Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dirigentie de santier pentru lucrari in cadrul proiectului "Dezvoltarea eco-retelei urbane si a infrastructurii de agrement in cartierul Vasile Alecsandri"


Detaliu pentru invitatia numarul 340322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 340322/29.11.2012
Denumire contract: Dirigentie de santier pentru lucrari in cadrul proiectului "Dezvoltarea eco-retelei urbane si a infrastructurii de agrement in cartierul Vasile Alecsandri"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare pentru Cetateni - parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Baia Mare, Sala Europa parter, Str.Gh. Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal 430311,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dirigentie de santier pentru lucrari in cadrul proiectului "Dezvoltarea eco-retelei urbane si a infrastructurii de agrement in cartierul Vasile Alecsandri"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin prezentul contract se vor asigura servicii de supraveghere a lucrarilor efectuate in cadrul proiectului ?Dezvoltarea eco-retelei urbane si a infrastructurii de agrement in cartierul Vasile Alecsandri?, ce vizeaza reabilitarea si modernizarea spatiilor verzi precum si dotarea acestora cu echipament de agrement si recreere.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I.Autor Contr solicita Garantie de partic eliberata in numele ofert, in conform cu prev art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modif si complet ult, care va fi emisa de catre o soc bancara/soc asigurari, in cuantum de: (max 2% din valoarea estimata, dar nu mai mica de 1947, 20 lei conf. Art.278^1 din O.U.G. nr. 34/2006).Se constituie in una din urm forme: ?Virament bancar in urm cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor);SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o soc bancara sau o soc de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prev art 87 din H.G. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 973, 6 lei calculata conform preved art. 278^1 alin. (1) lit. a) din O.U.G. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.?Depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiII.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.III.Garantia de participare se prezinta in original si trebuie sa fie irevocabila.IV.Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul 1/ 2, din Sectiunea 2, ?Formulare?.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul inforeuro aferent pt luna anterioara datei de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Ofert declarat castig va trebui sa puna la dispozitia Aut Contr o garantie de buna exec a contr in cuantum de 5% din val de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca/ soc de asigModul de constituire: printr-un instr de garant emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna exec se poate constitui si prin retineri succ din sumele datorate pt facturi partiale, in conf cu prev art. I din HG 1045/2011.Garantia de buna executie se va prezenta Aut Contr in term de 15 zile de la semnarea contr.Garantia de buna executie se prezinta in original.Nota: Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc preved legislatiei in vigoare (Leg 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezv intrepr mici si mijl, modif si complet prin O.G. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din val garant de buna exec vor depune doc prin care dovedesc faptul ca se incadreaza in prev Legii 346/2004, cu modific si complet ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea ?Formulare? semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea?Formulare? ?semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Nota 3: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Sectiunea?Formulare?, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Sectiunea?Formulare? ?semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Nota 6 : Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 5, din Sectiunea Formulare - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.6).Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul 6 din SectiuneaFormulare).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt : dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar;dl. Dumitru Matei ? Viceprimar;dl. Vasile Barbul ? Administrator Public;d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare;d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica.dl. Radu Bolchis ? Director Executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;d-na Simona Fabian ? Manager proiect;d-na Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni;d-ra Ramona Bodzer ? Sef Serviciu Achizitii Publice;d-na Corina Suciu - Manager contract executie;d-ra Raluca Simon -Asistent conformitate procedurala, tehnica si admisibilitate;d-ra Maria Buda ? Asistent conformitate economica si financiara;d-na Sorina Bandula ? Asistent achizitii publice;Consilieri locali: Ardelean Teodor, Bondici SerbanMarius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Campan Mihaela Elena, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Hofer Gabriela, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Popa Adrian Vasile, Pop Stefan, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul 7 din SectiuneaFormularePrecizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-In cazul persoanei juridice care practica o profesie liberala se va prezenta?Certificatul de inregistrare fiscala emis de organele teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL-In cazul in care ofertantul este un agent economic care are angajati autorizati pentru aceasta activitate se vor prezenta: ?Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL?Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care sa corespunda obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit, sediul principal, sediile secundare si punctele de lucru, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 194720 lei, Modalitatea de indeplinire1. Formularul nr. 8 din Sectiunea ?Formulare?, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului;2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009; 2010; 2011) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta generalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani servicii de dirigentie de santier pentru contracte de lucrari de arhitectura peisagistica in valoare totala de cel putin 97360 lei (fara TVA), din maxim 3 contracte.Declaratia privind lista principalelor servicii prestate trebuie sa contina valori, perioade de prestare, beneficiar, calitatea in care ofertantul a participat la realizarea contractului: prestator, subcontractant, asociatPrestarile de servicii, pentru contractele aduse ca experienta similara, se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta urmatoarele: 1.Formularul nr. 9 si anexa la formularul 9 si Formularul nr.10 din Sectiunea?Formulare? reprezentand lista contractelor de dirigentie de santier executate in ultimii 3ani2. Certificari de buna executie pentru contractele mentionate: recomandare/certificat constatator emis de beneficiar, Cerinta nr. 2: Capacitatea profesionalaOfertantul va face dovada ca pentru derularea contract in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autorit contract. Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Modalitatea de indeplinireOfertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului in conf cu Form 11, din SectFormularePrecizari: a) In cazul unei asocieri, atunci capacitatea profesionala se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.b) Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind capacitatea profesionala se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor cumulatec) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, atunci capacit profes se poate demonstra prin luarea in considerare a resur umane pt partea lor de implicare in contr., Ofertantul treb sa demon ca dispune de urm experticheie: ?1 Diriginte de Santier care treb sa faca dovada ca este autorizat conf Proced de autoriz a inspect de santier stab prin Ord1496/2011, pt construc civile, industr si agric ? categ de import C, cod subdom 2.2, cu studii de inginerie civila.?1 Diriginte Santier asistent care trebuie sa faca dovada ca este autorizat conf Proced de autoriz a inspect de santier stab prin Ordin 1496/2011, pt construc civile, industr si agric ? categ de import C, cod subdomeniu 2.2, cu studii de inginerie civila.Ofert treb sa doved atestarea pers pt prest serv solic. Astfel, se vor prezenta: ?atestatul de dirig de santier pt pers care vor desfas activ in calit de dirig de santier sau asistent dirig santier, emis de I.S.C., valab la data depunerii ofertei, in copie cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL, ?CV-ul persoanelor nominalizate?copia actului de identitate al pers nomin?declaratie de disponib, in orig cu semn si stampila (Form 13), INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta Formularul nr. 12 si anexa aferenta acestuia din Sectiunea ?Formulare? - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul 6 din Sectiunea ?Formulare? - Volumul 1, Cap.II, al Documentatiei de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 14 ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea ?Formulare? - semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 15 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea?Formulare? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii. Cerinta nr. 1: STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATIIOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ofertat .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare documente atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer