Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dirigentie de santier pentru contractul de lucrari ?Modernizare parc Zavoi in municipiul Ramnicu Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 342517
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 342517/08.02.2013
Denumire contract: Dirigentie de santierpentru contractul de lucrari ?Modernizare parc Zavoi in municipiul Ramnicu Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Registratura -Primaria Rm. Valcea , STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dirigentie de santierpentru contractul de lucrari ?Modernizare parc Zavoi in municipiul Ramnicu Valcea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.verifica existenta autorizatiei de construire, precum si indeplinirea conditiilor legale cu privire la incadrarea in termenul de valabilitate;2. verifica concordanta dintre prevederile autorizatiei de construire, certificatului de urbanism, avizelor si acordurilor ale proiectului;3. studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile prevazute pentru realizarea constructiilor;4. verifica existenta tuturor pieselor scrise si desenate din proiect, inclusiv existenta studiilor solicitate prin certificatul de urbanism sau prin avize si concordanta dintre prevederile acestora;5. verifica existenta expertizei tehnice in cazul lucrarilor de interventii asupra constructiilor;6. verifica respectarea reglementarilor cu privire la verificarea proiectelor de catre verificatori de proiecte atestati si insusirea acestora de catre expertul tehnic atestat, acolo unde este cazul;7. verifica daca este precizata in proiect categoria de importanta a constructiei;8. verifica existenta in proiect a programelor de faze determinante si le depune impreuna cu proiectantii de specialitate la IJC/ICB in vederea vizarii;9. verifica existenta proiectului sau a procedurilor de urmarire speciala a comportarii in exploatare a constructiilor, daca aceasta va fi instituita;10. preiau amplasamentul si reperele de nivelment si le predau executantului, libere de orice sarcina;11. participa, impreuna cu proiectantul si cu executantul, la trasarea generala a constructiei si la stabilirea bornelor de reper;12. predau catre executant terenul rezervat pentru organizarea de santier;13. verifica existenta anuntului de incepere a lucrarilor la emitentul autorizatiei si la IJC/ICB;14. verifica existenta panoului de identificare a investitiei, daca acesta corespunde prevederilor legale si daca este amplasat la loc vizibil;
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1500 leiTermenul de valabilitate a garantiei de paticipareeste 120 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofetelor.prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul din documentatia de atribuire. - prin virament bancar, se face in contul: RO 23 TREZ 6715006 XXX 000140, Cont deschis la Trezoreria mun. Rm. Valcea, Cod Fiscal 2540813.Se va face raportarea la euro prin folosirea cursului lei/euro comunicat de BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuant gar de buna ex a contr: 10 %din pr contr fara TVA si se constituie in termen de 7 zile de la semnarea contr de catre ambele parti.Modul de const: Gar de buna ex se const printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de asig, care dev anexa la contrIn cazul in care val gar de buna ex este redusa ca val, AC are dreptul de a accepta const acesteia prin dep la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, gar de buna ex se poate constitui si prin ret succ din sumele datorate pentru fact part. In acest caz contr are oblig de a desch un cont la disp AC, la Trez Statului.Suma init care se dep de catre contr in contul astfel deschis nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din pr contr fara TVA.Pe parcursul indep contr, ACalim acest cont prin ret succ din sum datorate si cuvenite contr pana la concurenta sumei stabilite drept gar de buna ex in doc de atrModul de rest a gar: conf. art.92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl priv eligibil (Decl priv neincad in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)form. nr, 3, Decl privneincad in prev art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-form. nr.4, Decl privneincadin preved art. 69^1-form nr5, Certif de particip la liccu of indep-form. nr8., Inf priv calit de parti la procedura-form.nr.2, Certif. de plata tax si impoz locale, Certif. de plata tax catre bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele de decizie :1. Primar ? Emilian Francu 2. Viceprimar ? Matei Gigi Ion 3. Viceprimar ? Gheorghe Ionita 4. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 5. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 6. Responsabil Achizitii Publice - Georgiana Vilau 7. Director Economic - Ion Lepadat 8. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 9. Director Juridic - Petre Cazan 10. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 11. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 12. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 13. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu, 14. Marinela Dvorscheak Asistent Ofiter Contract Lucrari;15. Toma Mihaiescu ?Secretar Municipiu ;16. Simona Morcov Director Programe Externe; 17. Adelina Retevoescu Manager Proiect ;18. Nicolae Radu ?Ofiter contract Lucrari ;19. Camelia Anghel Asistent Manager; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate . 2 Certificatul constatator - informatiile din acesta sa fie actuale la data depunerii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original /copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla instare de faliment .pentru persoanele juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Din continutul acestora trebuie sa reiasa obiectul de activitate si ca acesta are corespondent cu activitatea de dirigentie de santier
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala medie anuala de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)in valoare de 150000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)1 specialist principal Domeniul/Subdomeniul de autorizare ?Constructii edilitare si de gospodarie comunala specialist principal Team Leader -disponibil pe intreaga perioada a contractului Studii universitare :1. Domeniul Inginerie civila- Specializarea: Constructii civile, industriale si agricole Inginerie civila;Cai ferate, drumuri si poduri ; Amenajari si constructii hidrotehnice ; Inginerie sanitara si protectia mediului ; Inginerie urbana si dezvoltare regionala Imbunatatiri funciare si dezvoltare rurala sau 2. Domeniul Inginerie si management- Specializarea: Inginerie economica in constructii sau 3. Domeniul Ingineria instalatiilor-Specializarea: Instalatii pentru constructii )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie autorizatie diriginte de santier pe domeniul precizat;f)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, b)1specialist secundar Domeniul/Subdomeniul de autorizare ?Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta B , disponibil pe intreaga perioada a contractului Studii universitare: 1. Domeniul Inginerie civila- Specializarea: Constructii civile, industriale si agricole; Cai ferate, drumuri si poduri ; Amenajari si constructii hidrotehnice; Inginerie civila sau 2. Domeniul Arhitectura- Specializarea: Arhitectura )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie autorizatie diriginte de santier pe domeniul precizat;f)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, c)1 specialist peisagist Domeniul/Subdomeniul de autorizare ? 1 specialist peisagist Expert cheie-cu drept de semnatura -disponibil pe intreaga perioada a contractului ; Studii universitare: 1. Domeniul Inginerie- Specializarea: Peisagistica sau 2. Domeniul Arhitectura- Specializarea: Arhitectura )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, d)1 specialist horticultor Domeniul/Subdomeniul de autorizare ?1 Expert cheie-cu drept de semnatura -disponibil pe intreaga perioada a contractului ; Studii universitare: 1. Domeniul Inginerie- Horticultura )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, e)1specialist Consolidare si restaurare monumente istorice - toate categoriile de importanta Domeniul/Subdomeniul de autorizare ? Consolidare si restaurare monumente istorice - toate categoriile de importanta (1specialist) - disponibil pe intreaga perioada a contractului Studii universitare: 1. Domeniul Inginerie civila- Specializarea: Constructii civile, industriale si agricole ;Inginerie civila Cai ferate, drumuri si poduri ;Amenajari si constructii hidrotehnice sau 2. Domeniul Arhitectura- Specializarea: Arhitectura ;Conservare si restaurare de arhitectura )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie autorizatie diriginte de santier pe domeniul precizat;f)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, f) 1 specialist retele electrice Domeniul/Subdomeniul de autorizare ? Retele electrice(1specialist) - disponibil pe intreaga perioada a contractului Studii universitare: 1. Domeniul Ingineria instalatiilor- Specializarea: Instalatii pentru constructii 2. Domeniul Inginerie electrica- Specializarea: Sisteme electrice Electrotehnica Electromecanica 3. Domeniul Inginerie energetica- Specializarea: Energetica ;Electroenergetica )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie autorizatie diriginte de santier pe domeniul precizat;f)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, g)1specialist Retele termice si sanitare Domeniul/Subdomeniul de autorizare ? Retele termice si sanitare (1specialist) - disponibil pe intreaga perioada a contractului Studii universitare: 1. Domeniul Ingineria instalatiilor- Specializarea: Instalatii pentru constructii sau 2. Domeniul Inginerie civila- Specializarea: Inginerie sanitara si protectia mediului; Constructii civile, industriale si agricole sau 3. Domeniul Inginerie energetica- Specializarea: Termoenergetica ;Energetica )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie autorizatie diriginte de santier pe domeniul precizat;f)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, h)1specialist Retele de gaze naturale Domeniul/Subdomeniul de autorizare ? Retele de gaze naturale(1specialist) - disponibil pe intreaga perioada a contractului Studii universitare 1. Domeniul Ingineria instalatiilor- Specializarea: Instalatii pentru constructii sau 2. Domeniul Mine, petrol si gaze- Specializarea: Inginerie de petrol si gaze sau 3. Domeniul Mine, petrol si gaze- Specializarea: Inginerie de petrol si gaze Transportul, depozitarea si distributia hidrocarburilor )Decl.disponibilitate;b)CV;c)Copie diploma d)Declaratie pe proprie raspundere;e)Copie autorizatie diriginte de santier pe domeniul precizat;f)Copie contr.de munca/contr.de colaborare/contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006, Organigrama echipei care va fi implicata in derularea contractului, astfel incat sa fie acoperite toate domeniile(adica sa existe specialist pentru fiecare domeniu ), O lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani din care sa reiasa ca s-au prestat servicii similare, care va fi insotita de unul sau mai multe ( maxim 3)certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188alin.2litera a din OUG34/2006 a caror val. cumul. sa fie de min 75000 lei fara TVA, care pot fi insotite de recomandari si procese verbale., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asocierea. Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. b) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat AC, inainte de data semnarii contractului certificat ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer