Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltarea teritoriala policentrica in Romania in perioada 2007-2013. Studiu de caz: Regiunea Sud-Muntenia.?


Detaliu pentru invitatia numarul 349538
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Numar invitatie: 349538/28.06.2013
Denumire contract: Dezvoltarea teritoriala policentrica in Romania in perioada 2007-2013. Studiu de caz: Regiunea Sud-Muntenia.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala Sud MunteniaCod fiscal: 11390243, Adresa: STR.1 DEC 1918, NR.1, Calarasi, Telefon: +40 242331769, Fax: +40 242313167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.GENERAL CONSTANTIN PANTAZI NR.&A, Calarasi, Romania, cod postal: 910164, telefon: +40 242331769, fax: +40 242313167, persoana de contact: OCTAVIAN DOBRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltarea teritoriala policentrica in Romania in perioada 2007-2013. Studiu de caz: Regiunea Sud-Muntenia.?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de servicii are ca obiect elaborarea unui studiu "Dezvoltarea teritoriala policentrica in Romania in perioada 2007-2013. Studiu de caz: Regiunea Sud-Muntenia.?
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5200 lei. Garantia se va constitui prin scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari - Anexa nr.9 sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) in contul autoritatii contractante - RO78RNCB0098037561140001 - Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. In situatia in care se opteaza ca modalitatea de constituire a garantiei de participare sa se realizeze prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu motivele pentru care aceasta scrisoare poate fi executata de catre autoritatea contractanta in conformitate cu OUG nr.34/2006. In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM acesta poate constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM. Constituire garantie de buna executie se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele parti. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92 alin(1) din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006, actualizata cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 69^1*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele: Liviu MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIAMirela TACHE - Director economicMircea ENESCU - Sef serviciu POSCCEMariana VISAN - Director Adjunct Organism IntermediarDaniela TRAIAN - Director Adjunct Dezvoltare si ComunicareOctavian DOBRESCU ? Expert achizitiiCozia GEORGESCU - Coordonator Pol de Crestere PloiestiMircea MARINACHE - Expert Pol de CrestereGeorgeta VOINEA - Expert Pol de CrestereMirela TIBERIU - ExpertCatalina LAMBRESCU - Expert Pol de Crestere Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012 sa fie minim 500.000 lei. In situatia in care operatorul economic intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri. Se va completea si prezenta anexa nr.5Prezentare documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de experienta similara - Prezentarea cel putin a unui numar maxim de 3 documente /contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare cumulata sa fie de minim 250.000 lei. (experienta similara cu cea a obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit), Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani. Se va completa si prezenta anexa nr.6, Informatii privind subcontractantii- Completare anexa 16, Ofertantul va prezenta o echipa formata din minimum 7 experti, dupa cum urmeaza: Expert-cheie nr. 1 - Expert planificare strategica- Absolvent de studii superioare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala- Participarea in cel putin un proiect care sa fi cuprins si activitati precum elaborarea de studii/planuri /strategii/politici/rapoarte relvante pentru dezvoltarea urbana si /sau regionala, la nivel local, judetean, regional sau national.Expert-cheie nr. 2 - Expert amenajarea teritoriului- Absolvent de studii superioare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala- Participarea in cel putin un proiect care sa fi cuprins activitati precum elaborarea de studii/planuri/strategii/politici rapoarte relevante pentru dezvoltarea urbana si/sau regionala, la nivel local, judetean, regional sau national, documente care sa fi inclus si componenta de amenajare a teritoriului, Expert cheie nr. 3 - Expert amenajarea teritoriului- Absolvent de studii superioare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala- Participarea in cel putin un proiect care sa fi cuprins si activitati precum elaborarea de studii/analize/planuri/stategii/politici/rapoarte relevante pentru dezvoltarea urbana si /sau regionala, la nivel local, judetean , regional sau national, documente care sa fi inclus si aspecte vizand amenajarea teritoriuluiExpert cheie nr. 4 - Expert analiza economica-Absolvent de studii superioare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala- Participarea in cel putin un proiect care sa fi cuprins activitati precum elaborarea de studii/analize/planuri/strategii/politici/rapoarte relevande pentru dezvoltarea urbana si/sau regionala, la nivel local, judetean, regional sau national, care sa fi inclus si componenta de analiza/cercetare economica, Expert cheie nr. 5 - Expert dezvoltare economica- Absolvent de studii superioare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala- Participarea in cel putin un proiect care sa fi cuprins activitati precum elaborarea de studii/analize/planuri/strategii/politici/rapoarte relevande pentru dezvoltarea urbana si/sau regionala, la nivel local, judetean, regional sau national, care sa fi inclus si componenta de dezvoltare economicaExpert cheie nr.6 - Expert politici si finantari europene- Absolvent de studii superioare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala- Participarea in cel putin un proiect care sa fi cuprins activitati precum elaborarea de studii/analize/planuri/strategii/politici/ ghiduri/rapoarte relevande pentru dezvoltarea urbana si/sau regionala, la nivel local, judetean, regional sau national, care sa fi inclus si componenta de politici si finantari europeneExpert cheie nr. 7 - Expert jurist-Absolvent de studii superioare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala- Participarea in cel putin un proiect care sa fi cuprins activitati precum elaborarea de studii/analize/planuri/strategii/politici/ ghiduri/rapoarte relevande pentru dezvoltarea urbana si/sau regionala, la nivel local, judetean, regional sau national, care sa fi inclus si analiza din punct de vedere juridica a problematicii. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Standarde de asigurare a calita?ii - Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Prezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catre reprezentatul legal al ofertantului a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calita?ii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care ofertantul nu de?ine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calita?ii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer