Achizitie publica - diverse servicii de intretinere si reparare
Detaliu pentru invitatia numarul 342035
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342035/24.01.2013
Denumire contract: diverse servicii de intretinere si reparare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava Bdul 1 Mai nr.6, , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: BIROU REGENERARE ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava Bdul 1 Mai nr.6, , SUCEAVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: diverse servicii de intretinere si reparare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: piese de schimb si servicii de reparare si intretinere motofierastraie, motounelte , motostropitori, motocultoare, marca Stihl
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: -virament bancar-scrisoare de garantie emisa de o societatea. bancara sau de o societate. de asigurari in favoarea Autoritatii Contractante ?original- pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschideri ofertelor(contul deschis la BRD-Suceava cod IBANRO41BRDE340SV10287103400 ) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ? licitatie furnizare piese de schimb si servicii de intretinere si reparare?.-fila cec confirmata de banca emitentaOfertantii care vor constitui garantia. de participare. in conformitate. cu prevederile. articollui. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a facedovada ca reprezinta o IMM prin atasarea formularului ?Declaratie. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?.Garantia.de participare.se poate constituiin lei sau in alte valute (euro).Pentru depunerea garantiei intr-o alta valuta se va folosi cursul oficial al BNR din data de 31.01.2013.Restituirea garantiei. de participare. se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul AC ?Cerere de restituire a garantiei departicipare?, cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei. departicipare. se face in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia la sediul Autoritatii Contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul 12B Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia din luna anterioara celei a depunerii ofertelor.Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, ; - certificat de sarcini fiscale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; Certificat decazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul , (asa cum este prevazut la art.5 din Ordinul509/2011)prin semnatura persoanei si stampila societatii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG nr.34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularului F4. Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art.691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: Ing.Ciobanu Sorin-directorEc.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.Iulian Stasiuc-sefbirou mecanizare, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridic Ing.Lazar Constantin-responsabil achizitiiCertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul F 3;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelordin care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in obiectul de activitate principal sau in cele secundare cod CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului pentru partea din contract pe care o realizeazaInainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Valoarea cifrei medii de afaceri din ultimii trei ani sa fie celputin egala cu :200000 lei, Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - inoriginal Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta 1 -declaratii privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)Echivalenta leu/euro seface pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicatade BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 4895 lei/euro pentru anul2012; La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379lei/euro pentru anul 2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;Cerinta minima obligatorie: Se va completa si depune: Formularul Sdin sectiunea FORMULARE si copii dupa documentele solicitate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat suficient pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.CERINTE MINIME : Personal angajat pentru activitatea de service-minim 2 persoane- 1 tehnician- 1 muncitorSe va completa si depune: Formularul S din sectiunea din sectiunea FORMULARE si copii dupa documentele solicitate. .Se vor anexa CV-uri ale personalului tehnic specializat responsabil pentru efectuarea serviciilor de reparatii si intretinere la echipamentele la care ofertantul depune oferta., Legatura intre detinatorul diplomei/certificatului pentru o marca de echipament si ofertant, va fi certificata de catre ultimul dintre acestia in copie ?conform cu originalul? fie sub forma de contract de colaborare sau angajament ferm semnat de ambele parti.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Anexat CV-urilor se va atasa dovada(diplome sau certificate de absolvire a unor cursuri de specializare sau echivalente ale acestora, emise de societati sau institutii abilitate) din caresa rezulte specializarea personalului propriu al ofertantului si/sau colaboratorilor acestuia (persoane fizice sau juridice) pentru efectuarea interventiilor (operatiunilor de intretinere sau reparatii) asupra echipamentelor la care ofertantul depune oferta. Diplomele sau echivalentul lor se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?., Cerinta minima obligatorie: Se va completa si depune: Formularul 12 E, din sectiunea FORMULARE.Copii dupa minim un contract de valoare mai mare sau cel putin egala cu 100000 lei, sau alte certificate/documente emise de beneficiari - se vor prezenta paginile relevante (partile contractatnte, obiectul prestatiei, valoarea si durata prestatiei, pagina cu semnaturi, etc.).Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta 1. o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;(calculati pana la data limita a depunerii ofertei ), Cerinta 2.informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;, : Formularul 12 H. din sectiunea FORMULARE.-in originalCERINTE MINIME : Ofertantul trebuie sa aiba sediul sau cel putin un punct de lucru pe raza municipiului Suceava, iar in dotarea sediului/punctului de lucru trebuie sa dispuna de urmatoare SDV-uri : - Kit trusa service- Pompa presiune- Boltmontaj- Presa volanta- Dispozitiv presare- Turometru electronic- Compresmetru- Tester modul aprindere- Extractor- Masina de ascutit lanturi- Presa simeringuriSe vor anexa obligatoriudocumentecare sa faca dovada existenteilor in propietatea ofertantului sau alte forme de detinere (leasing, inchiriere, etc) .. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabilaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 16:52