Achizitie publica - Doc de atrib. Achizitie mat. nec. cursurilor practice de sudura
Detaliu pentru invitatia numarul 292398
Comuna Tantareni
Cod de identificare fiscala: 4666401
Adresa: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, tantareni
Telefon: 0253473109
Fax: 0253473109
Denumire invitatie: EXTINDEREA REABILITAREA SCOLII GENERALE FLORESTI NR1
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REABILITAREA SI EXTINDEREA INSTITUTIE INVATAMNAT
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.05.2011 16:06
Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2011 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL PRIMARIEI TINTARENI, COM TINTARENI, JUD GORJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TINTARENI, SEDIUL PRIMARIE , JUD GORJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 367, 924 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
DECL PRIV SIT PERS, CERT PRIV INDAT OBIG DE PLAT , DECL PRIV CAL DE PARTCIP CU OFERTA INDEP, CERT DE INREG ONRC , BIL CONT 2008-2010, CIFRA MEDIE ANUAL AFACERI 2735848 LEI, ,DEC LISTA PRINCIP LUCRARI, EXP SIMILARA , CONTRACT DE 1370000 FARA TVA, SA CUP LUC CONST, DECL PRIVIND UTILAJ, DEC PRIV PERS: SEF SANTIER, ING VECHIME 5 ANI, RTE, RTC, STAND DE CAL 9001, STAND MANAG DE MEDIU 14001, STAN DE SANAT SI SEC IN MUNCA 18001, STAND DE MANAG AL RESP SOCIAL SA 8000,
GRATUIT DIN SEAPSAU SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTEGARANTIA DE PARTICIPARE 13700 LEI.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
PLANUL DE ORGANIZARE A EXECUTIEI LUCRARILOR
15
Descriere: Ofertantul va prezenta planul de organizare a executiei lucrarilor, avand in vedere, in principal, modul de prezentare a organizarii executiei lucrarilor, descrierea sistemului aplicat la lucrare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat in executia lucrarilor, aplicabilitatea acestuia.
PROCEDURI TEHNICE DE EXECUTIE A LUCRARILOR
15
Descriere: Ofertantul va prezenta lista procedurilor tehnice de executie si procedurile tehnice de executie pentru categoriile/tipurile de lucrari prevazute in caietul de sarcini/caietele de sarcini, avand in vedere acoperirea in totalitate a categoriilor/tipurilor de lucrari specificate in caietul de sarcini/caietele de sarcini.
PLANUL PROPRIU DE PROTECTIE A MUNCII SI PSI
15
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de asigurare a sanatatii si securitatii muncii (SSM), precum si planul propriu de prevenire si stingere a incendiilor (PSI), pe perioada executiei lucrarilor, avand in vedere gradul de acoperire a cerintelor prevazute in caietul/caietele de sarcini.
PLANUL PROPRIU DE PROTECTIE A MEDIULUI
15
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de protectie a mediului, pe perioada executiei lucrarilor, avandu-se in vedere gradul de acoperire a cerintelor prevazute in caietul/caietele de sarcini.