Achizitie publica - DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII ?REGULARIZARE RAU SUSITA PE SECTORUL POD URSATI DN67D ? POD DN67 TARGU JIU ? DROBETA TURNU SEVERIN, JUDETUL GORJ"
Detaliu pentru invitatia numarul 324518
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324518/20.04.2012
Denumire contract: DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII ?REGULARIZARE RAU SUSITA PE SECTORUL POD URSATI DN67D ? POD DN67 TARGU JIU ? DROBETA TURNU SEVERIN, JUDETUL GORJ"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: GABRIEL MÜLLER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, CRAIOVA, JUDETUL DOLJ, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII ?REGULARIZARE RAU SUSITA PE SECTORUL POD URSATI DN67D ? POD DN67 TARGU JIU ? DROBETA TURNU SEVERIN, JUDETUL GORJ"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de terasamente in albie, (excavatii si umpluturi) si lucrari de constructii pentru consolidarea malurilor.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din val.contr.fara TVA.Modul de constituire: printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigur., care devine anexa la contr, inainte de semnarea contr.cu ofert.declarat castig.(Form 19-Scris.de garant.bancara de buna execut.-original), sau daca partile convin se poate constit.prin retin.succesive din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponib.distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contract.in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. Pe parcursul indepl.contractului, autoritatea contract.urmeaza sa aliment.acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.de atrib.Se va restit.conf.art.92, alin.(2) din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul)va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declarat./formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat)se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se va completa: -Decl.privind calitatea de participant la procedura?Formular 1;
-Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif.si complet.prin LG 337/2006, cu modif.si complet.ulterioare (Decl.privind eligibilitatea-Formular 2);
-Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in preved.art.181?Formular 3;
-Decl.privind neincadrarea in sit.prevazute la art.69*1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modif.si compl.ulter.(pentru ofertant/asociat/subcontract/tert sust).Pers.cu functie de decizie din cadrul autorit.contract., in ceea ce priveste organizarea, derularea si finaliz.procedurii de atribuireDirector?Cosmin Calin;Director Tehnic?Dr. ing. Talau Marin;Director Economic?ec. Tonica Cristian;Sef birou Investitii ABA Jiu?Ing.Muller Gabriel; Birou Achizitii?cj.Graure Ionut-Formular 4. Atentie!Incadrarea oricaruia dintre asociati intr-una din situatiile prevazute la art.69*1, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 5.Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii;
-Certif.de atestare fiscala(taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) priv.indepl.obligat.de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, orig./copie lizib.cu mentiunea"conf cu originalul"pentru ofertant/asociat;
-certif.referitor la plata impoz.si taxelor locale (datorii la beg.locale) din care sa reiasa oblig.de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, orig./copie lizib.cu mentiunea"conform cu originalul"pentru ofert./asociat.Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. -Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate(principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se completeaza de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceriglobale din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin: 86.000 lei.Operatorii economici ce beneficiaza de prev. art 16 alin (2) din Lg. nr.346/2004, vor prezenta 50% din valoare., -Situatiile financiare pentru pe ultimii trei ani. Se solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati., -Informatii privind asociereaDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul este oasociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecareasociat in parte.Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual incategoria IMM, acestia pot beneficia de reducere 50% a cerintei privindnivelul ciferi de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Prezentarea Experientei similare ? valoarea minima impusa 43.000 Lei fara Tva. insotita de certificari; -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat servicii de dirigentie de santier(domeniul de activitate aferent obiectivului contractului). Se va prezenta cel putin un contract si un proces verbal la terminare fara obiectiuni, insotite obligatoriu de certificare/recomandare. -Informatii cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii: :*Autorizatie de diriginte de santiereliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile specifice lucrarilor ce urmeaza a fi executate (Domeniul 5.2 Lucrari hidrotehnice ? categoria de importanta C), in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;, -Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 11:16