Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 356838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BAILE HERCULANE (PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 356838/09.01.2014
Denumire contract: Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAILE HERCULANE (PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.MIHAI EMINESC, NR.10, BAILE HERCULANE, JUD.CARAS SEVERIN, Baile Herculane, Telefon: +40 255560439/+40 730930892, Fax: +40 255560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESCU, NR.10, BAILE HERCULANE, JUD.CARAS SEVERIN, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Baile Herculane, Strada Mihai Eminescu, Nr. 10, Judetul Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de construire pentru ?Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism din statiunea balneara Baile-Herculane, judetul Caras-Severin? se vor executa in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire si respectiv cu Proiectul Tehnic aprobat de UAT Baile Herculane. Proiectul Tehnic anexat face parte integranta din caietul de sarcini si este atasat in SEAP prezentei documentatii.Cheltuieli Diverse si neprevazute: 744.051, 63 lei (4, 81%);Cheltuieli Diverse si neprevazute: 744.051, 63 lei;
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 224, 632.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
300.000 lei, se prezinta in afara coletului de oferta.Per de valab 120 zile de la term limita de depunere a of. In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a gar pt particip va fi prelungita.In cazul depunerii de of in asociere, gar de particip treb constit in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec. 1 Virament bancar sau instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig.(F28).Gar treb sa fie irevocabila.2.OP(RO42TREZ1825006XXX002471, trezoreria Caransebes, CIF 3227920).Of neinsotite de dovada gar d eparticip vor fi considerate inacceptabile cf HG92/2006, art36, alin1.IMM pot beneficia de preve Legii 346/2004 art 16, alin 2, dacafac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2.(F27). Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)ofsa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctrin per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSCi se va retine cf art 278 alin 1 lit c) din OUG 34/2006 suma de 9.108, 06 lei. Garpt particip constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea cre cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumuluiaferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare constituita in alta valuta decat leul, calculul echivalentei leu/valutase va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% din val ctr de achizitie publica, exclusiv TVA, in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig (cf Form 32);b)retineri succesive din facturile partial prezentate. Contra are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la disp autorit contr. Suma care se depunde de catre contractant nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr. IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2, daca fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, prezentand doc prevazute la art. 7. Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra gar de buna executie, daca contractantul nu isi indeplineste oblig. asumate prin ctr. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform HG 925/2006 art 92 alin 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Scrisoare de inaintareModalitate de indeplinire: Completare Formular 1 - Scrisoare de inaintare; se prezinta in original2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului 2 - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006); se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006Conditie de calificare: autoritatea contractantaare dreptul de a exclude din procedura ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Completare Formular 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006; se prezinta in original.Se va prezenta si de catre fiecare asociat (daca este cazul)Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.? Cazier fiscal operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.? Cazier judiciar operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.? Cazier judiciar pentru administrator/administratori, astfel cum reiese din Certificatul constatator eliberat de ORC, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va anexa si traducerea legalizata a acestuia in limba romana.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor, respectiv inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor fiscale in original, inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; se prezinta in original.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizie implicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali): Primar: Vasilescu NicusorViceprimar: Domilescu GoreSecretar: Dumitrache AureliaResponsabil achizitii: Popescu CatalinConsilieri: Lalescu Ionut Iliuta, Domilescu Gore, Dirpes Petru, Ionescu Nicolae Sorin, GolopentaIlie Constantin, Dragila Grigore, Buzner Doru, GolopentaPetru Mircea, Parghel Laurentiu, Doroi Titu, Iovanovici Radoslav, Dimcea Ion, Panduru Gheorghe Chiril, Iacob Vivi Mariana, Nicoara MariusArchitect sef: Moldovan CristianSef serviciu economic: Tomescu StelianInspector mediu: Petre Pert5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; seprezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 6- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, iar informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei), din care sa rezulte domeniul principal/secundar de activitate al operatorului economic, codul CAEN aferent acestora, din care sa rezulte faptul ca, obiectul de activitate al ofertantului corespunde categoriei de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului);In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Din continutul certificatului constatator ORC trebuie sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu 30.900.000 lei.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare Formular Informatii generale din care sa reiasa realizareaunei cifre medii de afaceriglobala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) cel putin egala cu valoarea solicitata pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in Euro.Nota: Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul BNR.Se vor lua in considerare urmatoarele cursuri valutare: Anul 2011:4, 2379 leiAnul 2012:4, 4560 leiAnul 2013:4.4530 leiCursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia eventualelor alte valute.Se vor prezentabilanturilecontabile, semnate si stampilate, vizate si inregistrate la organele competente, dela fineleanilor2011 si 2012 ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul, iar pentru anul 2013 in ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara siprin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a andidatului/ ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila., Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Note: (a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.(b In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.Capacitatea economico-financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile surse reale pentru a realiza cash-flow de executie. Se vor prezenta documente care sa confirme ca ofertantul are acces la/dispune de o linie de credit neconsumata/declaratie bancara in original si ca are acces la lichiditati/alte forme financiare in valoare de minim 5.800.000 lei pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice, suma destinata in mod exclusiv derularii contractului (formula de calcul: valoarea estimata a contractului/ perioada de derulare a contractului x perioada solicitata de autoritatea contractanta pt. care se cere disponibilizarea sumei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraSe va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Ofertantul va prezenta documente prin care: -sa faca dovada finalizarii a cel mult 2 contracte care va contine minim reabilitare, consolidare, asfaltare drum;
-sa faca dovada finalizarii a cel mult 2 contracte care va contine reabilitare si/sau constructie poduri;
-sa faca dovada finalizarii a cel mult 2 contracte care va contine lucrari amenajare/construire si reabilitare parcuri;Nota: Se vor acepta si contracte care cuprind toate componentele sau orice combinatii ale acestora.Valoarea totala a contractelor cumulate propuse trebuie sa fie minim valoarea estimata a contractului declarat in fisa de date respectiv 15.480.580, 68 lei.Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Certificarile de buna executie se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte natura lucrarilor executate si valoarea acestora;Vor fi prezentate in acest sens Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ receptie partiala/ receptie finala a lucrarilor; fie Recomandari din partea Beneficiarilor sau documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Note: a. Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Se va completa si prezenta Formularul nr. 25 Informatii privind obligatiile contractuale in curs, in original., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul trebuie sa aiba logistica, echipamentele necesare realizarii executiei lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa si prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului. Ofertantul va face dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari.Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace de transport carevor fi folosite in indeplinirea contractului: - Compactor static autopropulsat, cu rulouri (valturi);
- Autocisterna cu disp de strop;
- Ciocan pneumatic;
- Longrina metalica de 3 m lungime;
- Motocompresor de aer, mobil, joasa presiune;
- Incarcator frontal pe senile;
- Malaxor mecanic pt. asfalt;
- Compactor static autopropulsat pe pneuri;
- Incarcator frontal pe pneuri;
- Instalatie prep. mixturi asfaltice;
- Repartiz. Finisor mixturi asfaltice;In caz de asociere cerinta se considera indeplinita in mod cumulat.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana.Dotarea cu utilaje si echipamente se va demonstra prin prezentarea, in copie "conform cu originalul" a urmatoarelor documente: - facturi/carti de identitate pentru vehiculele din dotare/fisa mijloacelor fixe, contracte de inchiriere (daca este cazul), precum si declaratii de punere la dispozitie a utilajelor., Cerinta nr.3Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantul sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Se va prezenta o lista cu personalul cheie propus pentru indeplinirea contractuluiCerin?e minime: - manager de proiect ? avand experienta profesional in domeniu;
- sef de santier-studii superioare domeniul inginerie-constructii;
- 2 ingineri specializarea drumuri, absolvent studii superioare specializarea drumuri si poduri;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat in domeniul drumuri, prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.- 1 responsabil SSM? inginer constructii specializat in securitatea si sanatatea muncii;
- 1 inginer geodez / topograf;
- 1 inginer constructii specializat in protectia mediului;
- 1 inginer contructii specializat in riscuri geotehnice;
- 1 Arhitect ? avand experienta profesionala in domeniu, prin prezentarea ca si experienta profesionala a cel putin un contract avand obiect similar cu obiectul supus licitatiei;Pentru fiecare din specialistii mentionati se vor prezentacopii dupa diplome de studii/atestari, adeverinte, autorizatii saucertificate detinute, contracte de munca/ de colaborare/angajament de participare necesare pentru dovedirea cerintelor minime, CV-uri actualizate, semnate si stampilate.Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate.Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialitate (personal calificat): Se va prezenta un nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor, conform Formular C07 ? Lista cuprinzand consumurile cu mana de lucru pe total proiect pentru meseriile care au o cantitate de ore alocata pe total proiect ce depaseste 1500 de ore.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.Nota: Pentru RTE este suficient sa se prezinte atestatul + legitimatia vizata la zi si declaratia de disponibilitate. Nu se solicita in cazul RTE, prezentarea CV-ului si a diplomelor aferente.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Nota: a) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Subcontractantii trebuie sa faca dovada ca nu se afla sub incidenta art. 69^1 din OUG 34/2006 si nu participa ca subcontractant in mai multe oferte in cadrul acestei procedure., Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la termenul limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la termenul limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenulgarantie a lucrarii
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer