Achizitie publica - DISPENSAR SI FARMACIE SAT RASI COMUNA SALCIOARA JUDETUL IALOMITA
Detaliu pentru invitatia numarul 325575
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325575/03.05.2012
Denumire contract: DISPENSAR SI FARMACIE SAT RASI COMUNA SALCIOARA JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALCIOARA (Primaria Salcioara)Cod fiscal: 4365026, Adresa: Salcioara, judetul Ialomita, Salcioara, Telefon: 0243317392, Fax: 0243317341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Salcioara, judetul Ialomita, Salcioara, Romania, cod postal: 927200, telefon: +40 243317392, fax: +40 243317341, persoana de contact: Ionel Fritu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Salcioara strada Bisericii nr. 28, Salcioara, judetul Ialomita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DISPENSAR SI FARMACIE SAT RASI COMUNA SALCIOARA JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: realizarea unei constructii parter cu suprafata de 313, 28mp
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 703, 535 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9000 lei Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO 73 TREZ 39124510220xxxxxdeschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei contestatii respinse ca nefondatede CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 4.483, 535 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata. In acest caz contractantul va deschide la Trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Perioada garantiei de buna executie - 24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati) Pentru terti sustinatorideclaratia conform art. 181 din OUG 34 va cuprinde numai literele a), c1) si d)Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilataCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoane cu functii de decizie: Fritu Ionel ? primar; comisia de evaluare a ofertelorVlad Alexandru ? presedinte comisie, Naie Jan ? membru, Vlad Gheorghe, Mihaila Gheorghe si Nitu Fanica -membri.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Certificat constatator, emis, de catre ONRC - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a lua in considerare anul in curs.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.400.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari., Un contract de lucrari similare - prezentarea a cel putin unui contract (executie constructii civile), finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucraria carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 700.000 lei.De asemenea contractul respective va fi insotite de recomandari de la beneficiarii respectivi., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (constructii civile), valabil la data depunerii ofertelor.3. responsabil cu calitatea CQ.4. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora.- CV-urile din care sa reiasa experienta profesionala generala si cea specifica., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv constructii civile., Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv constructii civile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 17:35