Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Diverse lucrari de reabilitare si executie de lucrari - lucrari de reabilitare sectie oncologie / lucrari de reabilitare corp B / lucrari de executie cladire nou SML


Detaliu pentru invitatia numarul 324182
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 324182/13.04.2012
Denumire contract: Diverse lucrari de reabilitare si executie de lucrari - lucrari de reabilitare sectie oncologie/ lucrari de reabilitare corp B / lucrari de executie cladire nou SML
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 267311580, fax: +40 267311675, persoana de contact: MIHAI BURETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta " Dr.Fogolyan Kristof " Sfantu GheorgheStr.Stadionului nr.1Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse lucrari de reabilitare si executie de lucrari - lucrari de reabilitare sectie oncologie/ lucrari de reabilitare corp B / lucrari de executie cladire nou SML
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de diferite lucrari in incinta Spitalului Judetean de Urgenta Sfantu Gheorghe, dupa cum urmeaza: 1. Lucrari de reabilitare- sectia oncologie2.Lucrari de reabilitare corp B + intrare UPU ( subsol , parter , etaj )3. Lucrari de executie- cladire noua a departamentului de prosectura medico legala (SML )
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 447, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 35000 de lei.Se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006, prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular din sectiunea formulare.In cazul ofertantilor din categoria inteprinderilor mici si mijlocii ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 34/2004) garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din valoarea precizata.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asiguraridin strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata in limba romana si de o confirmare din partea unei banci sau societati de asigurari din Romania.. In cazul unei asocieri, garantia de participare se poate constitui in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii, sau poate fi prezentata in cota parte de fiecare dintre asociati cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului (asocierii) pentru care se constituie garantia.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5 %, din valoarea contractului fara tva. Se constituie prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original , conform art, 90 alin(1) din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii , conform Formular din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in care situatie contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu H.G. nr 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/20064.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6, Prezentarea certificatuluide atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat7.Prezentarea certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale- situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun oferteleDocumentele vor fi depuse in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager: Andras-Nagy RobertDirectorfinanciar-contabil: Fulop ArpadJurist: Doci Cristina TundeSef serv aprov: Becsek AttilaResp. Achizitii: Vasvari Alpar 1, Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Ofertantul declarat castigator , clasat pe primul loc , va prezenta , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , certificatul constatator in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Bilantul contabilSolicitat[x]Nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara - se solicita: prezentarea obligatorie a minim 1(unu) maxim 3(trei) contracte similare pentru sustinerea experientei profesionale in domeniu.Cerinta nr.2PersonalXsolicitat nesolicitat ? Cerinta nr. 1ISO 9001Standarde de asigurare a calitatiiX solicitatnesolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat de invitatia de participare - SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer