Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dirigentie de santier (Asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor de constructii) aferente obiectivului ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES JUDETEAN? ? JUDETUL GIURGIU ? executia de lucrari de reabilitare si modernizare drumuri de in


Detaliu pentru invitatia numarul 321246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 321246/02.03.2012
Denumire contract: Dirigentie de santier (Asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor de constructii) aferente obiectivului ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES JUDETEAN? ? JUDETUL GIURGIU ? executia de lucrari de reabilitare si modernizare drumuri de interes judetean ? judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bucuresti, nr. 10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462636, fax: +40 0372462666, persoana de contact: Registratura, parter, camera 4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliul Judetean Giurgiu, Municipiul Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etaj II, camera 207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dirigentie de santier (Asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor de constructii) aferente obiectivului ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES JUDETEAN? ? JUDETUL GIURGIU ? executia de lucrari de reabilitare si modernizare drumuri de interes judetean ? judetul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dirigentie de santier (Asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor de constructii) aferente obiectivului ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES JUDETEAN? ? JUDETUL GIURGIU ? executia de lucrari de reabilitare si modernizare drumuri de interes judetean ? judetul Giurgiu, conform Caietului de Sarcini parte integranta din documentatia de atribuire.In conformitate cu Ordinul nr. 1496/2011, inginerul - dirigintele de santier raspunde fata de Beneficiar, pentru asigurarea verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii si isi exercita atributiile in urmatoarele faze de lucrari: - Faza I ? pregatirea executiei lucrarilor ;
- Faza II ? executia lucrarilor ;
- Faza III ? receptia lucrarilor ;
- Faza IV ? comportarea lucrarilor in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 745 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4.800, 00 lei, valabilitatea garantiei de participare este 120 zile de la data limita de primire a ofertelor;
- A.C. poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica A.C. daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.-Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.-Garantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042), plata confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; sau -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa tinand cont de faptul ca A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2)oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;3)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4)in cazul in care C.N.S.C. respinge ca nefondata contestatia formulata de ofertant, A.C., va retine din garantia de participare o suma calculata conform articolului 278 1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive dinsumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formular 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Presedinte ? Dumitru Beianu;Secretar al judetului ? Dinu Florian;Director executiv, Directia juridica si administratie publica locala ? Crisu Nina Carmen;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia achizitii si investitii publice ? Tone Cristian;Sef Seviciu, Serviciul buget finante contabilitate ? Stanculescu Florentina;Consilier Compartimentul tehnic - Peicea Monica;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Formular 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarileSi completarile ulterioare; Formular 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 5Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .- Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, Directia generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Persoane juridice romanaCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Lipsa codului aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitatile necesare indeplinirii contractului.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii (supravegherea lucrarilor) sa fie de minim: 450.000 lei, Bilanturile contabile inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Echivalenta se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Informatii privind experienta similara - Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta- cel putin 1 contract similar cu o valoarea de cel putin 240.000 lei, fara TVA sau - maxim 7 contracte similare, care insumate au valoarea de cel putin 240.000 lei, fara TVA, - Informatii privind personalul angajat Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte., - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta declaratie comuna., - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii - 7 (sapte) Diriginti de santier cu experienta minim 3 ani in domeniul care face obiectul licitatiei, autorizati in subdomeniul de autorizare 3.2 - drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes judetean, experienta in cel putin un contract similar Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate (deces, motive de boala care pun expertul in imposibilitatea indeplinirii sarcinilor din contract sau demisie a acestuia) si numai cu acordul Autoritatii Contractante., - Informatii privind subcontractantii Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi; In cazul in care nu exista subcontractanti, atunci formularul va fi completat cu ?NU ESTE CAZUL?, - Informatii privind asociatii In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. In cazul in care nu exista asociati, atunci formularul va fi completat cu ?NU ESTE CAZUL? Standarde de asigurare de protectie a mediului Certificat de atestare privind sistemul de management de mediu ISO 14001 pentru activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea: asistenta tehnica in domeniul constructiilor, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO, Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea: asistenta tehnica in domeniul constructiilor, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP - atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer