Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dirigentie de santier proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere DJ282 IS-BT"


Detaliu pentru invitatia numarul 249180
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Dirigentie de santier proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere DJ282 IS-BT"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de dirigentie de santier pentru proiectul ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE INTERJUDETENE DJ 282C, DJ 282, DJ 282B IASI-BOTOSANI"- Cod SMIS 962.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 26.04.2010 15:39
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 121, 820.4 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006- Autorizatie de diriginte de santier, pentru domeniile 1 ? Produse pentru constructii si 3.2 ? Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean, cu o vechime in autorizare de minim 5 ani, pentru personalul "cheie" minim propus pentru indeplinirea contractului, in copie conform cu originalul;
-Demonstrarea capacitatii prin indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract similar, incheiat si finalizat in ultimii trei ani;
-Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer