Achizitie publica - Diverse Medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 357142
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357142/27.01.2014
Denumire contract: DiverseMedicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: +40 0267340532, Fax: +40 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DiverseMedicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea medicamentelor aferente fiecarui lot, identificate in caietul de sarcini Centralizatorul de produse, necesare pacientilor autoritatii contractante
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 886.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare calculata pentru fiecare lot se regaseste in tabelul anexat la caietul de sarcini, si in sectiunea "loturi" a invitatiei de participare postata in SEAP. Aceasta se poate constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/filaCEC. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 1 si 6 din H.G. nr. 925/2006 coroborat cu prevederile art. 17 din H.G. nr. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare (in cazul constituiri printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari), Ordin de plata sau file de CEC, dupa ce se va posta scanata in SEAP, cu semnatura electronica , se va transmite si la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita a depunerii ofertelor de catre toti operatori economici, avand in vedere art.86 alin.5 lit.a din HG nr.925/2006. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractatnte a unui ordin de plata sau file de cec. Garantia de participare se va constitui in lei/alta valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 (cinci) zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO 46 TREZ 2575005xxx004395 , deschis la Trezoreria Tg. Secuiesc. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, sau conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garanta"(art.86 alin.3 din HG 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.180 si in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Declaratie privind situatia personala a ofertantului); 2. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006(Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006); Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sant: Jr. Manager : Jr.Cimpoi Cristian; Director financiar : Ec. Kadar Melinda; Director Medical: Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri: Deaconu Ion; Consilier juridic : Jr. Neagovici Vasile;; Sef servicii AT Ec. Hajnal Arpad ; Diriginte farmacie Frm. Holban Gabriela; Sef laboratorDr. Eftime Mariana Cristina 3. Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2012 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice . 5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local). Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatia datoriilor la data solicitata, operatorul economicipot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 1.Certificat constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata in sensul ca aceasta solicitare se va face numai un situatia in care documentul solicitat( Certificatul ONRC) a fost depus in oferta in copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul". Se va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2014 11:13