Achizitie publica - DIRIGINTE DE SANTIER in cadrul proiectului REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR?din Aiud, judetul Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 327754
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327754/25.05.2012
Denumire contract: DIRIGINTE DE SANTIER in cadrul proiectului REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR?din Aiud, judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul AiudCod fiscal: 4613636, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud, Telefon: 0258861310, Fax: 0258861280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861310, fax: +40 258861280, persoana de contact: Delia Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, loc. Aiud, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DIRIGINTE DE SANTIER in cadrul proiectului REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR?din Aiud, judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Diriginte de santier in cadrul proiectului REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR? din Aiud, judetul Alba, conform legislatiei in vigoare.
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 640.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 4.600 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile ? care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a) Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original ; Formularul 14.b) prin virament, ordin de plata in contul UAT Municipiul Aiud (RO43 TREZ 0045 06XX XX00 0491), deschis la Trezoreria Aiud, CUI: 4613636.c) numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 15.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii, conform art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 1.II. Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul 2. Daca este cazul, fiecare asociat, respectiv tert sustinator trebuie sa prezinte acest formular.III. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a ), lit. c)ยน si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- In cadrul acestei sectiuni se va permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa prezinta urmatoarele documente: ? Formular 3.? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 4.? Conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul 5. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tertul sustinator trebuie sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Josan Mihai Horatiu - primar;
- Florea Delia Daniela? presedinte ? membru;
- RaczLeventeZoltan ? membru;
- Szocs Ildico? membru;
- Scrobota Elena Viorica ? membru ;
- Nagy Csaba Gyula? membru ;
- Varadi Alina Florina? membru ;
- Niculita Cosmina? membru ; Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).In cazul persoanelor juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa detina la activitate codurile in vigoare din tara de origine. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie simpla, Autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1.Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani-Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a prestat unul sau mai multe servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 230.000 lei fara TVA.Dovada prestarii serviciilor se va face prin prezentarea cel putin a unui contract de servicii prestat sau a partilor relevante ale acestuia/acestora.Serviciile prestate prezentate pentru demonstrarea experientei similare trebuie sa aiba ca obiect servicii de dirigentie de santier in cadrul reabilitarii de monumente istorice.-Totodata se vor prezenta: ?Copii ale partilor relevante ale contractelor, respectiv: partile contractante, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi.?codul aferent din Lista monumentelor istorice;?Ofertantul va prezenta recomandari privind serviciile prestate, iar acestea se vor corela cu numarul de contracte prezentate ca experienta similara.2.Fisa de experienta similara, 3.Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.Pentru calculul nivelului minim impus vom prezenta cursul lei/euro raportat la cursul mediu BNR, pentru anii 2009-2011, astfel 1 euro: - 2009 = 4.2373 RON- 2010 = 4.2099 RON- 2011 = 4.2379 RON5. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor., Asigurarea expertilor/specialistilor1.Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect.2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.3.Ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii profesionale pentru realizarea obiectului contractului, prin asigurarea cu personal calificat, dupa cum urmeaza (cerinta reprezinta un minim de personal) :1.Diriginte de santier atestat in: - domeniul 1, Consolidare si restaurare monumente istorice ? toate categoriile de importanta (conform Ordin MDRT nr. 277/2012)2.Diriginte de santier atestat in : -domeniul 2.3., Constructii civile industriale ? categoria de importanta B - (conform Ordin MDRT nr. 277/2012);3.Diriginte de santier atestat in: - domeniul 8.1., Instalatii aferente constructiilor ? Instalatii electrice (conform Ordin MDRT nr. 277/2012), 4. Diriginte de santier atestat in: - domeniul 8.2. Instalatii aferente constructiilor ? Instalatii sanitare, termoventilatii (conform Ordin MDRT nr. 277/2012)5.Diriginte de santier atestat in: - domeniul 8.3. Instalatii aferente constructiilor ? Instalatii gaze naturale (conform Ordin MDRT nr. 277/2012)6.Diriginte de santier atestat in : -domeniul 6.1. Lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalizare Nota: O persoana poate indeplini mai multe cerinte conform solicitarilor de mai sus (conform Ordin MDRT nr. 277/2012).Pentru dovedirea specializarilor in domeniile impuse, ofertantii vor prezenta autorizatiileemise de institutiile abilitate (aflate in termen de valabilitate la datadepunerii ofertelor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In mod gratuit, prin descarcare din SEAP, de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 15:33