul de executie a lucrarii - P3
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Termenul de executie a lucrarii - P3 se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim de 10 de puncte.b) Pentru alt termen, punctajul se calculeaza astfel: P3= (Termen minim/Termen n)x10;Avand in vedere natura lucrarilor ce vor fi executate in cadrul contractului Termenul minim de executie al lucrarilor va fi de 6 luni, oferta cu termen de executie sub acest prag nu va fi punctata suplimentar in cadrul acestui factor de evaluare (nu va primi punctaj).Termenul ofertat va fi sustinut de un grafic Gantt.Termenul maxim va fi de 12 luni. Oferta cu termen de executie mai mare de 12 luni va fi declarata neconforma.PUNCTAJ FINAL: P TOTAL=P1+P2+P3;1. Daca nu se specifica unul sau mai multe dintre elementele cerute in? Indicatori de Punctaj, in vederea realizarii punctajelor, atunci pentru acele elemente lipsa se va da punctaj 0 (zero). 2. Punctajele se vor calcula cu 2 (doua) zecimale.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP prin www.e-licitatie.ro sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer