Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Documentatie atribuire vaccinuri


Detaliu pentru invitatia numarul 341724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campulung Muscel
Numar invitatie: 341724/12.01.2013
Denumire contract: Documentatieatribuirevaccinuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Campulung MuscelCod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Documentatieatribuirevaccinuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Este solicitata furnizarea de vaccinuri, conform prevederilor mentionate si specificate clar in caietul de sarcini.VACCINURI ? CPV :33651600-4Lot 1 - Vaccin TETANIC ADS (VTA)Lot 2 - VaccinVERORAB
II.1.6) CPV: 33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se poate constitui cf.art.86 din H.G. nr.925/2006, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata.Prin plata in sistem ?on-line?, va fi semnat si stampilat de reprez. legal al op.ec., pentru confirm. platii.Prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original.Prin O.P.acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, ptr. confirm. Cf.prev. art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de particip. stabilit in Doc. de atrib.Se va prezenta- decl. privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa decl.va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Valab. gar.de participare este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Cuantum :2 % din valoarea estimata adica Lot 1-Vaccin TETANIC ADS (VTA)-693 lei;Lot 2-VaccinVERORAB-1008 lei.Contul : RO93TREZ0475006XXX002842, deschis la Trez. Campulung.Gar.de participare va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006, in baza unei cerereri .Dovada constituirii gar. de participare trebuie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Lipsa acestor documente din oferta depusa pana la data limita de depunere aofertelor va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006.Echivalenta leu/euro va fi facuta pentru data de 29.12.2012.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie este de 10% din valoarea contr. subsecvent fara TVA; Se costituie in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contr. cf. art. 90, alin.1 si alin.3 din H.G. nr. 925/2006 si HG 1045/2011 in oricare din urmatoarele forme: retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis la Trez.Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In situatia in care ofertantul este IMM, in conf. cu Legea nr.346/2004, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a gar. de buna executie. Sau : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Gar. de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea gar. de buna executie : va depasi cu 14 zile termenul limita de finalizare a contr. Gar.de buna executie va fi retinuta/restituita cf. art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Operatorul economic va completa si va prezenta Formularul din sectiunea formulare.In cazul unui grup de operatori (asociere), fiecare asociat va completa si va prezenta Formularul solicitat. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. Completarea si prezentarea Formularului din sectiunea formulare din partea tertului sustinator. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .180 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Operatorul economic va completa si va prezenta Formularul din sectiunea formulare.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului din sectiunea formulare, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator. In cazul unei asocieri Formularul va fi completat de toti membrii asociatiCerinta nr. 3 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 oct. 2010) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic / asociatii va/vor completa si va/vor prezenta Formularul din sectiunea formulare.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va completa si prezenta Formularul din sectiunea formulareCerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Operatorul economic/ asociati/subcontractantul/tertul (daca este cazul) va prezenta Formularul din sectiunea formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Manager ?Dr. Stanescu Grigore-Ion; Director Financiar ?Contabil - Ec. Cristian Marinela; Director Medical ? Dr. Berevoianu Toma;Directorde ingrijiri-As.PanaFlorinCerinta nr. 6- Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. In cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente considerate edificatoare si care sunt emise in tara de origine sau in tara in care operatorul economic este stabilit (certificate/ cazier sau alte documente), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata, Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .181 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Cerinta nr. 7- Certificatul fiscal privind impozitele si taxele localeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul In cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente considerate edificatoare si care sunt emise in tara de origine sau in tara in care operatorul economic este stabilit (certificate/ cazier sau alte documente), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata, Cerinta nr. 1 ? In cazul operatorilor economici -persoane juridice/ fizice romane ? Documente care dovedesc forma de inregistrareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de catre persoana autorizata, iarinformatiilecuprinsein Certificatul constatator safie reale/actuale ladatalimita de depunere a ofertelor, document din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in copie ?conform cu originalul? Certificatul constatator, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.Cerinta 2.Autorizatie de punere pe piata cf. art.700 , Legea 95/2006 privind Reforma in Domeniul Sanatatii, conform prevederilor legale, in termen la data deschiderii ofertelorinvedereademonstrarii existenteiAPP-uluipentruprodus aputeaficomercializatpepiatadinRomania3.Autorizatie de distributie en - gros / Agentia Nationala a Medicamentului - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.Actul normativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman. Se va prezenta copie certificate ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, in conformitate cu Formularul nr. 6. Media cif.de af. pe ultimii 3 ani treb. sa fie cel putin egala cu Lot1 -34650 lei ; lot 2- 50400 lei.Conversia cifrei de afaceri din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR , pentru aputeademonstra capacitateafurnizarii produselordeaceastanatura.Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Certificat de atestare a managementului calitatii pentru care trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand www.e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer