Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Diverse alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 349185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Numar invitatie: 349185/26.06.2013
Denumire contract: Diverse alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"Cod fiscal: 4382469, Adresa: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/318.91.84. INT 159, Fax: 021/318.91.97.
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010731, telefon: +40 213189197, fax: +40 213189197, persoana de contact: Andreea Lungu/Monica Iliescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE DR. CAROL DAVILA, CORP A, ET. 4, SALA CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie diverse alimente ce sunt imperios necesare pentru prepararea hranei zilnice a bolnavilor internati in cadrul spitalului.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 512.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in cunatum de 2% din valoarea lei fara TVA a fiecarui lot, astfel: Lot1-56.33; Lot2-38.5; Lot3-19.8; Lot4-77; Lot5-367.08; Lot6-2.03; Lot7-456; Lot8-11.42; Lot9-36.37; Lot10-4.71; Lot11-204.60; Lot12-26.40; Lot13-6.90; Lot14-18; Lot15-5.35;Lot16-9.57; Lot17-8.40; Lot18-212.38; Lot19-3.99; Lot20-84; Lot21-64.97; Lot22-16.93; Lot23-271.44; Lot24-13.96; Lot25-193.20; Lot26-44.80; Lot27-32.36; Lot28-27.72; Lot29-65.56; Lot30-324; Lot31-61.30; Lot32-3.52; Lot33-218.40; Lot34-61.20; Lot35-1.06; Lot36-1.70; Lot37-1069.38; Lot38-16.50; Lot39-581; Lot40-11.85; Lot41-35.20; Lot42-128.67; Lot43-2.03; Lot44-3.40; Lot45-23.25; Lot46-189.46; Lot47-109.20; Lot48-112.50; Lot49-9.12; Lot50-107.80;Lot51-111.90; Lot52-196.35;Lot53-12.46; Lot54-160;Lot55-93;Lot56-19.20; Lot57-193.80; Lot58-13.20Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, sau la caseria autoritatii contractante. Pentru societatile care fac dovada unei intreprinderi mici si mijlocii, garantia de participare este de 50%. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertelor(90 de zile).In situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta, data la care se va face echivalenta va fi 11.07.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara o societate de asigurari, in contul RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formular nr.5;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 Formular nr. 3;
-Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Prof. Dr. Mircea Penescu; Director medical-Strambu Victor Dan Eugen; Dir. Financiar contabil ? Ec. Stefan Petre; Jurist ? Pana Mariana Farmacist;CISACAP ? Lungu Andreea;
- Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr.2;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. *Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu; -Certificat privind plata taxelor si a impozitelor din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse Certificat constatator emis de Registrul Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Aviz sanitar-veterinar de functionare sau Document de inregistrare sanitar-veterinar in copie lizibila conform cu originalul, avand in vedere Ordonanta nr. 42/2004 privind organizarea activitatii veterinarecu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Presedintelul Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 10/2008 privind aprobarea Nornel Sanitare Veterinare care staileste procedura pentru marcarea si certificarea sanitara veterinara a carnii proaspete si marcarea produselor de origine animala destinate consumului uman, publicat in MO Partea I nr. 221/21.03.2008
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani-in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatoriloe economiciPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-prezentarea de certificare sau documente din care sa reiasa furnizarea de produse.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer