Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOBORAT SI TAIERI DE CORECTIE LA ARBORI DIN ZONE VERZI SI CIMITIRE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA IN SISTEM ALPINISM UTILITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 322109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 322109/16.03.2012
Denumire contract: DOBORAT SI TAIERI DE CORECTIE LA ARBORIDIN ZONE VERZI SI CIMITIRE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA IN SISTEM ALPINISM UTILITAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: lucia lupea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str. Motilor , nr 3, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOBORAT SI TAIERI DE CORECTIE LA ARBORIDIN ZONE VERZI SI CIMITIRE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA IN SISTEM ALPINISM UTILITAR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: DOBORAT SI TAIERI DE CORECTIE LA ARBORIDIN ZONE VERZI SI CIMITIRE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA IN SISTEM ALPINISM UTILITAR
II.1.6) CPV: 77211400-6 - Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie participare: 8000 lei.Garantia de part.va fi valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiconf.art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006 modif.si complet.Garantia de part.poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 11) emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev. in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pt data de14.02.2012, 1 euro=4.3473lei.instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., iar in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garantia de part.1%, adica 4028 lei.Nu se accepta bilet la ordin si fila CEC!depunerea la autoritatea contractanta cu cel putin 24 de ore inainte de data deschiderii ofertelor a unui OP in lei in contul deschis la BN Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autorit. contract., str.Motilor, nr.7.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de servicii fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18)b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea?declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C3).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;5).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1C; Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Viceprimar cu atributii delegate de primar RADU MOISIN, presedintele comisie de evaluare Viceprimar LASZLO ATTILA si membrii comisiei de evaluare: director executiv VIRGIL PORUTIU, sef serv. Spatii verzi VASILE MOLDOVAN, sef Birou Achizitii publice LUCIA LUPEA, inspector Birou achizitii publice RAMONA GABOR, inspector serv. Spatii verzi SANDA FLORESCU, sef Serv. Financiar IOAN BOGDAN.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.6). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP9) Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conformFormular C;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata);
- Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2008-2010 sau 2009-2011.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 200.000 lei sau echivalent euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anul 2011, este obligatorie prezentarea recomandarilor;, CERINTA MINIMA DE CALIFICARE: ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii a unui/unor contract(e) sau alte documente justificative in acest sens, insotite de recomandari-a/ale carui obiect sa il constituie realizareaserviciului de doborat arbori in sistem alpinism utilitar -derulat(e) in ultimii 3 ani sau in curs de derulare(sa fie si servicii deja receptionate) - cu o valoare insumataegala sau mai mare decat valoarea minima impusa: 200.000 LEI fara TVA(valoare ce reprez. sume ale serviciilor prestate si receptionate), Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Lista cu intreg personalul implicat in executarea contractului- ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: min 3 persoane autorizate pentru efectuarea lucrarilor in sistem alpinism utilitar. Aceasta cerinta se impune datorita numarului mare de solicitari de doborat arbori in sistem alpinism utilitar, iar odata cu intrarea in vigoare a contractului subsecvent este necesar a se constituii 3 echipe de lucru, care sa aiba minim 1 persoana autorizata sa execute acest tip de servicii., Declaratie referitoare la utilajele, sculele, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Comisia de evaluare iti rezerva dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Completarea listei cu subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul.Pentru orice subcontractant se va prezenta si Formularul privind informatiile generale Standarde de asigurare a calitatii-Certificatul ISO 9001 sau echivalent din care sa reiasa domeniilecertificate-cu specific in corelare cu serviciile din prezentul acord cadru, Standarde de asigurare a protectiei mediului- Certificatul ISO 14001 sau echivalent din care sa reiasa domeniilecertificate-cu specific in corelare cu serviciile din prezentul acord cadru
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer