Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DIRIGINTE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL: AMENAJARE ZONA AGREMENT "STRAND" ]N MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ


Detaliu pentru invitatia numarul 331762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MOTRU
Numar invitatie: 331762/16.07.2012
Denumire contract: DIRIGINTE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL: AMENAJARE ZONA AGREMENT "STRAND" ]N MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MOTRUCod fiscal: 5455844, Adresa: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Motru, Telefon: 0253-410560, Fax: 0253-410560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0253410007, fax: +40 0253410007, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Consiliului Local Motru, etaj II, bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DIRIGINTE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL: AMENAJARE ZONA AGREMENT "STRAND" ]N MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in asigurarea asistentei tehnice specializate, prin diriginti de santier atestati, in procesul de realizare a lucrarilor de constructii la obiectivul AMENAJARE ZONA AGREMENT ?STRAND? IN MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1500 leiPer. de valab. a gar. de part.: 60 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Gar. de part. se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) un instr. de gar. emis de o soc. bancara sau o soc. de asig. in favoarea aut. contr. - original, cf. form. 10 prezentat in Cap. III ? Formulare;b) OP in contul de gar. al aut. contr. ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO 44 TREZ 3385 006X XX00 0329 - TREZORERIA MOTRU, PRIMARIA MOTRU, C.F. 5455844Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de part., vor fi respinse.Ofertantii care se incadreaza in categ. IMM conform legii 346/2004 au dreptul sa constituie ca si gar. de part. jum. din suma de 1500 lei, respectiv suma de 750 lei. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind apartenenta la categ. IMM-urilor intocmita cf form. 11 din Cap. III ? formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi op. ec., gar. de part. poate fi constituita in cuantum de 50% din suma solicitata doar in cazul in care fiecare asociat se incadreaza in categ. IMM-urilor. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de decl. pe proprie raspundere a fiecarui asociat.Aut. contr. are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind declarata castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- CNSC respinge contestatia depusa de ofertant ca nefondata, aplicandu-se in acest caz prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din val. fara TVA a contractului de servicii.- instr. de garant. emis de o soc. bancara sau o soc. de asig., cf. form. 12din Cap. III, sau- prin retineri succesive din fact. partiale intr-un cont deschis la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este min. de 0, 5% din val. contractului. Pe parcursul indepl. contractului, aut. contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna exec. Aut. contr. va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Returnarea gar. de buna exec. se va face conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006.Aut. contr. are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna exec., oricand, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu-si indeplineste obligatiile asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Prezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormularePrezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.Documente de verificare: certificat constatator eliberat de ORC.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Hanu Dorin ? primar, Dobrica Tudor ? viceprimar, Chitulescu Niculina, Ciobanu Alexandru, Cojocaru Ion, Coltatu Neghina Constantin, Dobritoiu Ion, Fotescu Valeriu, Giubelan Sorin, Iorga Ion, Mihaila Virgil, Mihartescu Mircea, Marsu Vasile, Modoran Romulus, Popa Mihaita, Popescu Ion, Radoslav Daniel, Ruset Nicolae, Sanda Ion, Vintilescu Elena ? consilieri locali, Petcu Dumitru ? secretarul municipiului, Perisoreanu Mircea ? sef serviciu Buget Finante Contabilitate, Stroescu Gina, Paun Marian, Brujan Claudiu, Aldulescu Carmen, Luta Florian ? membrii comisiei de evaluare. Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta cu o vechime de maxim 30 de zile fata de data depunerii ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straineIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, Cerinta nr. 2Situatia financiara aferenta ultimului an financiar incheiat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele prestari se serviciiin ultimii 3 ani. Ofertantii vorcompleta si prezenta lista privind principalele servicii similare prestate inultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Experienta similara: minim 80.000 lei fara TVA. Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, de servicii similare in valoare de minim 80.000 lei fara TVA la nivelul a maxim 2 contracte.Convertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul 2008:1euro=3, 6827 RON;Anul 2009:1euro= 4, 2373 RON;Anul 2010:1euro= 4, 2099 RON;Anul 2011:1euro= 4, 1911 RON; Anul 2012:1euro= 4, 3578 RON, Cerinta nr. 3Personal.Se solicita efectivul mediu al personalului in ultimii 3 ani.Personal minim solicitat: Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal: - un diriginte de santier atestat pentru domeniul ?constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta minim C?- un diriginte de santier atestat pentru domeniul ?instalatii electrice?- un diriginte de santier atestat pentru domeniul ?instalatii sanitare, termoventilatii?, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii/subcontractantii Cerinta nr. 1Certificarea calitatiiOfertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP fiind atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer