Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltarea sistemului de ape interne de interes comun de pe malul Muresului


Detaliu pentru invitatia numarul 310509
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Cod de identificare fiscala: R16787270
Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-3322816
Fax: 021-3322183
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Dezvoltarea sistemului de ape interne de interes comun de pe malul Muresului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Dezvoltarea sistemului de ape interne de interes comun de pe malul Muresului
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.08.2011 13:41
Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: ANIF RA? Bucuresti, sos. Oltenitei, nr. 35-37, Sector 4.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ANIF RA? Bucuresti, sos. Oltenitei, nr. 35-37, Sector 4.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ACTIVITATI CONEXE AGRICULTURII.ARHITECTURA PEISAGISTICA)
Valoare estimata: 2, 746, 194 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cifra medie an.de af.pe ult.3 ani: minim2700000 lei, respectiv echivalentul în euro.Exp.simil. în ultimii 5 ani a cel putin 1(unu) contract si cel mult 3(trei) contracte, a caror valoare cumulata sa fie: minim 1350000 lei (fara TVA), Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat de organele competente în domeniu si balanta de verificare la 30.06.2011, Informatii privind situatia financiara pentru anii 2008, 2009 si 2010, Decl.priv.Calitatea de participant la procedura, Decl.priv.lista principalelor lucrariexecutate în ultimii 5 ani, Prez.certif.de atestare ISO 9001; ISO 14001, OHSAS 18001 în domeniu sau echiv.acestora din seria de standarde europene relevante, Decl.priv.Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op.ec.pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului, Decl.priv.efectivele medii anuale al person.angajat si al cadr.de cond.in ult.3ani, Prez.certif. de atestare in exec.lucrarilor IF cf.Ordin 182/2009 al MADR, Decl.cu subcontr.
In conformitate cu art.40(1), (2), (3) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice.Cuantumul garantiei de participare: 41000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie (exprimata in zile)
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie (exprimata in zile)? se acorda astfel : a) pentru durata cea mai mica de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la punctul a : pn = ( termen minim / termen n ) xpunctajul maxim alocat.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer