Achizitie publica - Dirigentie de santier ?Construire cladire pt. UM 02003 Constanta - subunitatea Iasi?
Detaliu pentru invitatia numarul 311566
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Denumire invitatie: Dirigentie de santier ?Construire cladire pt. UM 02003 Constanta - subunitatea Iasi?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie de servicii de dirigentie de santier la obiectivul de investitii «Construire cladire pentru unitatea militara UM 02003 Constanta - subunitatea Iasi»
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 23.08.2011 12:22
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 16, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.neîncadr.în sit.prev.la art.181 din OUG34/2006; Certif.atest.fisc.BS; Certif.atest.fisc.BL;Certif.atest.fisc.CJ;Declar.priv.calit.de part.la proc.; Fisa entit.leg; Certif. constat. elib. de ORC;Certif. de înregist. emis de ORC;Inf. gener. cifra de afaceri pe ult.3ani; Decl.ef.medii anuale ale personalului angaj.in ult.3 ani;Lista pers.resp.cheie; Min.o pers.autoriz.ca dirig de santier in dom necesare derul. contr.de serv: 2.2, 8.1, 8.2, 3.3;Lista princ. serv.prestate in ult.3 ani; Cel putin un contr.similar prestat in ult.3 ani;Rec./doc.const./PV receptie; Decl.privind partea/partile din contract îndepl.de subcontractanti;Inf.priv.asoc.;Inf.priv.sustinat;Decl.neincadr.sit. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006;Certif. de part. la licitatie cu of. independenta;
SEAP, anexata prezentei invitatii de participare. Garantie de participare-330 lei.Cerere de oferta cf.doc.atasat(achiz.servicii similare in 2011).