Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 321347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Tulcea
Numar invitatie: 321347/06.03.2012
Denumire contract: Diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta TulceaCod fiscal: RO 4321534, Adresa: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Telefon: 0240/531551, Fax: 0240/533651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de diverse produse alimentare : biscuiti, ceai, drojdie panificatie, faina alba panificatie, margarina, orez decorticat, faina de porumb(malai), otet alimentar de distilare, paste fainoase, sare, tarate de grau, zahar
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 714.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LotI?Biscuiti? 571 lei; Lot II Ceai - 29 lei; Lot III ? Drojdie - 6 lei; Lot IV ? Faina alba-312 lei;Lot V-Margarina-283 lei; Lot VI?Orez-185 lei; Lot VII-Malai-9 lei;Lot VIII?Otet-5 lei;Lot IX-Paste fainoase- 265 lei;Lot X-Sare- 76 lei;Lot XI-Tarate grau-18 lei;Lot XII?Zahar-418 lei.Perioada de valabilitate de ofertei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se va constitui prin: - virament bancar, cont RO16TREZ6415005XXX000139, Trezoreria mun Tulcea, CUI RO 4321534 - orice instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazute mai sus, cu respectarea prev.art.86(1), (2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare; IMM pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexa 1 din OG 27/2006, completate corespunzator)urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului-cadru. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara oride o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare - daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari"; Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.- Certificat de participare la licitatii cu oferta, completat pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari"- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006( conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari". Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante : Nedelcu Vasile-director, Fratica Marian- director ad.ec-ad-tiv, Stancu Octavian-sef serv.logistica, Mehotin Georgeta-contabil sef, Udrea Aurelia- viza CFPP, Butuc Florin-consilier juridic Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, completata potrivit modelului de formular din sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Documente (certificate, recomandari, etc) cu care ofertantul s-a aflat in relatii contractuale in ultimii 3 ani, referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer