Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Difuzare de materiale publicitare si de informare - anunturi de presa


Detaliu pentru invitatia numarul 311715
Autoritate contractanta
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIEA JUDETULUI DOLJ
Cod de identificare fiscala: RO4552423
Adresa: Str. Brestei, nr. 21, CraiovaDolj, Craiova
Telefon: 0251/418876
Fax: 0251/412652
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Difuzare de materiale publicitare si de informare - anunturi de presa
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: difuzare de materiale publicitare si de informare - anunturi de presa
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.08.2011 16:02
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A JUDETULUI DOLJ, STR. BRESTEI, NR.21, CRAIOVA, ETAJ 1, SECRETARIAT
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A JUDETULUI DOLJ, STR. BRESTEI, NR.21, CRAIOVA, ETAJ 1, SALA DE CONSILIU
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ONG)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 15, 100 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declartii: eligibilitate, neincadrare in art.181 din OUG34/2006;certificat achitare obligatii bugetul de stat, asigurarilor sociale si fondurilor speciale, eliberat de D.G.F.P.C.F.S.;certificat emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;bilant contabil 31.12.2010; lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; declaratie efectiv mediu anual al personalului angajat si de conducere; documente tiraj mediu difuzat pe editie al ofertantului si/partenerului, certificat pentru o perioada de min.3 luni din ultimul an calendaristic de catre institutii autorizate; documente din care sa rezulte: periodicitate cotidian local-min. 5 aparitii/sapt, aria de difuzare-j.Dolj, profil-informare generala, public tinta-populatia j.Dolj;informatii subcontractanti;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; declaratie calitate de participant la procedura;declaratie neincadrare in art.69.1
SEAP/SEDIUL CCI.JUSTIFICARE PROCEDURA: ACHIZITIA FACE PARTE DINTR-UN SET DE ACHIZITII PE ACELASI COD CPV CE VOR FI ACHIZITIONATE DE PARTENERI DIN PROIECTUL EDU-CHEIA COMPETITIVITATII IMM-URILOR
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer