Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Diverse produse alimente Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 345337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Calafat
Numar invitatie: 345337/16.04.2013
Denumire contract: Diverse produse alimente Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CalafatCod fiscal: 4830040, Adresa: Str Traian nr 5, Calafat, Telefon: 0251230606, Fax: 0251230746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Traian nr 5, Calafat, Romania, cod postal: 205200, telefon: +40 251230606, fax: +40 251230746, persoana de contact: Dina Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Municipal Calafat, Str. Traian nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse produse alimente Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima estimata a prezentei proceduri este de 49500.00 lei, iar valoarea maxima care cuprinde si valoarea suplimentarilor conf art. 6 din HG nr. 925/2006este de 74250.00 lei.Valoareade 49500 leieste valoarea in functie de care se va elabora oferta.Paine 400 gr - cantitate minima solicitata 55000 painiOptiuni: Se aplica prev. art. 6 din HG nr. 925/2006Valoarea maxima cu suplimentari ete de 74250 lei
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 500 - 74, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA Cuantumul garantiei pentru participare este de: 495.00 lei . In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei si va fi constituita sub forma de Scrisoare de garantie bancara. Aceasta va fi depusa la oferta in original si va fi emisa de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, in favoarea autoritatii organizatoare.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este de 19.04.2013. Scrisoarea de garantie bancara se completeaza conform formularului nr. 11, indicat in sectiunea ?Formulare?. De asemenea se poate plati garatia de participare in contul: RO 04 TREZ 2935006 XXX 000 832, deschis la Trezoreria Calafat, sau la casieria spitalului. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Autoritatea organizatoare are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa semneze contractul si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ; 3) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA si se constituie prin scrisoare de garantie bancara , O.P. sau prin numerar la casieria unitatii. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Ofertantul va completa formularul nr. 2 B din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie.2. Ofertantul va completa formularul nr. 2 din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie3. Ofertantul va completa formularul nr. 4 din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie4.Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 6 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare;Cerinta obligatorie5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare. ANEXA C-(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Cerinta obligatorieConducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Stelian voineaDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Tudor VictoriaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Puraci ViorelConsiliul de administratie: Presedinte: Ing. Draghici RaduMembrii: Dr. Pasca LiviuEc. Nicolae C-tinDr.Prunariu LutmilaEc. Rata Maria6.Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie ? conform cu originalul ?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in copie ? conform cu originalul ?.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaMai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea si, daca sunt solicitate, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)? Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal.? Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data de 30.06.2012 sau bilantul contabil la 31.12.2011 pentru operatorii economici care nu au obligatia de a depune bilant semestrial, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii in vigoare., Informatii generale- cifra de afaceri globala din ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita mostra de produs Documentele care sa ateste sistemul de implementare al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer