Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DIVERSE MEDICAMENTE II


Detaliu pentru invitatia numarul 340222
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Orasenesc Alesd
Numar invitatie: 340222/28.11.2012
Denumire contract: DIVERSE MEDICAMENTE II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc AlesdCod fiscal: 4348890, Adresa: Str.1 Decembrie, Nr. 3, Alesd, Telefon: +40 0359450904, Fax: +40 0359818567
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Documentatia se va incarca in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DIVERSE MEDICAMENTE II
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DIVERSE MEDICAMENTE DE UZ UMAN CONORM ANEXEI LA CAIETUL DE SARCINI IN VALOARE DE 15521 LEI , VALOARE CE REPREZINTA ESTIMAREA NECESARULUI DE MEDICAMENTE PANA LA 31.12.2012, IN FUNCTIE DE CARE SE VA FACE EVALUAREA OFERTELOR SI CALCULUL CUANTUMULUI GARANTIEI DE PARTICIPARE, SI SE VOR APLICA CRITERIILE DE CALIFICARE SI SELECTIE
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 281.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiile de participare sunt defalcate pe loturi: LOT 1 =4.5 RON; LOT 2 =7.5 RON; LOT 3=0.57 RON; LOT 4 = 13.5 RON; LOT 5 =1 RON; LOT 6= 17.5 RON; LOT 7 = 55.2 RON; LOT 8=14 RON;LOT 9=8.35 RON; LOT 10 =6.5 RON; LOT 11 =3 RON; LOT 12 =3.5 RON; LOT 13 =2.04 RON; LOT 14 =6 RON; LOT 15 =10.12 RON; LOT 16 =0.81 RON; LOT 17 =1.12 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare -minim 90 de zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare; scisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de asigurari, conf. formularului eliberat de o banca din Romania, sau societate de asigurari OP in contul spitalului RO05TREZ0815041XXX000083 sau chitanta de depunere numerar la caseria spitaluluiin conf. cu art 86 din Hot.925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile) - formular de oferta.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP obligatoriu (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediul spitaluluide catre operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor . Lipsa garantiei de participare va duce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea lui.Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Retinerea garantiei de participare: - ofertantul isi pierde garantia de participare daca: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a aceteia ; 2. Oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiDeclaratie privind eligibilitatea -se va completa formularul nr. 2 ; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69, persoanele care detin functii de decizie/responsabili cu organizarea , derularea si finalizarea procesului de achizitie in cadrul Spitalului Orasenesc Alesd sunt: Todoca Ioan ?manager, Bradea Simona-director financiar contabil, Dr. Szasz Tunde - director medical; Farm. Mendea Elena; Iacob Ioan ?sef serviciu A.T.A., Urs Alina ? Comp. Achizitii Publice-formular nr.3 ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta , se va completa formularul nr. 4; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, se va completa formularul nr. 5. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleAutorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman; - in copie cu mentiunea ? Conform cu originalul?- certificat de catre reprezentantul legal al ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? cu specificatia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se are in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR pentru anul 2011, respectivpentru euro 1? = 4.3748 RonCentralizator de preturiFormular de oferta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe propria raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate ? conf. Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer