Achizitie publica - Discuri abrazive pentru lucrari de debitat sina C.F. ? 2 loturi ? Sucursala ?CREIRCF? Brasov : lot 1 - discuri Ø300x3x25,4; lot2-discuri Ø400x3,5x25,4
Detaliu pentru invitatia numarul 355812
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355812/18.11.2013
Denumire contract: Discuri abrazivepentru lucrari de debitat sina C.F. ? 2 loturi? Sucursala ?CREIRCF? Brasov : lot 1- discuri Ø300x3x25, 4; lot2-discuriØ400x3, 5x25, 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala "CREIRCF" Brasov, str. Politehnicii nr.1, , Brasov, Romania, cod postal: 500024, telefon: +40 268410709, fax: +40 268410709, persoana de contact: Sucursala"CREIR CF" Brasov str. Politehnicii nr. 1, cam.P19-P20
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala "CREIRCF" Brasov, str. Politehnicii nr.1, , Brasov, Romania, cod postal: 500024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Discuri abrazivepentru lucrari de debitat sina C.F. ? 2 loturi? Sucursala ?CREIRCF? Brasov : lot 1- discuri Ø300x3x25, 4; lot2-discuriØ400x3, 5x25, 4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie achizitia de: Discuri abrazivepentru lucrari de debitat sina C.F. ? 2 loturi: lot 1- discuri Ø300x3x25, 4; lot2-discuriØ400x3, 5x25, 4descrierea detaliata a acestorprodusefiind prezentata in caietul de sarciniatasat in SEAP fisier ?Caiet Sarcini - Discuri abrazive.pdf?.
II.1.6) CPV: 14810000-2 - Produse abrazive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia departicipare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, pentru o perioada de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor in cuantum de: 216, 00 lei - pentruLot 1 ; 500, 00 leipentruLot 2;In cazul ofertarii mai multor loturi, ofertantii vor prezenta cate un document aferent garantiei de participare pentru fiecare lot la care participa cu oferta, in parte.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Pentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul 11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante (CNCF « CFR » SABucuresti, punct de lucru Voila, CUI 15495994) nr. RO42 CARP 0080 0085 1505 RO 01 deschis la Banca Carpatica Brasov sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conditiile prevazute laart. 87, alin.(1), din HG 925/2006.Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalenta leu / alta valuta la cursul mediu al pietei valutare: data publicarii anuntului de participare la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractuluide furnizarefara TVA.IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei in termen de 5 zilede la semnarea contractului de ambele parti.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, respectand cond. prevazute la art.91 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art.92, alin(1) din HG.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea cf. Art 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarilesicompletarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) );Cerinta nr. 3Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (MFP - ANAF.), care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa atesteca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificatele fiscalevor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), (ofertant, asociat).Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)Cerinta nr. 6Acord de asociere, daca este cazulModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »Cerinta nr. 7Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: Director-Radulescu Gheorghe, , Sef Divizie Linii Boaca Gheorghe, Sef Serviciu MMR- ing. Sandru Alexandru, inginer Serviciul MMR- ing. Toasca Ciprian, Instructor MR-ing. Dinescu Florian, Sef Birou Achizitii- Mita Adriana, tehn Birou Achizitii-Costiuc Marcel, Inginer I Birou Achizitii- Dospinescu Daniela, Sef Divizie Economica-Nasulea Mariana, Sef Serviciu BAI - Ilas Florin, Sef Oficiu Juridic-Zetu Tatiana, Consilier Juridic- Frijan Orest-Marius, Consilier Juridic- Stoica Constantin Sebastian, Consilier Juridic-Dumitrascu Georgeta-Claudia, Consilier Juridic- Gall Iulia-Emilia, Consilier Juridic-Plescan Vanina-Anamaria, Consilier Juridic- Preda Eduard Constatin, Consilier Juridic- Costescu Sorin.NOTA: 1. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c)in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: -ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta.6. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptulde a prezentainitial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin careconfirma caindeplinestecerintelede calificare astfel cum au fostsolicitatein documentatia de atribuire.Declaratiava fi insotitade o anexain care ofertantul trebuie samentioneze succint, dar precismodul concret de indeplinire arespectivelor cerinte inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitateprin documentatiade atribuire. Uzand de acest drept ofertantul are obligatiade a prezenta/completacertificatele/documenteleedificatoarecareprobeaza/confirmaindeplinireacerintelorde calificare, atuncicandprimeste din partea AC o solicitarein acest sensin termenul prevazutin respectiva solicitare. Cerinta nr. 1Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si livrarea unor produsesimilare cu cele supuse achizitiei.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea unor produse de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original saucopielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 2Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani (impliniti), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular 12 E din fisierul « Modele de formulare »).Nota: Raportarea numarului de ani (3 ani impliniti) la nivelul carora se face dovada experientei se va face de la data limita dedepunere aofertelor.Daca situatiile sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2: Tert sustinator(daca e cazul)Anexa nr. 22 (Declaratie tert sustinator tehnic si profesional)dinfisierul « Modele de formulare ».Cand ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.Cand ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf art.180 si art. 181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3: Declaratii de conformitate., Se solicita mostre cateo bucata din fiecare reper. Implementarea sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008pentru activitatea specifica obiectului contractului(Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008).Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in vederea obtinerii produselor ce se vor achizitiona.In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Numarul maxim de debitari
40
Descriere: Componentatehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 10:54