Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dezvoltarea turismului de agrement prin crearea Complexului Wellness Termal "Nymphaea" Oradea?


Detaliu pentru invitatia numarul 354568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 354568/09.10.2013
Denumire contract: ?Dezvoltarea turismului de agrement prin crearea Complexului Wellness Termal "Nymphaea" Oradea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: biroul achizitii publice int 136
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea- sala mica etaj 1 - P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dezvoltarea turismului de agrement prin crearea Complexului Wellness Termal "Nymphaea" Oradea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati: a. Proiect Tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcinib. Proiect faza DTAC, documentatii de obtinere a avizelor si acordurilorc. Documentatie de licitatie si Exemplarul Beneficiarului (cuprinzand si partea economica)d. Documentatie care va cuprinde un comparativ intre proiectul existent si proiectul modificat/revizuit in conformitate cu cerintele AM si OI POR precum si justificarea ca prin noile solutii tehnice se solutioneaza problemele care tin de functionalitatea, eficienta si atractivitatea viitorului WELLNESS ? TERMAL ?NYMPHAEA?PT, DDE, CS se vor intocmi in 5 exemplare, Documentatia pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor de construire in 2 exemplare, si 1 exemplar Beneficiar, Documentatie comparativa 2 exemplareDocumentatia va fi predata si pe suport electronic.? Cota de cheltuieli diverse si neprevazute conform art 28 (7) din OUG 34/2006 este de 0 % = 0lei.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 11.000 lei. Echivalenta leu - alta valuta se va calcula la cursul BCE din data publicarii anuntului de participarePerioada de .valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea oferteiSe constituie prin : ? virament bancarin contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.? scrisoare de garantie bancara in favoare autoritatii contractante sau;? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii, se va prezenta in formatul indicat in Formular nr. 32AC retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garant de buna execut in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul retragerii sau respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata, in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006, suma retinuta dingarantia de participare va fi de de 4.330 lei
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa lacontractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursulindeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6. ) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal.NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat .Tertul sustinator va depune formularul nr 31-DECLARATIE PRIVIND neincadrarea tertului sustinator la prevederile art. 69?1, art. 180 si 181 lit a, c?1, d din OUG 34/2006Cerinta 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul certifica ca nu se incadreaza la prevederile art 181 din OUG nr.34/2006? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006. Autoritatea contractanta va considera ca se incadreaza la prevederile art 181 din OUG 34/2006 orice ofertant care are emise pe numele sau documente constatatoare care atesta neindeplinirea totala, partiala sau indeplinirea cu intarziere a obligatiilor contractuale fata de fosti beneficiari, deoarece orice neexecutare sau executare cu intarziere este considerata de autoritatea contractanta ca fiind de natura sa produca grave beneficii beneficiarului contractului.? In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. / In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul. / In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. Nota conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat.. Tertul sustinator va depune formularul nr 31-DECLARATIE PRIVIND neincadrarea tertului sustinator la prevederile art. 69?1, art. 180 si 181 lit a, c?1, d din OUG 34/2006Cerinta 3 - Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Conditie de calificare: Ofertantul certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.? In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).Cerinta 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul certifica faptul ca nu se incadreaza la prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere(completareFormular nr.8 pt ofertant, asociat, Formular nr.19 pentru subcontractant, Formular nr.31-pentru tertul sustinator ) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, subcontractant (dupa caz). Tertul sustinator va depune formularul nr 31-DECLARATIE PRIVIND neincadrarea tertului sustinator la prevederile art. 69?1, art. 180 si 181 lit a, c?1, d din OUG 34/2006Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Nr crt Numele persoanelor ce detin functii de decizie Functia in cadrul autoritatii contractante1 Bolojan Ilie Gavril Primar2 Malan MirceaViceprimar3 Muresan Ovidiu Viceprimar4 Unita LucianConsilier Local5 Ritli Laszlo CsongorConsilier Local6 Felea Adrian IoanConsilier Local7 Negrean Daniel Dumitru Consilier Local8 Bonchis Ioan Consilier Local9 Vulcu Daniel Sorin Consilier Local10 Dan Octavian Consilier Local11 Mohan Aurel George Consilier Local12 Campan Ioan Consilier Local13 Lascu Tudor Sebastian Consilier Local14 Debelka Boglarka Lilla Consilier Local15 Dulca Camelia Mariana Consilier Local16 Popa Dan Lucian Consilier Local17 Filimon Teofil Laviniu Consilier Local18 Manea Mihai Consilier Local19 Tau IoanConsilier Local20 Pasztor Sandor Consilier Local21 Huszar Istvan Eric Consilier Local22 Delorean Ion Iulius Consilier Local23 Szabo Jozsef Consilier Local24 Sarkozi Zoltan Consilier Local25 Corches Dorin Octavian Consilier Local26 Ile Cristian Consilier Local27 Coste Marina Adelina Consilier Local28 Gal Sorin Calin Consilier Local29 Borbei Eugenia Director executivDirectia Juridica33 Mos Florin Marius Director executivDirectia Manag. Proiecte Finant. Internationala34 Sim DumitruSef Serviciu Directia Manag. Proiecte Finant. Internationala35 Delcea Cristian Eugen ConsilierDirectia Manag. Proiecte Finant. Internationala39 Marge Ileana Adina Sef BirouAchizitii Publice41 Maghiar Iulia Manuela Consilier Achizitii PubliceCerinta 5 - DECLARATIE privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5). Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).Cerinta 6 - Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva).Conditie de calificare: Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile inluna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara termenului fixat ca limita pentru depunerea ofertei.Modalitatea de indeplinire Documentele se vor putea prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal. NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: documentele trebuie prezentate de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz). (inregistrare): Cerinta 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-Conditie de calificare: informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelorsi sa ateste ca: ? la data limita de depunere a ofertei obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei si caPentru persoanele juridice straine- Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat? In cazul in care din certificatul constatator reiese ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic, acesta va fi exclus din procedura autoritatea contractanta considerand ca se incadreaza la prevederile art 181 lit a din OUG 34/2006 actualizata.Modalitatea de indeplinire: Documentele se vor putea prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal.NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011- documentultrebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).Pentru persoanele juridice straine: Se solicita ca cerinta minima obligatorie, prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.Se vor prezenta toate documentele mentionate mai sus sau echivalente. Limba de redactare a ofertei va fi - limba romana. Orice document intr-o limba straina va fi tradus iar traducerea va fi efectuata de un traducator autorizat. Documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii straini sunt rezidenti vor fi prezentate si in limba in care au fost emise, dar, insotite de o traducere autorizata in limba romana in conditiile mentionate mai sus. In cazul in care documentele prezentate in alta limba nu sunt insotite de traducerea autorizata in limba romana, oferta in cauza va fi respinsa ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Conditie de calificare : Cerinta minima impusa pentru media cifrei de afaceri globale, aferenta ultimilor 3 ani este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.100.000 lei.1. Fisa de informatii generale - (Formular 9- INFORMATII GENERALE si declaratie privind cifra de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala anuala aferenta ultimilor 3 ani.? 2. Prezentarea de copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele pentru care nu este prevazuta expressis verbiso alta forma de prezentare se vor putea prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respective .An Curs de schimb RON/EUR2010 4, 21222011 4, 23912012 4.4593, Cerinta minima impusa pentru media cifrei de afecri- continuare, Cerinta 2 - Conditie de calificare- ofertantii trebuie sa prezinte dovezi privind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuitdeclaratie pe propria raspundere in original, ca in cazul in care va fi desemnat castigator, la data semnarii contractului va prezenta o polita de asigurare a riscului profesional aferent contractului. Limita de despagubirepentru contractul care va fi incheiat se va stabili in conformitate cu regulile stabilite delegislatia in vigoare care reglementeaza domeniul asigurarilor si luand in considerare valoarea ofertata pentru executarea contractului.Polita de asigurare se va incheia pe o durata egala cu cea de pana la data receptiei finale a lucrarilor executate in baza proiectului si se va intinde si asupra subcontractantilor. Referitor la polita de asigurare se vor avea in vedere urmatoarele aspecte care fac parte din clauzele contractuale: Polita unica de asigurare se va incheia in urmatorii termeni si limite: Obiectul asigurarii: il constituie acoperirea daunelor cauzate in timpul perioadei de asigurare, beneficiarilor serviciilor profesionale, de fapta comisa din culpa de catre asigurat in cadrul exercitarii profesiunii sale, pentru care acesta raspunde civil, conform legii sau contractului de prestare de activitati specifice profesiunii sale, daune in legatura cu care Asiguratul a primit o plangere / cerere scrisa de despagubire, in timpul perioadei de asigurare.Riscul acoperit este acela de producere a unor prejudicii patrimoniale (fie acestea pagube materiale sau pierderi financiare, efective sau beneficii nerealizate, directe sau indirecte, actuale la data la care se solicita repararea lor sau viitoare, dar certe), cauzate de Asigurat clientului ca urmare a unor erori, neglijente, omisiuni aparute in activitatea specifica (elaborare, supervizare si coordonare de proiecte de arhitectura si urbanism, asistenta si consultanta, elaborare de caiete de sarcini, elaborare de instructiuni tehnice privind executia, intretinerea, amenajarea, reamenajarea, proiecte de urmarire privind comportarea in timp a cladirilor, asistarea fazelor de executie, verificarea calitatii executiei, solutii pentru tratarea defectelor etc.). Raspunderea va fi angajata in baza prevederilor din contract, lege, normele si statutul profesiei, conventiile internationale si regulile de conduita, etica si deontologie profesionala.Cheltuieli acoperite: ? sumele pe care Asiguratul este obligat sa le plateasca pentru prejudicii datorate incalcarii obligatiilor ce se refera la atributiile specifice domeniului sau de activitate: erori sau omisiuni in proiectare, executie, avizare, supervizare si coordonare de proiecte de arhitectura si urbanism, asistenta si consultanta, elaborari de caiete de sarcini, instructiuni tehnice privind executia, exploatarea, intretinerea si reparatia, proiecte de urmarire privind comportarea in timp a cladirilor, asistarea fazelor de executie, verificarea calitatii executiei, solutii pentru tratarea defectelor; alegerea materialelor de constructii optime? sumele cheltuite de Asigurat in vederea reconstituirii, refacerii sau inlocuirii documentelor predate de client Asiguratului in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale? cheltuielile de judecata facute de client pentru indeplinirea formalitatilor legale in vederea obligarii Asiguratului la plata despagubirilor, daca a fost obligat prin hotarire judecatoreasca la plata acestora;, dovezi privind asigurarea riscului profesional -continuarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Cerinta 1: Experienta profesionaladeclaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei)- prin care sa se facadovada in ultimii 3 ani a executat contracte similare dupa cum urmeaza: Nivel specific minim necesar: Conditie de calificare : - minim 1 contract- maxim 3 contracte de servicii de o natura similara cu cele care fac obiectul achizitiei. Prin servicii de natura similara, autoritatea contractanta intelege prezentarea de contracte care sa ateste prestarea de servicii de proiectare pentru bai de agrement . Cele minim 1 maxim 3 contracte trebuie sa aiba cumulat o valoare fara tva mai mare sau egala cu550.000lei.2. Documente reprezentand certificari de buna executie pentru acele contracte pe care ofertantul considera ca autoritatea contractanta trebuie sa le ia in considerare pentru evaluarea indeplinirii cerintei privind experienta similara. Respectivele certificari vor trebui sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Certificarile vor fi emise sau contrasemnate de beneficiar (autoritate contractanta sau client privat)Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei finalizate, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru anul in care contractul respectivul contract a fost finalizat. Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei in desfasurare, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru anul in care contractul pentru respectivul contract a fost semnat, Cerinta 1: Experienta profesionala -continuare, Cerinta 1: Experienta profesionala -continuare, Cerinta 3: RESURSE UMANE : Conditii de calificare si Modalitatea de indeplinire : Asigurarea personalului de conducere si executie minim necesar pentru realizarea obiectului achizitieiSe va completa - Formular 13 - Personalul cheie utilizat/responsabil pentru executia contractului? proiectant cu experienta in domeniul arhitectura1. Studii studii superioare, absolvite cu diploma de licenta2.experienta specifica - dovada participariipersonalului responsabil, in calitate de proiectant in cel putin un proiect similar. Prin sintagma ?proiect similar? autoritatea contractanta intelege un contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare a unui complex de bai de agrement.3.experienta generala de minim 5 ani.Diploma de licentaCurriculum Vitae- semnat in original de persoana in cauza din care sa rezulte experienta generalasi specifica;Declaratia de disponibilitate semnata in original de persoana in cauza si contrasemnata de reprezentantul ofertantului;Pentru demonstrarea experientei specifice- fi?a de post, contractul de munca sau orice alte documente similare justificative contrasemnate de beneficiarul contractului/proiectului in derularea caruia a fost implicata persoana nominalizata sau, acestea pot fi eliberate inclusiv de executantul respectivei lucrari. Din documente vor reiesi atributiile avute si obiectul contractului/proiectului in acre a fost implicat ., ? proiectantstructura, rezistenta1.Studii studii superioare, absolvite cu diploma de licenta2.experienta generala de minim 5 ani.;Curriculum Vitae- semnat in original de persoana in cauza din care sa rezulte experienta generala;Declaratia de disponibilitate semnata in original de persoana in cauza si contrasemnata de reprezentantul ofertantului;Diploma de licenta, ? ? proiectant instalatii sanitare1.Studii studii superioare, absolvite cu diploma de licenta2.experienta generala de minim 5 ani;Curriculum Vitae- semnat in original de persoana in cauza din care sa rezulte experienta generala;Declaratia de disponibilitate semnata in original de persoana in cauza si contrasemnata de reprezentantul ofertantului;Diploma de licenta, ? proiectant instalatii electrice1.Studii studii superioare, absolvite cu diploma de licenta2.experienta generala de minim 5 ani;Curriculum Vitae- semnat in original de persoana in cauza din care sa rezulte experienta generala;Declaratia de disponibilitate semnata in original de persoana in cauza si contrasemnata de reprezentantul ofertantului? Diploma de licenta, ?proiectant cu experienta in domeniul instalatii piscine1.Studii studii superioare, absolvite cu diploma de licenta2.experienta specifica - dovada participariipersonalului responsabil, in calitate de proiectant in cel putin un proiect similar. Prin sintagma ?proiect similar? autoritatea contractanta intelege un contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare a unui complex de bai de agrement.3.experienta generala minim 5 ani;Curriculum Vitae- semnat in original de persoana in cauza din care sa rezulte experienta generala si specifica;Declaratia de disponibilitate semnata in original de persoana in cauza si contrasemnata de reprezentantul ofertantului? Diploma de licenta? Pentru demonstrarea experientei specifice - fi?a de post, contractul de munca sau orice alte documente similare justificative contrasemnate de beneficiarul contractului/proiectului in derularea caruia a fost implicata persoana nominalizata sau, acestea pot fi eliberate inclusiv de executantul respectivei lucrari. Din documente vor reiesi atributiile avute si obiectul proiectului in care a fost implicat, ? proiectant peisagistica1.Studii studii superioare, absolvite cu diploma de licenta3. experienta generala de minim 5 ani;Curriculum Vitae- semnat in original de persoana in cauza din care sa rezulte experienta generala;Declaratia de disponibilitate semnata in original de persoana in cauza si contrasemnata de reprezentantul ofertantuluiDiploma de licenta, resurse umane- continuare, resurse umane- continuare, Cerinta 4: SUBCONTRACTANTII (daca este cazul)ra.Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: ? fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv? ofertantii trebuie sa indice in ofertele lor -datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, -specializarea acestora precum si -informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea si tipul operatiunilor ce vor fi executate de catre subcontractant? Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens? Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, conform formularului din documentatia de atribuire ? formular 19? In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractantii nominalizati in oferta; Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta ?i se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 5: ASOCIEREA (daca este cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa Formularul nr. 21 de catre liderul Asociatiei, din care sa rezulte: - cine este liderul asociatiei si- partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric , procent din valoarea contractului si tipuri de activitati/lucrari etc. realizate de fiecare in parte, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane)- imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata in limba romana dupa acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
52
Descriere: Componenta financiara
Termenul de prestare a serviciilor
15
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor
Nivelul calitativ al serviciilor prestate
33
Descriere: 1.identificarea potentialelor puncte de criticitate ale proiectului supus actualizarii, si identificarea masurilor corective care se impun.- 33 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer