Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?.


Detaliu pentru invitatia numarul 328723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SUICI (PRIMARIA SUICI)
Numar invitatie: 328723/07.06.2012
Denumire contract: ?Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUICI (PRIMARIA SUICI)Cod fiscal: 5050557, Adresa: COMUNA SUICI, suici, Telefon: 0748036066, Fax: 0248545155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2400 lei fara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii unei contestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de1200 lei;Modul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar - Primaria Comunei Suici, judetul Arges, CF: 5050557, Cont: Ro93TREZ04824510220XXXXXdeschisla Trezoreria Curtea de Arges.ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 20, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 20, original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului -Formularulnr.01 original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.02, original.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: -Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr.19, original-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 03, original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta-Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.04, original. Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sun urmatoarele: - Iatagan Constantin? primar;
- Gabrian Constantin? viceprimar;
- Marinescu Cateluta? secretar;
- Mecu Maria? contabil sef; Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau echivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 120.000lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea serviciilor prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara: prezentarea cel putin a unui contractde natura si complexitate similaraserviciilor care urmeaza sa fie prestate in ultimii 3 ani, a carei valoare va fi de cel putin 120.000lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCEaferent anului in care au fost executate serviciile prezentate ca experienta similara, Resurse tehnice. Prezentareadeclaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Informatii privind resursele umanene Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa fie in masura sa execute serviciile ce fac obiectul contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer