Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dirigentie de santier pentru contractul de lucrari ,, Pasaj denivelat sprateran pe bulevardul Tudor


Detaliu pentru invitatia numarul 320748
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 320748/27.02.2012
Denumire contract: Dirigentie de santier pentru contractul de lucrari , , Pasaj denivelat sprateran pe bulevardul Tudor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dirigentie de santier pentru contractul de lucrari , , Pasaj denivelat sprateran pe bulevardul Tudor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru a atinge obiectivele specifice proiectului este solicitata supervizarea Contractului de Lucrari, avand in vedere prevederile OrdinuluiMDTR 1496/30.06.2011.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 6000 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile incepand cu data de limita de depunere a ofertelor si este egala cu valabilitatea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuant.garan.de b. exec. este10% din val.contr. f.TVA .Modul de constit.a garan.de b.exec.: garan.de b.exec.se constit. printr-un instr.de garantare emis de o soc. Banc./soc.de asig., ,in termen de 7zile de la semn.contr.;retineri succesive din sume datorate pt. fact.partiale;
- contr.-ul are oblig.de a desch.un cont la dispoz.AC, la Trez. si depune o suma initiala de min.0, 5% din pretul contr., dupa semn.contr.Pe parcursul derularii contr., AC urmeaza sa alimentez.contulprin ret.succesive din fact.Modul de restit.a garan : In cazul contr.de lucr., AC.are oblig.de a elibera/restitui garan.de b.exec.astfel: 70% din val. garan., in 14 zile de la data inch.p-v receptie la term.lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; restul de 30% din val.garan., la exp.per.de garan. a lucr.exec., pe baza pv recep.finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare), va fi prezentata si de tertul sustinator, (daca este cazul) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare, va fi prezentata si de tertul sustinator ( daca este cazul)1.Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul;2Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind plata impozitelor si taxelor locale -in original sau copie cu specificatia conform cu originalul;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, completata in conformitate cu modelulFormular prezentat aceasta va fi prezentata si de subcontractant si de tertul sustinator( daca este cazul)- Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv: 1. Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu 4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu 5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 8. Director Economic - Ion Lepadat 9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 10. Director Juridic - Petre Cazan 11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Informatii privind calitatea de participant la procedura; Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare :1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate . Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I prezentarea certificatului constatator in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala medie anulade afaceri pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 : valoare 600.000 lei, 1.2009Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei;2.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei3.2011 Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379leiDoc de confir. ptr.CA: a. bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente la 30.12.2009 si 31.12.2010.b. in situatia in care op. ec.a inregistrat bilantul economic aferent anului 2011, acesta il poate prezenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a princprest de serv in ultimii 3 ani, pana la data dep.of.Ac lista va fi insot.de unul sau mai multe contr. , din care sa rez. ca of. a prest.serv. similareAnul Curs mediu euro1.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 3, 6827lei2.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2373lei3.2011 Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379leiAc va fi insotita de unul sau mai multe contr., din care sa rezul. ca of a prest. serv.similareUnul sau mai multe contr (parti relev.de pe contr, cu priv.la part.ntr., durata.contr., val contr. Garan.contr-ale , semn )are /au avut ca ob.prest.serv. simil achia caror val. cumul. sa fie de min 300.000 lei fara TVA, copie cu specif. cf. cu orig, care pot fi insotite de recomandari si procese verbale, Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu .Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local (1 specialist)Ajutor expert cheie;Experienta in cel putin un contractsimilar de dirigentie pentru pasaj inferior pe calea ferata ;disponibil pe intreaga perioada a contractuluiInginerie civilaCai ferate, drumuri si poduriInginerie urbana si dezvoltare regionalaInfrastructura transporturilorMetropolitaneConstructii civile, industriale si agricoleInginerie civilaAmenajari si constructii hidrotehniceConstructii miniereExperienta profesionala minima 5 ani, Constructii edilitare si de gospodarie comunalaInginerie civila;Constructii civile, industriale si agricole Inginerie civilaCai ferate, drumuri si poduriAmenajari si constructii hidrotehnice Inginerie sanitara si protectia mediului Inginerie urbana si dezvoltare regionala Imbunatatiri funciare si dezvoltare ruralaInginerie si management;Inginerie economica in constructii;ingineria instalatiilor Instalatii pentru constructii, Inginerie civila Cai ferate, drumuri si poduri;Inginerie urbana si dezvoltare regionala; Infrastructura transporturilormetropolitane; Constructii civile, industriale si agricole;Inginerie civila;Constructii Hidrotehnice;Constructii miniereExperienta profesionala minima 5 ani., ReteleRetele electrice(1specialist disponibil pe intreaga perioada a contractului) Ingineria instalatiilorInstalatii pentru constructiiInginerie electrica, Sisteme electrice, ElectrotehnicaElectromecanicaInginerie energetica EnergeticaElectroenergeticaExperienta profesionala minima 5 ani, Retele de telecomunicatii Inginerie electronica si telecomunicatii;Tehnologii si sisteme de telecomunicatii;Retele si software de telecomunicatii;Electronica aplicataExperienta profesionala minima 5 ani, Retele termice si sanitare(1specialist disponibil pe intreaga perioada a contractului) Ingineria instalatiilor Instalatii pentru constructii5 aniInginerie civila Inginerie sanitara si protectia mediului Constructii civile, industriale si agricoleInginerie energetica TermoenergeticaEnergetica, Retele de gaze naturale( 1 specialist) disponibil pe intreaga perioada a contractului Ingineria instalatiilor Instalatii pentru constructiiMine, petrol si gaze Inginerie de petrol si gazeExperienta profesionala minima 5 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este publicata pe SEAP si este atasata prezentei invitatii, in urma verificarilor ANRMAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer