Achizitie publica - Diferite medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 334858
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334858/05.09.2012
Denumire contract: Diferite medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367730040, fax: +40 367730040, persoana de contact: Becsek Attila sau Szavuj Emoke
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diferite medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Alte medicamente pentru sistemul nervos; Analgezice; Antibacteriene de uz sistemic; Antiinfectioase de uz sistemic; Antiinfectioase generale; Corticosteorizi de uz sistemic; Medicamente anestezice; Medicamente antitrombotice; Medicamente contra tulburarilor gastrointestinale functionale; Medicamente oncologice; Substante de contrast; Suplimente minerale; Antivirale pentru uz sistemic
II.1.6) CPV: 33661700-8 - Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 343.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1%din valoarea maxima estimata, respectiv 1643.43 lei. Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul pentru garantii de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf. Gheorghe. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, RAPORTAT LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareSolicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare.pERSOANE CU FUNCTII DE CONDUCERE AU ROL DE DECIZIE PRIVIND OBIECTUL PROCEDURIIManager: Andras-Nagy Robert, Director medical: Antal Almos, Director financiar contabil: Ec. Fulop Arpad, Oficiul juridic: Doci Cristina Tunde, Sef serviciu aprovizionare transport: Becsek Attila, responsabil achiz. Szavuj EmokeConsiliul de administrare: Fulop Csaba, Veress Ildiko, Domokos Ibolya, Agoston Laszlo 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.Solicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezii ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheia.2. Autorizatie pentru desfasurarea activitatii dedistributie angro de medicamenteSolicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare, emisa de catre Ministerul Sanatatii Publice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Extras de bilant ? Contul de profit si pierderi / 31 decembrie 2011 ?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea demonstrarii capacitatii economico-financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Recomandari din partea unui client , privind modul de indeplinire a clauzelor contractuale, privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate.-in originalPentru a vedea modul de indeplinire a clauzelor contractuale de catre distribuitori privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 07:23