Achizitie publica - Dirigentie de santier pentru contractul de lucrari «PRELUNGIRE B-DUL TINERETULUI SPRE SUD CU B-DUL DEM RADULESCU DE LA INTERSECTIA CU STR. OSTROVENI PANA LA INTERSECTIA CU DN67 »
Detaliu pentru invitatia numarul 324424
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324424/19.04.2012
Denumire contract: Dirigentie de santier pentru contractul de lucrari «PRELUNGIRE B-DUL TINERETULUI SPRE SUD CU B-DUL DEM RADULESCU DE LA INTERSECTIA CU STR. OSTROVENI PANA LA INTERSECTIA CU DN67 »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Rm. Valcea , STR. GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dirigentie de santier pentru contractul de lucrari «PRELUNGIRE B-DUL TINERETULUI SPRE SUD CU B-DUL DEM RADULESCU DE LA INTERSECTIA CU STR. OSTROVENI PANA LA INTERSECTIA CU DN67 »
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru a atinge obiectivele specifice proiectului este solicitata supervizarea Contractului de Lucrari, avand in vedere prevederile OrdinuluiMDTR 1496/30.06.2011.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 4100 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 de zile incepand cu data de limita de depunere a ofertelor si este egala cu valabilitatea ofertei constituit prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. conf.Form.XVI.Neprez.garantiei de participare cum a fost mentionat mai sus atrage respingerea ofertei ca fiind inaceptabila.In cazul in care ofertantul se incadr.in categ.IMM, conf. Legii346/2004, benef.de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de particip.Ofertantul tb.sa completeze o Decl.pe propria raspundere privind incadr.in categ.IMM-Form.VII.Restituirea garantiei de particip.-cf.art.88 din HG 925/2006.In conf.cu art.2781, alin1, a) din OUG 34/2006, autorit.contract.retine contestatorului din garantia de particip.suma de 2089, 2lei, in cazul respingerii de CNSC a contestatiei
Garantie de buna executie
Cuant.garan.de b. exec. este 10% din val.contr. f.TVA .Modul de constit.a garan.de b.exec.: garan.de b.exec.se constit. printr-un instr.de garantare emis de o soc. Banc./soc.de asig., ,in termen de 7zile de la semn.contr.;retineri succesive din sume datorate pt. fact.partiale;contr.-ul are oblig.de a desch.un cont la dispoz.AC, la Trez. si depune o suma initiala de min.0, 5% din pretul contr., dupa semn.contr.Peparcursul derularii contr., AC urmeaza sa alimentez.contul prin ret.succesive din fact.Modul de restit.a garan : In cazul contr.de lucr., AC.are oblig.de a elibera/restitui garan.de b.exec.astfel: 70% din val. garan., in 14 zile de la data inch.p-v receptie la term.lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; restul de 30% din val.garan., la exp.per.de garan. a lucr.exec., pe baza pv recep.finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile sicompletarile ulterioare), va fi prezentata si de tertul sustinator, (daca este cazul) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare, va fi prezentata si de tertul sustinator ( daca este cazul)1.Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul;2Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind plata impozitelor sitaxelor locale -in original sau copie cu specificatia conform cu originalul;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autenticedata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, completata inconformitate cu modelul Formular prezentat aceasta va fi prezentata si de subcontractant si de tertul sustinator( daca este cazul)- Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv: 1. Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu 4. Administrator Public - EduardMihail Tanasescu 5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 7. Sef Serv. AchizitiiPublice - Ramona Elena Duta 8. Director Economic - Ion Lepadat 9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 10. Director Juridic - Petre Cazan11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 13. Contabil Sef DADP -Amalia Bulboaca 14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Informatii privind calitatea de participant la procedura; Documente de confirmare :1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate . Certificatul constatator va fi emis cucel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I prezentareacertificatului constatator in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala medie anula de afaceri pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 : valoare 600.000 lei, 1.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro=4, 2373lei;2.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei3.2011 Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379lei Doc de confir. ptr.CA: a. bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competentela 31.12.2010.b. in situatia in care op. ec.a inregistrat bilantul economic aferent anului2011, acesta il poate prezenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a princ prest de serv in ultimii 3 ani, pana la data dep.of.Ac lista va fi insot.de unul sau mai multe contr. , din care sa rez. ca of. aprest.serv. similareAnul Curs mediu euro1.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 3, 6827lei2.2010 Curs anualmediu BNR /2010, 1euro= 4, 2373lei3.2011 Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379leiAc va fi insotita de unul sau mai multe contr., din care sa rezul. ca of a prest.serv.similareUnul sau mai multe contr (parti relev.de pe contr, cu priv.la part.ntr., durata.contr., val contr. Garan.contr-ale , semn ) are /au avut caob.prest.serv. simil achia caror val. cumul. sa fie de min 208000lei faraTVA, copie cu specif. cf. cu orig, care pot fi insotite de recomandari siprocese verbale, Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i alepersoanelor responsabile pentru execu?ia lucrarilorDomeniul/Subdomeniul de autorizare - in domeniul Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu . Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local (1 specialist)Ajutor expert cheie;Experienta in cel putin un contract similar de dirigentie pentru pasaj inferior pe calea ferata ;disponibil pe intreaga perioada a contractului Inginerie civila Cai ferate, drumuri si poduri Inginerie urbana si dezvoltare regionala Infrastructura transporturilor Metropolitane Constructii civile, industriale si agricole Inginerie civila Amenajari si constructii hidrotehnice Constructii miniere, Domeniul/Subdomeniul de autorizare - in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunalaInginerie civila;Constructii civile, industriale si agricole Inginerie civila Cai ferate, drumuri si poduri Amenajari si constructii hidrotehnice Inginerie sanitara si protectia mediului Inginerie urbana si dezvoltare regionala Imbunatatiri funciare si dezvoltare rurala Inginerie si management;Inginerie economica in constructii; ingineria instalatiilor; Instalatii pentru constructii;, Domeniul/Subdomeniul de autorizare- in domeniul Reteleelectrice (1specialist disponibil pe intreaga perioada a contractului) Ingineria instalatiilor Instalatii pentru constructii Inginerie electrica, Sisteme electrice, Electrotehnica Electromecanica Inginerie energetica Energetica ElectroenergeticaDomeniul/Subdomeniul de autorizare - in domeniul Retele de telecomunicatii Inginerie electronica si telecomunicatii;Tehnologii si sisteme de telecomunicatii;Retele si software de telecomunicatii;Electronica aplicata . Certificateconform ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 14:38