Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Digitalizare cladirea nr. 1 ? Biblioteca UMF


Detaliu pentru invitatia numarul 320740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 320740/27.02.2012
Denumire contract: Digitalizare cladirea nr. 1 ? Biblioteca UMF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Tehnic-Investitii, Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38, Directia Administrativa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Digitalizare cladirea nr. 1 ? Biblioteca UMF
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipamente/hardware si aplicatii/software, livrare, instalare, punere in functiune, instruire personal.
II.1.6) CPV: 30216110-0 - Scanere informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de partic: 8.000LEI.Per.de valab.a gar.pentru partic: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In conf.cu prev.art.86 din H.G925/2006, gar.de partic.se constit.prin virament bancar in contul RO85TREZ4765005XXX000203, desch.la Trez.Tg.Mures sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, in orig, in cuantumul si pt.perioada prev.in docum.de atrib.Ofertele care nu sunt insotite de dov.const.gar.de partic.vor fi considerate inacceptabile.Per.de valab.a gar.de partic.in conf.cu prev. art.85, lit.b din H.G 925/2006:90 de zile.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul resp.contestatia, aut.contractanta va retine contestatorului o suma calc.in conf.cu prev.art.278^1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din gar.de partic.in raport cu val.estimata a achizitiei, respectiv suma de 4.000Lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna ex.este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform prev.art. 90, alin.(1)din HG925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract.Furnizorul are obligatia de a constit.gar.de buna ex.in maxim 3 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului de achiz.publica.Aut.contractanta are dreptul, in conf.cu prev.art.91 din H.G925/2006, de a emite pretentii asupra gar.de buna ex, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indepl.obligatiile asumate prin contract.Gar.de buna ex.se va elibera/restitui in conf.cu prev.art.92, alin.(1)din H.G925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea , prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind eligibilitatea- Formularul 6 din sectiunea formulare;Acest document trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2-Neicadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea , prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul 7 din sectiunea formulare.Documentul pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c)1 si d trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3-Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea, prezentarea formularului: Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 8 din sectiunea formulare;Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4-Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 9 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea, prezentarea Formularului 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Acest document trebuie prezentate de toti ofertantii asociati sau subcontractanti.Cerinta nr. 6-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident) astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati. Cerinta nr. 1-Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie certificata pentru conformitate2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004)- Formular 10.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si traducerea legalizata a acestor documente.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Prezentarea unei declaratii din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale , aferente ultimilor trei ani ( 2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de 600.000, 00 lei/echivalentul in euro, calculata la cursul mediu anual al BNR. al fiecarui an2. Bilanturilecontabileaferente anilor 2008, 2009, 2010 vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului, copie. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani2. Cel putin o livrare similara finalizata in ultimii 3 ani. Livrarea similara inseamna furnizarea de produse similare sau executare de lucrari ce implica ?i furnizarea de produse similare, a caror valoare sa fie de minim 350.000 lei, fara TVA sau echivalent euro., Cerinta nr.2Informatii privind subcontractantii, daca este cazul1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Acordul de subcontractare, Cerinta nr.3Informatii privind asociatii, daca este cazul1. Acordul de asociere, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului3. Declara?ie cu privire la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre ofertant, care va fi alocat strict pentru montarea, instalarea ?i punerea in func?iune a echipamentelor, cu men?ionarea calificarii acestuia.4. Prezentarea unei / unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garan?ie acordata echipamentelor.In cazul unei asocieri sau consor?iu, aceaste cerin?e se indeplinesc prin cumulul de catre asocia?i ce participa impreuna in asociere sau consor?iu. Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, str.Gh.Marinescu, Nr.38, Tg.Mures, Directia Administrativa, serviciul Tehnic-Investitii;Garantie de participare: 8.000 RON
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer