Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DIVERSE APARATE DE RADIOTERAPIE, DE MECANOTERAPIE, DE ELECTROTERAPIE, DE FIZIOTERAPIE


Detaliu pentru invitatia numarul 353817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 353817/17.09.2013
Denumire contract: DIVERSE APARATE DE RADIOTERAPIE, DE MECANOTERAPIE, DE ELECTROTERAPIE, DE FIZIOTERAPIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA MEDIAS, STR. GARII NR. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201241, fax: +40 269201452, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.G.N.ROMGAZ S.A.-SUCURSALA MEDIAS, STR.GARII NR.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DIVERSE APARATE DE RADIOTERAPIE, DE MECANOTERAPIE, DE ELECTROTERAPIE, DE FIZIOTERAPIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de DIVERSE APARATE DE RADIOTERAPIE, DE MECANOTERAPIE, DE ELECTROTERAPIE, DE FIZIOTERAPIE (BAIE GALVANICA CU 4 CELULE, CADA CU DUS SUBACVAL, BAIE GALVANICA CU CURENTI STANGER SI DUS SUBACVAL, MASA DE MASAJ, SCAUN PENTRU MASAJ)
II.1.6) CPV: 33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 108.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.este de 2.262, 17 lei.Perioada de valab.a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data de referinta la care se face echivalenta in lei a gar.part. depuse constituite in alte valute(daca este cazul)este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul comunicat de BNR.2.Modul de constituire conf. prev. art. 86 alin(1)din HG 925/2006: a)Scrisoarea de gar.bancara in favoarea AC sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. Garantia de participare se va prezenta in sedinta de deschidere, in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilita pentrudeschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de particip prevazuta in docum de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria IMM, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - se va completa Formularul nr 1.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se va completa Formularul nr. 1B4. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr 1C.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.Metea Virgil Marius- Director General SNGN ROMGAZ SA Medias, 2.Lucian Birsan?Director Departament Tehnic Achizitii, 3.Costel Totan?Director SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias, 4.Teodora Achimet-Director economic, 5.Florinel Sutoiu ? presedinte comisie de evaluare, 6.Cristian Simescu?membru comisie de evaluare si verificare, 7.Adrian Ivan? membru comisie de evaluare si verificare8.Ladislau Posta ? membru comisie de evaluare si verificare, 9.Dan Trambitas ? membru comisie de evaluare si verificare, 10.Florin Deac ? membru comisie de evaluare si verificare, 11.Ovidiu Muresan - membru comisie de evaluare si verificare.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanea). Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu codul CAEN corespunzator obiectului contractului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, saub).Autorizatie de functionare, precum si orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie conform cu originalul).Persoane juridice /fizice strainePersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta nr. 2Pentru operatorii ec. inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul completat conform Normelor Metodologice ale Ministerul Finantelor., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 200.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similaraLista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ( calculati de la data limita a depunerii ofertei)Oferantul va prezenta obligatoriu o lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul are obligatia de a prezenta maxim 2 contracte de produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare insumata sa fie de minim 80.000 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificari/documente constatatoare/recomandari/procese-verbale de receptie/etc./ emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer