Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Difuzare de informatii de utilitate publica prin intermediul mijloacelor de informare in masa


Detaliu pentru invitatia numarul 332898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 332898/01.08.2012
Denumire contract: Difuzare de informatii de utilitate publica prin intermediul mijloacelor de informare in masa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Difuzare de informatii de utilitate publica prin intermediul mijloacelor de informare in masa
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Difuzarea de informatii de utilitate publica prin intermediul mijloacelor de informare in masa scrise, electronicesi audiovizuale in localitatile Cluj-Napoca si Zalau precum si in localitatile din judetele Cluj si Salaj. Aceste servicii sunt impartite in cadrul a doua loturi. Lotul 1 cuprinde difuzarea de informatii de utilitate publica prin intermediul mijloacelor de informare in masa in localitatea Cluj-Napoca si in localitatile din judetul Cluj. Lotul 2 cuprinde difuzarea de informatii de utilitate publica prin intermediul mijloacelor de informare in masa in localitatea Zalau precum si in localitatile din judetul Salaj.
II.1.6) CPV: 79341200-8 - Servicii de gestionare publicitara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3800lei pentru lotul 1 si 800 lei pentru lotul 2.Nota: in cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi cuantumul garantiei de participare este 4600 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: depunere directa la casieria SC CAS SA, virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 3. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr.4). In conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3401, 4 lei pentru lotul 1 si respectiv suma de 675, 6 lei pentru lotul 2.Neprezentarea garantiei de participare in original, in forma, cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitata in prezenta documentatie de atribuire, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, atrage respingerea ofertei respective.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul 17- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(Formularul nr.6).- Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.(Formularul nr.7).- Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras;Mihai Iacob; Rodica Filip; Calin Neamtu; Doina Ivan;Maria Calatan;Alexandru Pop.- Acord de asociere, Formularul 9. daca este cazulDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c)1 si d) si art. 69^1 dinOUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratie privind situatia personala (Formularul nr.6a) siDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8). Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul/asociatul, dupa caz, au ca obiect de activitate principala sau secundara activitatile care fac obiectul procedurii de achizitie si caretrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantulva face dovada ca media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: - 130.000 lei in cazul depunerii ofertei pentru lotul 1- 25.000 lei in cazul depunerii ofertei pentru lotul 2Nota: in cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturile, media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 aniva fi cel putin egala cu 130.000 lei.-Formularul nr. 10 Informatii generale.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiata in forma autentica, formularul 11, din partea tertului sustinator.In acest caz un singur sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerinei solicitate privind capacitatea economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a prestat servicii similare, in baza a maxim 4 contracte, in valoare cumulata de: - minim 60.000 lei in cazul depunerii ofertei pentru lotul 1- minim 10.000 lei in cazul depunerii ofertei pentru lotul 2Nota: In cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi valoarea cumulata a serviciilor similare din contractele prezentate va fi de minim 60.000 lei.-Formularul nr. 12 ?Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani?.- Copii ale paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului), pentru contractul/contractele prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea tehnica a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiat in forma autentica, in conformitate cu Formularul 13., In situatia in care, operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte din acordul-cadru/contractul subsecvent de servicii, are obligatia de a preciza partea/partile pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere alesubcontractantilor precum si specializarea acestora. In situatia in care operatorul economic este desemnat castigator, are obigatia de a prezenta contractul/contractele cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta prezentata si care se vor constitui in anexe la acordul-cadru /contractul subsecvent.- Formularul nr. 14 Lista cu subcontractantii si specializarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer