Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU PROIECTUL ?MODERNIZAREA STRAZILOR: OASULUI, VRATICEL, UNIRII, CORNETULUI, MORII, VALEA CERBULUI IN ORASUL NEGRESTI ? OAS"


Detaliu pentru invitatia numarul 321747
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Negresti Oas
Numar invitatie: 321747/13.03.2012
Denumire contract: DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU PROIECTUL ?MODERNIZAREA STRAZILOR: OASULUI, VRATICEL, UNIRII, CORNETULUI, MORII, VALEA CERBULUI IN ORASUL NEGRESTI ? OAS"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Negresti OasCod fiscal: 3963951, Adresa: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Telefon: 0261/854845, Fax: 0261/854845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Negresti-Oas, str.Victoriei, nr.95-97, Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, cod postal: 445200, tel.: +040 261854845, fax: +040 261854845, pers.de contact: Cicio Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul U.A.T. si Investitiial Primariei Negresti-Oas, str.Victoriei, nr.95-97, Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, cod postal: 445200, tel.: +040 261854845, fax: +040 261854845, pers.de contact: Cicio Ioan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU PROIECTUL ?MODERNIZAREA STRAZILOR: OASULUI, VRATICEL, UNIRII, CORNETULUI, MORII, VALEA CERBULUI IN ORASUL NEGRESTI ? OAS"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru modernizarea strazilor Oasului, Vraticel, Unirii, Cornetului, Morii, Valea Cerbului in orasul Negresti ? Oas
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 2.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualizata: -virament bancar in contul RO31TREZ5485006XXX000056, Trez.Negresti Oas, cod fiscal: 3963951;sau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, completata conform Form.14(din Sectiunea VIII Formulare)?Scrisoare de garantie bancara?in original, in cuantumul si perioada prevazuta in doc.de atribuire, sau -prin lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai traziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor in invitatia de participare.In cazul IMM pot beneficia de prev.art.16 alin(2) din Lg. nr.346/2004(cuantumul garantiei de particip.va fi redus la jumatate), prez Form.nr.15?Decl.privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de particip.solicitata trebuie constit.in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art.16 alin(2) din Lg.346/2004, numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilit.solicitate in doc. de atribuire, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM-Form.15.Garantia de particip.se restituie cu respect.dispoz.art. 88 din HG925/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din val.contr.fara TVA.Modul de constituire: printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigur., care devine anexa la contr, inainte de semnarea contr.cu ofert.declarat castig.(Form 19-Scris.de garant.bancara de buna execut.-original), sau daca partile convin se poate constit.prin retin.succesive din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponib.distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contract.in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract.Pe parcursul indepl.contractului, autoritatea contract.urmeaza sa aliment.acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.de atrib.Se va putea restit.conf.art.92, alin.(2)din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul)va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declarat./formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic(lider, asociat)se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se va completa: -Decl.privind calitatea de participant la procedura?Formular 1;
-Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif.si complet.prin LG 337/2006, cu modif.si complet.ulterioare(Decl.privind eligibilitatea-Formular 2);
-Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in preved.art.181?Formular 3;
-Decl.privind neincadrarea in sit.prevazute la art.69*1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modif.si compl.ulter.(pentru ofertant/asociat/subcontract/tert sust).Pers.cu functie de decizie din cadrul autorit.contract., in ceea ce priveste organizarea, derularea si finaliz.procedurii de atribuire: Primar?Ec.Bura Nicolae;Viceprimar?Ec.Cicio Ioan;Secretar?Jr.Grigoras Radu;Sef serviciu U.A.T.si Investitii?Ing.Halas Maria;Cons.Proiecte?Ec.Cora Andreea-Formular 4. Atentie!Incadrarea oricaruia dintre asociati intr-una din situatiile prevazute la art.69*1, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 5.Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii;
-Certif.de atestare fiscala(taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) priv.indepl.obligat.de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, orig./copie lizib.cu mentiunea"conf cu originalul"pentru ofertant/asociat;
-certif.referitor la plata impoz.si taxelor locale (datorii la beg.locale) din care sa reiasa oblig.de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, orig./copie lizib.cu mentiunea"conform cu originalul"pentru ofert./asociat.Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. -Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate(principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se completeaza de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin: 160.000 lei.Operatorii economici ce beneficiaza de prev. art 16 alin (2) din Lg. nr.346/2004, vor prezenta 50% din valoare., -Situatiile financiare pentru pe ultimii trei ani. Se solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati., -Informatii privind asociereaDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere 50% a cerintei privind nivelul ciferi de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Prezentarea Experientei similare ? valoarea minima impusa 80.000 Lei fara Tva. insotita de certificari;
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat servicii de dirigentie de santier(domeniul de activitate aferent obiectivului contractului). Se va prezenta cel putin un contract si un proces verbal la terminare fara obiectiuni, insotite obligatoriu de certificare/recomandare.-Informatii cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii: :*Autorizatie de diriginte de santier (inspector) eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile specifice lucrarilor ce urmeaza a fi executate (Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu-de interes local; Lucrari tehnico-edilitare-de alimentari cu apa si de canalizare), in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"., -Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;, -Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -prin descarcare de pe SEAP sau direct de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer