Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminat public pe strazile Pacii, Rudeni si Oxigenului?


Detaliu pentru invitatia numarul 333343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Numar invitatie: 333343/07.08.2012
Denumire contract: ?Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminatpublicpe strazile Pacii, Rudeni si Oxigenului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)Cod fiscal: 4420848, Adresa: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Telefon: 021.436.37.09, Fax: 021.436.37.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Romania, cod postal: 077045, telefon: +40 214363709, fax: +40 214363710, persoana de contact: Elena Petre - Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UAT Oras Chitila - str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminatpublicpe strazile Pacii, Rudeni si Oxigenului?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor aferente dezvoltarii si modernizarii sistemului de iluminat public
II.1.6) CPV: 34993000-4 - Iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 675, 541.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita conf. art. 86 al (1) din HG925/2006constit. gar. de particip., valab pt o per.cel putin egala cuper. de valab. a ofertei (90de zile de la data limita de dep. a of. ), in cuantum de 33.500 lei.Op. Ec.pot opta pt. oricare dintre urmat modalitati de constit. a gar. de particip: - a) instrum. de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari-in original.(Model Form. 14); -b)prin OP, cu cond confirm. de catre banca ; Contul pentru depunerea gar. de particip RO91TREZ42224840256XXXXX, desch. la Trezoreria Buftea, cod fiscal 4420848. Garantia treb sa fie irevocabila. Dovada consituirii gar de particip. treb prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pt deschid. ofertelor- art 86 alin 6 din HG925/2006Ofertantul pierde gar. de particip in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stab. Castigat., refuza sa semneze contr. de achizitie in per. de valab. a oferteiIn cazul in care depune contestatie si aceasta a fost respinsa de C.N.S.C., se va retine de catre ACsuma de4.325, 55 lei, confart.278 1alin (1) lit b)din OUG 34/2006Gar. de particip, constit. de ofertantul a carui of. a fost stab castigat.se restituie in cel mult 3 zile lucrat. de la data constit. Gar. de buna executie.Gar. de particip, constit. de of. a caror oferta nu a fost stab. castigatoare, se returneaza dupa semnarea contract. cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data expirarii per. de valab. a ofertei. Nota: Conf Lg.346/2004, IMM-urile pot benef deprez. gar. de particip in cuantum de 50% din val solicitata , cu cond. Prez. Decl. De incadrare in categ IMM- Formular 16
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie constituiteva fi de5% din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile partiale prezentate, se vor respecta prevederile H.G. nr. 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 (in original). si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Cazierului judiciar si fiscal al societatii, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorsi prezentarea cazierului judiciar al administratorului/ administratorilor declaratiaflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Formularul nr. 1 vatrebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul..2.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 (in original). si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat din caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, precum si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale emis de autoritatile locale pe ale caror raze isi desfasoara activitatea op. ec. ofertantdin caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularul nr. 2 va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, in vederea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine .3.Prezentarea in original a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- Formnular nr 3, de catre toti membrii asocierii, subcontractanti si terti sustinatoriPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : - Emilian Oprea, Primar;
- Anicuta Popescu, Secretar;
- Simona-Gabriela Soare, Director economic;
- Elena Petre, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene;
- Ionica Constantin, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene.- Niculae Dumitru, Consilier primar- Andrei Costel, viceprimar, - Ion Ion, Consilier- Sauciuc Bogdan Corneliu, Consilier- Gheorghiu Gabriel, Consilier- Dumitru Ionut, Consilier- Duminica Vasilica Stefania, Consilier- Borcea Radu, Consilier- Bodrug Gelu, Consilier- Florea Doru, Consilier- Leanca Vasile, Consilier- Andrei Ion- Robert, Consilier- Ghinea Dragos- Gabriel, Consilier- Godin Ion, Consilier- Chiru Adrian-Vasile, Consilier- Matei Niculae, Consilier4. Prezentarea in original aDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura- Formular nr 4, de catre toti membrii asocierii si subcontractanti.5. Prezentarea in original aCertificat privind particiuparea cu oferta independenta - Formular 5, de catre toti membrii asocierii 1. Prezentarea in original sau in copie legalizata/copie conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin datele de identificare ale societatii, asociatii si administratorii, faptul ca are in obiectele de activitate declarate conform Legiicorespondentulactivitatilor ce fac obiectul prezentului contract, sediile secundare/ punctele de lucru, faptul canu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2.Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a Autorizatiei ANRE (sau echivalent) valabila la data limita a depunerii ofertelor, aferent tipurilor de lucrari ce urmeaza a fi efectuatein conformitate cu Ordinul nr. 90/2009., si Ordinul 27/2007 emis de Presedintele ANRE.Nota: In cazul in care cerintele privind autorizarilesunt indeplinite de subcontractanti, este obligatoriu caacestia sa execute integral partile de contract pentru care sunt solicitate autorizarile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1B. Sesolicita demonstrareafaptului ca mediacifreide afaceri globalea ofertantului pentru ultimii 3 anifinanciari incheiati este cel putin egala cu 3.200.000 leiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRIn cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri globala se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat., Cerinta nr. 2Se solicita dovada disponibilitatiiunor resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare la momentul semnarii contractului si nu la momentul depunerii sau deschiderii ofertelor, pentru o perioada de 4 luni de la data semnarii contractuluipentru suma de minim700.000 lei pentru a putea sustine executia lucrarilor, avand in vedere termenele si conditiile de rambursare a cheltuielilor, conform Manualului Beneficiarului si a contractului de finantare privind Programul Operational Regional 2007-2013.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita dovedirea experientei similare prin ducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, acel putin uncontractde executie lucrari iluminat , cu o valoare de cel putin 1.600.000 lei faraTVA. 1. Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani pentru acelasi tip de produse sau produse similare- se va completaFormularul 7? in original;, UtilajeDeclaratia privind .dotare cuUtilaje, Echipamente tehnice , mijloace.transport, alte mijl.fixe- Formular 8Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba acces la utilaje si echipamente care sa functioneze si sa fie la dispozitia sa si care sa fie folosite in timpul derularii contractului.Lista va include si urmatoarele utilaje: Autoutilitara .................................... 2 bucNacela electrica cu inaltime de lucru minim 8m, cu autorizare ISCIR conform HG1340/2001 cu modif HG182/2005 si LG 64/2008 precum si conf prescriptii tehnice R1-2010 ???. 1bucAutolaborator PRAM ........1 bucMasina de taiat beton si asfalt ? 1 bucGenerator electric ..1 bucAparat de sudura cu generator electric...1 bucIncarcator multifunctional dotat cu cupa de excavare ? 1 buc. 1. Se va prezenta- in originalDeclaratia privind .dotare cuUtilaje, Echipamente tehnice , mijloace.transport, alte mijl.fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze .pentru indeplinirea cont, PersonalOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie cel putin urmatorii experti cu competente si experienta necesara desfasurarii in bune conditii a contractuluisi anume: 1: .Manager proiect- are responsabilitatea administrarii si coordonarii desfasurarii intregului contract, lucrand direct cu ceilalti experti cheie din contract, si cu personalul din partea achizitorului. Cerinte: - absolvent de studii universitare;atestat CNFPA sau echivalent in Managementul Proiectelor- Conform cu standardul ocupational R38 ? manager de proiect si avand in vedere prevederile art. 15 din Legea nr.339/2007 - Art. 15. ? ?Certificarea calificarii ca specialist de management de proiect se face de catre institutiile de invatamant abilitate, competente si acreditate. ?;experienta de minim 3 ani de la terminarea studiilor, experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect iluminat.Se va prezenta- in original Declaratia privind efectivul mediu anual ? Formu, Personal: 2.Specialist luminotehnica-responsabil cu verif. respectarii pe parcursul executiei anormelor privind serviciul de iluminat public stabilite de Comisia Internationala de Ilumina prin CNRI.; Cerinte: -absolvent de studii sup tehnice, certific.CNRI in luminotehnicasau dovedirea absolvirii unor cursuri specializate inluminotehnica, participare la cel putin un contr. de iluminat;3.Inginer instalatiielectrice-absolvent de studii universitare de lunga durata in domeniu tehnic, atestat ANRE II B valab. la data limita de depunere a ofertei, cerut conf.Ordin 90//2007 al ANRE, exp.profesionala dovedita prin particip. la cel putin un contract de iluminat;4.Inginer instalatii electrice -pentru functiade sef desantier Cerinte: absolvent de studii universitare de lunga durata in domeniu tehnic, atestat ANRE II B conf Ordin 90//2007 ANRE, exp. profesionala dovedita prin coordonarea ca sef de santier aunuicontract de iluminat;5. Electricieni ? 2 persoa, Personal6. Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)- atestat/certificat in urma absolvirii unor cursuri recunoscute in domeniul solicitat ( conform Legii 319/2006 si HG 1425/20067.Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice ? absolvent sutdii tehnice superioare, cu atestare emisa de aut. competenteconf. OUG 95/2009, Lg 440/2002, Ordin 291/2003 valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru fiecare dintre membrii echipei de specialisti vor fi prezentate urmatorele documente: CV in original semnat si datat din care sa reiasa experienta similara solicitata; declaratie de disponibilitate pentru participarea in cadrul proiectului, copii conforme cu originalul ale diplomelor de studii, certificate/ atestate solicitate, Cerinta 4Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta- in originalDeclaratia privind subcontractantii- Formular nr 11, Cerinta 5. Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, caz in care la incheierea contractului se va prezenta fie acord de asociere legalizat fie contract de asociere. Daca este cazul, se va prezenta in original Acord asociere- Formular nr 12 , cu precizarea sarcinilorcare revin fiecarui asociat. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismelestabilite in alte state ale UE in domeniul de activitate aferent contractului., Cerinta nr. 2Se solicitaCertificat ISO 14001sau certificat echivalent emis de organismele stabilite in alte state ale UE in domeniul de activitate aferent contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara- pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim 65puncte; pentru alt pret decat pretul minim, punctajul se acorda astfel: Ppret= (pret minim / pret ofertat) x 65
Durata de executie
20
Descriere: Duratava fi exprimata in luni. Nu se admit unitati de masura fractionare ( de forma: 1, 5 luni / 1 luna si 7 zile , etc.)Punctajul se calculeaza astfel : PDurata(n) = [durata minima/durata(n)] x 20. Pentru cea mai scazuta dintre duratele de executie ofertate pentru executia tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 puncte.. Pentru durate mai mici de 2 luni nu se acorda punctaj suplimentar. Pentru un termen de executie mai mare de 6luni oferta va fi declarata neconforma
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor
5
Descriere: Pentru oferta care prevede cel mai scurt timp de mobilizare se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional astfel : P2=( Dmin/Dn)* 5 puncte. ; Durata se exprima in ore.Nu se admit unitati de masura fractionare de forma 0, 5 ore / 2, 6 ore, etc.
Prezentarea costurilor de operare si intretinere pe un interval de 10 ani dupa finalizarea
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel : a) - Pentru oferta cu cel mai mic cost de operare si intretinere se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 5 ; b) - Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: = (Cost operare minim / Cost operare ofertan ) x 5;ACvaanaliza si verifica conformitatea costurilor ofertatecu scopul protejarii acesteia impotriva ofertelor care prevad costuri de operare si intretinere nerealiste / care nu prezinta fundamentare.
Durata de garantie acordata lucrarii
5
Descriere: Pt. oferta cu per. de gar. cea mai mare ( Gmax), dar cel mult 36 luni, se acorda punctaj maxim 5 puncte. Pt. Gar. mai mari de 36 de luni nu se acorda punctaj suplim.. Pt. Per. de gar. mai mici ca Gmax punctajul este Pgar = ( Gn/Gmax)X 5. Nu se accepta gar. mai mici de 12 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer