Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Diverse tipuri de mobilier


Detaliu pentru invitatia numarul 322985
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 322985/28.03.2012
Denumire contract: Diverse tipuri de mobilier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 0241480851, fax: +40 0241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC C-ta str Decebal nr.22 etaj 3 in sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Diverse tipuri de mobilier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Diverse tipuri de mobilier
II.1.6) CPV: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 066.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.300 lei;se va constit prin vir bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX5424 deschis la Trez Cta ori prin instrument de garantare emis in cond lg de o soc banc ori o soc de asig, in conf cu art.86 alin(1)din HG nr.925/2006.Gar trebuie sa fie irevocabila.Per de valab a gar pt part: 90 de zile de la data limita a dep ofertei.In conf cu prev art.87 din OUG nr.34/2006: (1)Autoritatea contractanta are dr de a retine gar pt part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: a)isi retrage oferta in per de valab a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constit gar de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in per de valab a ofertei.Conf art.278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta val, respectiv se va retine 1.660, 66 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - decl pv eligibilitatea, art 180; formular 3-Decl. pv. neincadr in prev. art.181;formular 4-certif. de atestare fiscala pv indepl.oblig. de plata catre bugetul local si bugetul de stat consolidate (dovada achitarii taxelor se va face prinp rez form. tip emise de organismele competente pv indepl oblig exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare lunii in care se deruleaza proced).Cerintele pv oblig de plata sunt considerate ca fiind indepl in masura in care operatorii ec prez inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu;
-Certif. de particip.la proced. cu oferta independenta;formular 5-decl. pv. neincadrarea in prev. art. 69ยน (Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Paula Caruntu; Director Gen. Adj. Stefan Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule, Biroul Achizitii Publice ? Barda Nicoleta, Galea Laura Alexandra, Iliev Ionut; formular 6-Decl pv calitatea de participant la procedura;formular 7 Certificatul constatator, copie, emis de ORC de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: -poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere aofertelor valabil la data deschiderii ofertelor.Inainte de transm.comunic.op.ec. a carui oferta urmeaza a fi decl castig va prez certif. constatat in orig sau copie legaliz pt conformit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie de minim 300.000 lei.Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantul va prezenta lista princ contr defurniz efect in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Experienta similara poate fi demonstrata prin prezentarea de parti relevante a cel putin unuia sau mai multor contracte de furnizare similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie de minim: 100.000 lei;Prin mentiunea de ?Copie de pe parti relevante ale contractului care dovedeste experienta similara? se va intelege: data contractului, partile contractului, obiectul contractului, contravaloarea contractului, si vor fi insotite de mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant, Info pv subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul pentru finalizare
15
Descriere: Durata de furnizare si montare se va exprima in zile calendaristice (minim 10 zile, maxim 30 zile).Pt durata sub durata minima acceptata, oferta nu va fi punctata suplimentar iar pt o durata peste cea maxima, oferta va fi declarata neconforma
Termen de garantie
15
Descriere: Durata de garantie a mobilierului se va exprima in luni. Garantia minima acceptata este de 12 luni, iar garantia maxima acceptataeste de 24 de luni. Pt durata de garantie sub durata minima acceptata oferta va fi declarata neconforma, iar pt o durata peste cea maxima acceptata oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer