Achizitie publica - Diverse produse alimente Paine
Detaliu pentru invitatia numarul 345337
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345337/16.04.2013
Denumire contract: Diverse produse alimente Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CalafatCod fiscal: 4830040, Adresa: Str Traian nr 5, Calafat, Telefon: 0251230606, Fax: 0251230746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Traian nr 5, Calafat, Romania, cod postal: 205200, telefon: +40 251230606, fax: +40 251230746, persoana de contact: Dina Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Municipal Calafat, Str. Traian nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse produse alimente Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima estimata a prezentei proceduri este de 49500.00 lei, iar valoarea maxima care cuprinde si valoarea suplimentarilor conf art. 6 din HG nr. 925/2006este de 74250.00 lei.Valoareade 49500 leieste valoarea in functie de care se va elabora oferta.Paine 400 gr - cantitate minima solicitata 55000 painiOptiuni: Se aplica prev. art. 6 din HG nr. 925/2006Valoarea maxima cu suplimentari ete de 74250 lei
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 500 - 74, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA Cuantumul garantiei pentru participare este de: 495.00 lei . In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei si va fi constituita sub forma de Scrisoare de garantie bancara. Aceasta va fi depusa la oferta in original si va fi emisa de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, in favoarea autoritatii organizatoare.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este de 19.04.2013. Scrisoarea de garantie bancara se completeaza conform formularului nr. 11, indicat in sectiunea ?Formulare?. De asemenea se poate plati garatia de participare in contul: RO 04 TREZ 2935006 XXX 000 832, deschis la Trezoreria Calafat, sau la casieria spitalului. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Autoritatea organizatoare are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa semneze contractul si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ; 3) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA si se constituie prin scrisoare de garantie bancara , O.P. sau prin numerar la casieria unitatii. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita mostra de produs Documentele care sa ateste sistemul de implementare al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 14:07