Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 321451
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 321451/09.03.2012
Denumire contract: Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESCU NR.10, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: POPESCU CATALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Local Baile Herculane
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de construire pentru" Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras Severin" se vor executa in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire si respectiv cu Proiectului tehnic aprobat de UAT BAile Herculane in maximum 18 luni calendaristice, de la primirea ordinului de incepere cu respectarea legislatiei in vigoare. Proiectul tehnic anexat face parte integranta din caietul de sarcini si este atasat in SEAP prezentei documentatii
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 480, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 300.000 lei si va fi valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor1. GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont AC RO73TREZ1865004XXX000019 deschis la TREZ Baile Heculane, CF3227920GP va insotii oferta si va fi depusa odata cu oferta, pana la data si ora limita de depunere oferte.Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art. 278ind1 , din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 8.020 lei. Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului si se constituie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului, sub sanctiune nulitatii contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 0.5 din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica.Contul de garantie trebuie deschis si comunicat autoritatii contractante, in scris pana la semnarea contractului, deschiderea contului de garantie se va face in conformitate cu HG 1045/2011.Termenul de valabilitate a instrumentului de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta ( Formularul 10C ),
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Se vor prezenta: cazierul fiscal si cazierul judiciar al ofertantilor si ale administratorilor. Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul 12BDeclaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata;Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ind1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Anexa Y.Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: PRIMAR - NICUSOR VASILESCUVICEPRIMAR - LALESCU IONUT ILIUTAARHITECT SEF - MOLDOVAN CRISTIANCONTABIL SEF - TOMESCU STELIANJURIST SI SECRETAR - DUMITRACHE AURELIAACHIZITII - POPESCU CATALININSPECTOR MEDIU - PERT PETRECertificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se va completa formularul Anexa X Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Certificat de inregistrare fiscala emis de organele competente, in copie conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia.Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara: In original Fisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, Informatii privind cerintele minime privind capacitatea economico financiara: Se accepta ofertanti/asociati care indeplinesc cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate de minim 30.000.000 lei.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3 ani se va calcula raportat la urmatoarele cursuri medii anuale: conform site-ul oficial BNR.In cazul in care ofertantul a inregistrat bilantul pentru anul 2011 atunci acesta poate depune bilanturile pentru anii 2011, 2010 si 2009, Resursele financiare de care trebuie sa dispuna ofertantul pentru realizarea contractului trebuie sa demonstreze faptul ca ofertantul are lichiditati si/sau acces la linii de credit pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare ce demonstreaza ca ofertantul poate sustine investitia din surse proprii pentru o perioada de minim trei luni, conform graficului de executie fizic si valoric. Valoarea scrisorii sau a lichiditatilor disponibile este de minim 2.500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ofertantului executarea in ultimii 5 ani a unor lucrarisimilare de executie a lucrarilorde reabilitare/modernizare drumuri si poduri si reabilitare parcuri.- drumuri ? valoare minim 8.500.000 lei. Contractul va contine minim reabilitare, consolidare, asfaltare drum? Cerinta va fi probata prin prezentarea unui contract- poduri ? valoare minim 2.000.000 lei. Contractul va contine reabilitare si/sau constructie poduri.? Cerinta va fi probata prin prezentare a cel mult doua contracte- parcuri ? ofertantul va prezenta doua contracte pentru lucrari amenajare/construire avand ca obiect parcuri.Pentru fiecare pozitie ofertantul va prezenta documente emise/ contrasemnate de beneficiarul lucrarii din care sa rezulte minim: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale- devansari/ decalari ale termenului final de executie contractual- eventuale accidente de munca inregistrate pe durata executiei lucrarilor- eventuale intarzieri sau respingeri ale receptiei., Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru executia lucrarilor.Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilor in termenul ofertat.Dotarea cu utilaje ? Cerinta minima- Buldozer ? 1 buc.- Autogreder -1 buc.- Freza asfalt ? 1 buc.- Incarcator frontal ? 2 buc.- Masina de marcaj ? 1 buc- Buldo ? excavator ? 3 buc- Excavator pe senile ? 1 buc- Finisor asfalt ? 2 buc- Cilindru compactor ? 3 buc- Macara 10 tone ? 1 buc- Autobasculante 20 tone ? 10 buc.- Statie de asfalt ? 1 buc- Statie de betoane ? 1 buc- Dispozitiv de verificarea capacitatii portante cu deflectometru cu pargie Benkelman- Statie topo totala, Ofertantul va prezenta urmatorul personal de specialitate, dupa cum urmeaza: - Manager de proiect, minim 2 ani vechime- RTE ? drumuri si poduri, atestat MLPTL (MDRT)- RTE ? imbunatatiri funciare, atestat MLPTL (MDRT)- C.Q. drumuri si poduri, inginer drumuri si poduri, minim 2 ani vechime- C.Q. materiale de constructii, inginer constructii, minim 2 ani vechime- Inginer electrician atestat gradul III B.- Inginer instalatii- Inginer drumuri si poduri- Topograf autorizat- Macaragiu autorizat- Asfaltatori ? minim 4 persoane- Coordonator SSM, studii superioare, atestat conform legii., Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul iV.4.5., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Standardele de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri.Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa, Standardele de protectia mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent.Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Criteriul de calcul al pretului este detaliat in Caietul de Sarcini
Termen de finalizare a executiei lucrarilor
20
Descriere: Durata maxima de ex 18 luni. Criteriul si altgoritmul de calcul sunt detaliate in caietul de sarcini.
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: Perioada de garantie minima este de 24 de luni. Criteriul si altgoritmul de calcul sunt detaliate in caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer