Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Diverse lucrari de imbracare


Detaliu pentru invitatia numarul 343451
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIE
Numar invitatie: 343451/05.03.2013
Denumire contract: Diverse lucrari de imbracare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213124230, Fax: +40 213124230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse lucrari de imbracare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Diverse lucrari de imbracare conform precizarilor din caietul de sarcini. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute raportata la valoarea estimata a contractului de lucrari este de 5000 lei (conform art. 29 alineat 2 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata).
II.1.6) CPV: 45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 3250 lei(raportata la valoarea estimata a contractului ce nu include valoarea lucrarilor de diverse si neprevazute). Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Daca ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia, suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. 1din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o evaluare unitara se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat la BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2% din valoarea contractului fara TVA(raportata la valoarea estimata a contractului ce nu include valoarea lucrarilor de diverse si neprevazute).Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum , nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr.1) . se solocita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnat pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, spalare de bani.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formularul nr.2). se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului.Cerinta nr.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3); se solicita pentru a se vedea daca ofertantul participa la procedura in nume propriu;Cerinta nr.4. Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr.4). Incadrarea participantului in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire pentru acest contract sunt : Dr. Horia Lazarescu - Manager, Dr. Delia Cinteza ? Director Medical, Presedinte in comisia de evaluare a ofertelor: Bujoaica Doinita ? Director Financiar-Contabil, membri comisie evaluare oferte: Porumbita Mihaela ? Sef Birou Achizitii, Mirescu Gheorghe Lucian- Cercetator Stiintific III, Curelariu Ion ? Muncitor calificat I, Talida-Zaraza Cozma ? Inginer II Birou Achizitii, Membrii supleanti ? Dumitru Ileana Oana ? statistician medical, Ilie Elena ? Merceolog IA Birou AT, Coman Viorel ? Muncitor I instalator, Intocmire documentatie: Mirescu Gheorghe Lucian- Cercetator Stiintific III, Vizeaza dosarul de achizitie publica: Ec. Eugen Costin Turcanu ? birou financiar contabilitate, Himmer Stefan ? Sef Birou AT.Cerinta nr. 5 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : Prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr.5)- conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. (original, copie legalizata sau conforma cu originalul), privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind neindeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat ( cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.Cerinta nr. 7Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original, copie legalizata sau conforma cu originalul.Nota: Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local ( cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.Cerinta nr. 8 Certificat de cazier fiscal al societatii emis in conformitate cu H.G. 31/2003 cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata sau conforma cu originalul.Nota: Se solicita ca documentele mai-sus, emise de institutiile abilitate, sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila persoanei autorizate. Cerinta nr.1 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, document din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele: - denumire operator economic si date identificare- sediu social si secundare, filale, puncte de lucru- nume reprezentanti legali- structura actionariat- domeniu principal de activitate- domenii secundare de activitate- situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, insolventa, faliment sau suspendare temporara a a activitatii)- administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul" .Autoritatea contractanta va solicita oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Formularul de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala in acest domeniu de activitate de cel putin 300000 lei pe ultimii trei ani.(Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR).In situatia operatorilor economici infiintati intr-o perioada mai scurta decat ultimii 3 ani, se vor lua in considerare informatiile prezentate incepand cu data infiintarii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind dotarile specifice executiei contractuluiDovada si angajamentul ofertantilor ca dispun de utilaje, instalatiisi echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului, declaratie cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, contract de comodat, etc.) pentru indeplinirea obiectului contractului, din care sa reiasa ca detine necesarul minim de utilaje, echipamente si mijloace de transport.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 08:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer