Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dirigentie de santier in cadrul proiectului "Reabilitare pod peste raul Olt"


Detaliu pentru invitatia numarul 356226
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 356226/02.12.2013
Denumire contract: Dirigentie de santier in cadrul proiectului "Reabilitare pod peste raul Olt"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/130, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dirigentie de santier in cadrul proiectului "Reabilitare pod peste raul Olt"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se desfasoara pe intreaga perioada de executie a lucrarilor, de la emiterea ordinului de incepere a contractului de lucrari pentru care se presteaza serviciul de dirigentie si pana la semnarea Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Contractul intra in vigoare la data semnarii de catre parti, dar numai dupa constituirea garantiei de buna executie si produce efecte pana data efectuarii receptiei finale a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 2.880 lei.Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1.Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX0001402. Cod Fiscal 2540813?Data pt. care se determina echivalenta leu/alta valuta, curs BNR: data publicarii invitatiei de participare.In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus lajumatate ? In conditiile prevazute de art.278^1, alin.1, lit. a) din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA respectiv suma de 1.440 lei.Garant de part se restituie cu resp disp art.88 din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la termenul limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantie de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, care devine anexa la contract, in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului.Modul de restituire a garantiei: In cazul contractelor de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta si de tertul sustinator , dupa caz, si de subcontractanti.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv : FRANCU EMILIAN - VALENTIN- PrimarGIGI ION MATEI- VICEPRIMARVIRLAN EDUARD - VICEPRIMARDIDOIU ION- SECRETARCONSILIERI LOCALIAMZA VALERUBOBAN LIVIU - EMILBOBEANU MARIACOCOS VASILECONSTANTINESCU COSMIN - DRAGOSCOSTINESCU BOGDANILIECRACIUNESCU GRIGOREDOBRETE FLORENTINA ADINAMUSAT CONSTANTINGHERGHINARU IONMIHAILESCU GHEORGHENUICA IONUT-EDUARDOLTEANU MARINPANDURASU ADRIANIULIANPERSU MIHAIPREDA MARIA-CARMENPRUTEANU COSTELBOGDANTARDEA DUMITRUVETELEANU NINEL EUSEBIUGHEORGHE IONITAVOICU MARIUS IULIANPERSONAL EXECUTIVLiviu Miftode ?Director Directia Investitii-Achizitii PubliceCorina Toma-Sef Serv. Investitii PubliceMirela Elena Turcu-Director Adj. Directia Dezvoltare LocalaDorina Ivan- Directia Dezvoltare LocalaSimona Mocov?Sef birou Dezvoltare LocalaEva Oltean- Dezvoltare LocalaIuliana Bunea ? Insp. Compart. Achizitii PubliceIon Lepadat-Director EconomicElena Narcisa Coltos-Sef Serviciu ContabilitatePetre Cazan-Director JuridicDaniela Elena Ciobanu - Sef Serv. APL si Reglementarie)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaf)Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei - in cazul persoanelor juridiceromane.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in documente, trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei ? in cazul persoanelor juridice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 : sa fie in valoare de cel putin 280.000lei, conform cu modelul de Formular anexat.Pt.confirmare cifra de afaceri se va prezenta bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organelecompetente.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se aflein situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art. 180 si ale 181 lit.a), c1) si d)si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006Se va face raportarea la o alta moneda prin folosirea cursului mediu anual lei/valuta. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie.Acestea vor contine mentiunea?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic caredepune oferta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate silegalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servici, Ofertantul va pune la dispozitie personalul adecvat (ca experienta si alocarede timp).Personal responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii: Toate solicitarile de personal se refera la specialisti autorizati conform Ordinului MDRT 1496/13.05.2011, cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul solicitat, respectiv Diriginte de santier: a)Domeniu/subdomeniu de autorizare 3.3. Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu -de interes local-(1 specialist )(va indeplini si calitatea de Team Leader)b)Domeniu/subdomeniu de autorizare 6. Constructii edilitare si de gospodarie comunala(1 specialist )c)Domeniu/subdomeniu de autorizare9.1 Retele electrice (1 specialist)Pentru fiecare dintre specialisti se va prezenta autorizatia valabile la data limita de depunere a ofertelor , declaratiede disponibilitate, copie contract de munca/contract de colaborare/contractprestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006., O lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru a fi calificat ofertantul are obligatia de a demonstra ca a prestat servicii similare la nivelul a cel putin 1 contract max. 3 contracte a carui/ caror valoare cumulata a fost min. 140.000 lei fara TVA.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicatde BNRpentru fiecare an in parte. Ofertantul va prezenta certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, unsistem de management al calitatii sau echivalent, pentru activitateaspecifica obiectului contractului.Nota: Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Regional - POR)
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer