Achizitie publica - Diverse produse alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 345425
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345425/17.04.2013
Denumire contract: Diverse produse alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CalafatCod fiscal: 4830040, Adresa: Str Traian nr 5, Calafat, Telefon: 0251230606, Fax: 0251230746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse produse alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI ESTE DE 223016.98 RON FARA TVA ESTE VALOAREA IN FUNCTIE DE CARE SE VA ELABORA OFERTA IAR VALOAREA SUPERIOARA A INTERVALULUI ESTE VALOAREA CE CUPRINDE SUPLIMENTARILE PANA LA 30.04.2013 CONF ART 6 DIN OUG 925/2006Optiuni: Se va aplica prev art 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 016.98 - 334, 525.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA Cuantumul garantiei pentru participare este de: 2230.17 lei detaliata pe cele 56 loturi conf caietului de sarcini . In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90zile. Garantia pentru participare se exprima in lei si va fi constituita conf art 86 alin 1 din HG 925/2006.Garantia de participare va fi emisa de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, in favoarea autoritatii organizatoare.Garantia de participare se va posta in SEAP scanata pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata si la sediul de catre toti operatorii economici.Data de referinta curs valutar BNR este data de 24.04.2013, mentionata pt op.ec. care doresc sa faca echiv.gar. de part.in alta moneda.Contul de garantii este RO04TREZ2935006XXX000832 TREZ CALAFAT
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, pentru contractele a caror valoare depaseste 5000 euro fara tva si se constituie conform prevederilor art. 90 alin 1 si 2 din HGR nr 925/2006 actualizata. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul va completa formularul nr. 2B din ?Formulare ? - Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederi;le art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)2. Ofertantul va completa formularul nr. 2 din ?Formulare ? - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.3. Ofertantul va completa formularul nr. 4 din ?Formulare ? - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4.Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 6 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare;5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare. ANEXA C-(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Stelian voineaDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Tudor VictoriaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Puraci ViorelConsiliul de administratie: Presedinte: Ing. Draghici RaduMembrii: Dr. Pasca LiviuEc. Nicolae C-tinDr.Prunariu LutmilaEc. Rata MariaOfertantul aflat pe primul loc dupa evaluare inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta autoritatii contractante pentru conformitate urmatoarele: -declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in original/ copie legalizata.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaMai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea si, daca sunt solicitate, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. ? Pentru persoane juridice/fizice romane: Ofertantul trebuie sa prezinte Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul Constatator va fi prezentat in oricare din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Ofertantul aflat pe primul loc dupa evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante pentru conformitate Certificat Constatator in original sau copie legalizata? Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va completa formularul nr. 3 din Sectiunea ?Formulare ? - Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri globala , intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, Bilantul contabil de la 30.06.2012 sau bilantul contabil la 31.12.2011 pt operatorii ec. care nu au obligatia de a depune bilant semestrial, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 13:24