Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dirigentie de santier- amenajare locuri de joaca pachet 3-7


Detaliu pentru invitatia numarul 337987
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Numar invitatie: 337987/23.10.2012
Denumire contract: Dirigentie de santier- amenajare locuri de joaca pachet 3-7
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5Cod fiscal: 4266197, Adresa: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/4120076, Fax: 021/4120078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 214120076, fax: +40 214120078, persoana de contact: Adriana Balint
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dirigentie de santier- amenajare locuri de joaca pachet 3-7
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dirigentie de santier- amenajare locuri de joaca pachet 3-7
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 145.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 1.842, 91lei .In cazul constituirii prin OPsuma se va depune in contul RO32TREZ7055006XXX000198 ? Trezoreria Sector 5. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancare se va utiliza Formularul nr. 11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila . Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat.Perioada de valabilitate a garantie este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Conditii de retinere a garantiei de participare: In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 9.214, 51 lei.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei judecatoresti.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Garantia de buna executie se constitue printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.1045/2011, la incheierea contractului care se atribuie Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie va fi constituita la Trezoreria Sectorului 5.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie , nu mai tarziu de 5 zile de la data incheieriicontractului.A.C. va restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa de dateDeclaratie de eligibilitate-formular4, Declaratie privind neincadrarea in art.181/OUG 34/2004-Formularul 3, declaratie privind calitatea departicipant la procedura formular 14, certificat de participare cu oferta independenta-formular 13, declaratie privind neincadrarea inart.69'1/OUG34/2004, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul", certificat fiscal privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", persoanele juridice straine vor prezenta un document similar a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens la care se va atasatraducere autorizata in limba romana.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Ing. RazvanIonita - secretar, , Dr.Ing. Razvan Mihailescu-presedinte de comisie, MEMBRII AI COMISIEI: Ioana Ghita, Gabriela Ionita si Mariana AndreiPersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consiliul Local Sector 5, Dir. General Ing. Dan Cristea, Dir. Economic Ec.Marin Popescu, Director Tehnic Dr.Ing. Razvan Mihailescu, Director D.L.P.A- Ing. RazvanIonita Certificat constatator-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul RegistruluiComertului cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitatealofertantului corespunde obiectului procedurii. Pers.jur./fiz. straine vor prezenta doc.edificatoare care sa dovedeasca o formA inregistrare capers. jur. sau de inreg./ atestare ori apartenenta profesionala, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident , la care seva atasa traducerea autorizata in lb. rom
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 184.290, 34 LEI, Prezentarea bilantului contabil la finele anului 2011 vizat si inregistrat deorganele competente., Tert sustinator economic si financiar-In cazul sustinerii economice sifinanciare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 dinOUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impusede legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat lanatura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte desemnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitiepublica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta in original lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati a carui valoare sa fie cel mult egala cu 92.145, 17 lei., Se va prezenta Declaratie referitoare la efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii treiani ? completata conform formularuluianexat in sectiuneaformulare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular., Se va prezenta in original Lista cuprinzand cantitatile de utilaje siechipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotareproprie, leasing sau inchiriere)sau prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurareaactivitatii in regim de continuitate ? se va prezentaformularulanexat la sectiunea Formulare.Pentru mijlocul de transport se vor depune in copie lizibilaurmatoarele: - cartile de identitate si certificatele de inmatriculare, cu ITPvalabila;
- contracte de inchiriere a autovehiculelor, contracte de comodat, pentru cazul in care nu sunt proprietatea prestatorului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste documente (liste/declaratii/fise)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatir.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer